Täällä kolmatta odottava. Esikoinen olisi tulokkaan syntyessä 4v2kk ja nuorempi 2v5kk, sikäli mikäli nyt ei mitään ikävää satu matkan varrella.
Imettäny oon siitä asti kun esikoinen syntyi. Ensin häntä 1v9kk, kunnes pikkuveli syntyi ja maito nousi, niin vierottautui itse. Nyt vielä imetän pienempää ja annan käydä rinnalla niin kauan, kuin itse tahtoo. Kakkosta odottaessa mulla oli kovat odotukset tandemimetyksestä, mutta kun esikoinen päätti toisin, niin nyt en haaveile mistään ja annan pojan itse päättää, milloin lopettaa. Nyt ainakin, kun vasta plussasin, on imetyskerrat lisääntyneet ja poitsu pyytää tissiä monta kertaa päivässä vs tammikuusta asti oli vain iltaimetys. Mutta samoin teki esikoinenkin, että hanakammin halusi käydä rinnalla juuri plussan kieppeillä.
Tinja, meillä onnistui yöimetyksistä vieroitus suht kivuttomasti molempien muksujen ollessa reilu 1v, kun mä nukuin eri huoneessa kolme yötä ja mies hoiti yöheräämiset ja itkujen hyssyttelyt. Sillä sitten oppivat nukkumaankin lähes heräilemättä, eivätkä enää kaivanneet yöllä maitoa.