Toista odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja liliina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ikäeroa tulee 2,5v. Vähän jännittää jo miten pärjätään vauvan ja todella vilkkaan taaperon kanssa.
Mä oon kans miettiny sellasta seisontalautaa. Mitenköhän tollanen levoton kaveri siinä pysyis?

Meille tulee kanssa toinen yhteinen lapsi. Ikäeroa tulee 2v3kk. Tää meidän taapero on sangen mustasukkainen siskoillensa. Jännityksellä odotan miten vauvaan sitten suhtautuu.

Meille olisi ikäeroa tulossa 2v 2kk. Samoin mulla pyörii mielessä, että miten sitä sitten kahden kanssa pärjää. Varsinkin se mietityttää, miten ehtii antaa tarpeeksi aikaa ja huomiota esikoiselle.

Huh! Tänä aamuna taas nousi epäusko, että miten sitä 2 kanssa jaksaa. Esikoinen nousi aamulla klo 5.20 ja jos ois koko yön syöttäny vauvaa niin ois ollu kyllä aika mahdoton aamu. Huoh!! No sittenhän se huhtikuussa nähdään....

Meillä ikäeroa tulee 1v8kk ja uskomattoman ihanaa, että toinen pikkuinen olisi nyt tulossa meille, ei oikein vielä uskalla kunnolla ajatella.

Meille tulee kans n. 2,5 vuotta ikäeroa. Uskon arjen lähtevän hyvin pyörimään. Toki toivon, että vauva on ns. helppo :D

Jos kaikki menee hyvin niin ikäeroa tulee aika tarkalleen 1.5vuotta :) jännittää vähän miten sitä jaksaa jos mies sattuu olemaan reissuhommissa, mutta kyllä sitä aina pärjää! :)

Imetystä mietin että mitenhän käy jos raskaus jatkuu hyvin. Loppuukohan maito jossakin vaiheessa :o nyt siis vielä imetän tätä 10kk poikaa enkä ole ajatellut vielä lopetella. Oon ymmärtänyt että about puolessa välin raskautta maidontulo saattaa vaikeutua. Mutta sekinhän se selviää ajan kanssa :)

Jee, on täällä muitakin, joilla vähän pidempi väli edelliseen. Meillä esikoinen on nyt reilut 3-v, ikäeroksi tulee lähes 4v, jos siis tämä etenee nyt hyvin ja loppuun asti.

Jos kaikki menee hyvin niin ikäeroa tulee aika tarkalleen 1.5vuotta :) jännittää vähän miten sitä jaksaa jos mies sattuu olemaan reissuhommissa, mutta kyllä sitä aina pärjää! :)

Imetystä mietin että mitenhän käy jos raskaus jatkuu hyvin. Loppuukohan maito jossakin vaiheessa :o nyt siis vielä imetän tätä 10kk poikaa enkä ole ajatellut vielä lopetella. Oon ymmärtänyt että about puolessa välin raskautta maidontulo saattaa vaikeutua. Mutta sekinhän se selviää ajan kanssa :)

Mulla on selkeästi nyt jo vaikuttanut maidontuloon :/ vauva ei ole vielä viittä kuukauttakaan, että tovin olisi voinut vielä jatkaa.

Muoks. Naperohan on juuri tänään viisi kuukautta, mitä mä sekoilen :D

Muokattu viimeksi:
Tännekin odotellaan toista. Esikoinen tulee olemaan 3v ja 2kk kun laskettuaika koittaa. Esikoisella on siis eri isä kuin tällä uudella tulokkaalla.

Täällä on toinen tulossa ja ikäeroa tulee vaan vajaa 1v2kk. Esikoinen on nyt 6kk.

Mä huutelen välillä tännekin, vaikka maaliskuisissa olenkin. Niin loppupuolella vaan LA, että suurella todennäköisyydellä mennään huhtikuun puolelle :) Esikoinenkin jäi vaan masuun ihmettelemään tammikuussa ja silloinkin moni helmikuinen päätti syntyä ennen häntä :D

Meillä tulee ikäeroa 2v5kk. Viikonloppuna hoidin kaverin lasta, niin esikoinen vetäs hirveät mustiskohtaukset (ihana uhmaikä). Toivotaan et tää uhma ois siihen mennessä laantunut.

Meillekin olisi tulossa pikkusisarus huhtikuun alussa. Ikäeroksi tulisi 1v8kk. Innolla odotetaan ja toivotaan kaiken menevän hyvin. Esikoinen on ollut aika vaativa lapsukainen tähän asti, joten kyllä jännittääkin. Onko teillä eka ja toka raskaus eronneet oireiltaan ja oloiltaan toisistaan?

Mulla ei ollu ekasta mitään oireita.. Meni kaks viikkoa ylikin ja piti käynnistää. Käynnistys aamulla klo 10 ja ekat supistuksetki vasta 18.30... Mut nyt tekee ihan kokoajan pahaa ja kunnolla :(

Meidän esikoisneiti täyttää parin kk päästä 3v, eli ikäeroa tulee noin 3,5v. Ensimmäinen raskaus ja synnytys sujui hyvin, joten sen kummemmin ei jännitä. Tyttökin on jo niin "iso", että tuskin suurempia ongelmia tulee. Ennemminkin innokas pikku apuri :)

Meillä ikäeroa tulee 3 vuotta 9 kuukautta.

Olisin toivonut pienempää eroa, mutta toisaalta esikoinen on jo nyt niin omatoiminen ja avulias, että se helpottaa varmasti:happy: Kokopäiväinen hoito varmaan lopetetaan ja sit johki virikepaikalle.

Eka synnytys kesti vaan vajaa 5 tuntia, niin nyt vähä jännittää, että miten sitten tämän kanssa käy. Ja kun synnytyssairaalan kanssakin on vissiin vähän arpapeliä, että minne, niin saas nähdä!

Jännä että on noin erilaiset raskaudet sinulla, Vihdoinkin <3. Tsemppiä sinne pahoinvoinnin kestämiseen.

Jotenkin olin aatellut että saman ihmisen raskaudet olisi aika samanlaisia, mutta ei vissiin välttämättä olekaan. Minulla tässä tokassa raskaudessa oli aluksi pahoinvointia vain silloin tällöin ja silloinkin hyvin mietoa. Ekassa oli 24/7 voimakas pahoinvoinnin tunne aina rv16 asti. Nyt pahoinvointia ollut vähän alkua enemmän ja jännityksellä seuraan meneekö kuitenkin samanlaiseksi kuin viimeksi.

Minä imetin vielä raskautuessani, joten ajattelin että siitäkin voi johtua erilainen olotila.

Takaisin