Toisen odottajat

Hyvin vaihteleva:joyful: tosi innoissaan uudesta tulokkaat mut samalla pienessä paniikissa et miten kahen pienen kanssa pärjää..mites siellä?:happy:
 
Täälläkin odotellan pikku kakkosta syntyväksi joulukuussa. Esikoinen tällä hetkellä 1v 8kk (2 päivän päästä) joten näiden ikäeroksi tulee 2v 2kk suunnilleen. :)
 
Meillä kans kakkonen syntyy joulun/uudenvuoden alla :D ikäeroa tulee 1v ja 7kk jos ny laskut pitää paikkansa. Voi olla et jos laskettuaika siirtyy tuonne lähemmäs uuttavuotta niin sitten ikäero on lähempänä 1v ja 8kk :)
 
muuttuuko muilla nukkumisjärjestelyt toisen tulon myötä? Meillä esikoinen nukkuu vielä meidän makuuhuoneessa, tosin omassa sängyssään nukkunut jo pitkän aikaa. Tarkoitus olisi nyt kesällä/viimeistään syksyllä (lokakuu ehdoton deadline) omaan huoneeseen. Siirto toki aiheuttaa omat jännityksensä ja luultavasti vähän valvottuja öitä. Nyt ollut niin helppoa jos poika yöllä herännyt niin pinnojen välistä vaan vähän silittänyt niin on jatkanut uniaan. Yleensä osaa kuitenkin nukahtaa jo itse jos keskellä yötä havahtuu. Jos jatkaa omassa huoneessa tätä heräilyä niin sitten loikittava öisin tarvittaessa sinne :grin
 
Meillä esikoinen nukkuu omassa huoneessa pinniksessä. Sen verran tulee muutoksi että aion lokakuussa siirtä esikoisen juniorisängyyn. Silloin ikä 1v7kk että saa nähdää onnistuuko, en millään halusi osta toista pinnasängyä.
 
Meillä myös esikko nukkuu omassa pinniksessä meidän makkarissa. Helpompi tosiaan siinä hoitaa yölliset tutinpoiminnat ja paijaukset. Plus aamulla on maailman ihaninta, kun hän herää ja nostan viereeni köllimään. Siinä me yhdessä heräillään ihan rauhassa. :Heartred
Kyllähän tuo nukkumajärjestely jollain tavoin täytyy muuttaa uudenxvauvan myötä, täytyy nyt katsoa, millä aikataululla sitten. Kun esikoinen oli ihan vastasyntynyt,vhän nukkui mun kanssa meidän parisängyssä ja mies omassa työhuoneessa joitakin viikkoja. Mahdollisesti siis vauva olis mun kanssa makkarissa ja mies pojan kanssa pojan huoneessa. En kuitrnkaan halua, että poika "ajetaan pois" meidän makkarista, kun vauva tulee, vaan siirto täytyy tietenkin tehdä jo aiemmin. Tai sitten me nukutaan kaikki tuolla meidän makuuhuoneessa, poika omassa sängyssä ja vauva mun ja miehen välissä. :p
 
Täällä siirryttiin omaansänkyyn eli pinniksest reuna alas ja kiinni meidän sängyssä :happy: Näillä mennään ja vauva tulee sitten kainaloon toiselle puolelle. Se onko Iskä toisella puolella vai seinä, jää nähtäväks. Lähinnä käytännöllisyys ja Isäntä on vähä huono ollu nukkuu ihan pikkuvauvan vieressä. Jännittää et sattuu jotain.
Perhepedillä mennään kunnes on seuraavan peliliikkeen aika:bag: he!
 
Saa nähdä miten saadaan järjestettyä, parhaassakin tapauksessa uusi talomme valmis joulukuun lopulka ja tämä siis optimistinen arvio, eli uus tulokas kerkee tulla.. nyt siis yks makkari tässä meidän pienessä kaksiossa, ja nyt jo meitä asukkaita 5 koirat mukaan luettuna. 1v esikko nukkuu pinniksessä meidän sängyn vieressä, toista sänkyä ei todellakaan enää makkariin mahdu....
 
Meille siis tulossa kaksoset, eli toinen ja kolmas. Esikoinen on nyt 9kk, eli ikäero tulee olemaan 1v -1v 2kk välillä. Tulokkaat eivät olleet suunniteltuja, joten aluksi olin järkyttynyt vauvauutisesta. Pieni ikäero hirvitti. Minulla ja veljelläni on 1v 4kk ikäeroa, ja olemme aina olleet todella läheisiä. Äitini myös vakuutti ettei arki kahden pienen kanssa ole erityisen raskasta. Päätin siis selvitä Pian totuin ajatukseen uudesta tulokkaasta, mutta mietin toki mitä muut sanovat kun näin pian tulee toinen. Kaikki kuitenkin ottivat uutisen iloisena vastaan.

Np-ultrassa sitten selvisi että tulokkaita oli kaksi. Sehän se vasta järkytys oli. Meillä olisi kohta kolme pientä. Mietin miten se voi olla mahdollista. Ja miten ihmeessä selviän kolmen pienen kanssa! En tienny pitäskö itkee vai nauraa.
Nyt on jo hienoa saada kaksoset. Toki se tuo haasteita vähän joka asiaan. Pitäisi löytää uusi reilusti isompi asunto, sekä auto johon mahtuu kolme turvaistuinta/ -kaukaloa + tuplarattaat sekä matkarattaat. Kävimme eilen kyselemässä meidän perheelle sopivaa vaunu ratkaisua, mutta ainoa vaihtoehto tuntui olevan kahdet rattaat. Eipä siis tarvi lähtä yksin mihinkään

Jotenkin tästä kaikesta on vain selvittävä, ei siinä oikein muu auta. Onneksi on hyvä tukiverkisto ❤️
 
Onko kellään eroahdistuksesta kärsivää tiitiäistä? Syliin ois kiva päästä, mutta pikkumies painaa niin että pitäis olla kannin.. Ja kantoreppu menee juuri mahan päälle, jota yritän suojella, muutenkin kun tulee ulospäin.
 
Daaria, meillä juuri nyt kausi että melkein vain äiti kelpaa kaikkeen. Isälle pottuilee usein. Ollaan tehty tällä viikolla niin että mä olen käynyt enemmän lenkillä ym että ovat pojan kanssa olleet enempi kaksin. Auttanut meillä :) mutta munkin tekisi niin mieli laittaa kantoreppuun mutta se painaa ikävästi. Tula on.
 
Meillä kans täällä puolitoistavuotias sylimyyrä. :Heartred Joka päivä joudun lapselle tuottamaan pettymyksiä, kun en jaksa häntä pitkiä aikoja sylissä kantaa. Aina kyllä selitän, että äiti ei jaksa enempää, mutta itkua tämä tuottaa. Ruokaa laittaessa haluaisi aina olla sylissä, mutta ei vaan onnistu.
 
Meillä on myös sylitakiainen, äitin pieni poika :Heartred Viihtyy kyllä nyt myös isän kanssa, mutta on päiviä ja hetkiä, jolloin vaan äiti kelpaa. Sylissä oon jaksanut kantaa vielä aika hyvin eikä ajatus liinasta tunnu enää hyvältä mahan kanssa. Ehkä selkään saisi sidottua mukavammin.
Nukkumisesta... meidän poju nukkui jo omassa huoneessa pinnasängyssä, mutta kun vaihdettiin juniorisänkyyn, alkoi saamaan itkukohtauksia ja saattoi yöllä huutaa tuntikausia. Siirrettiin sänky meidän huoneeseen ja siihen nukahtaa ja tulee yleensä keskellä yötä meidän väliin nukkumaan. Ehkä jossain vaiheessa yritetään taas omaa huonetta:)
 
Kyllä tuota jaksaa kannella vielä, toki intoa on kävellä itse mut sitten hellät sohvalla pötköttely hetket on :Heartbigred Niitäkin useasti vietetään:angelic:
Nukkuu omassa sängyssä, meidän sängyn vieressä ja kömpii kainaloon aamuyöstä :cat:
 
Takaisin
Top