Toisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin elikkä en oo siis tässäkään asiassa tullu hulluksi vaan se on ihan normaalia!! :D

Mulla vihlasee pääasiassa alavatsalla oikeelta puoleelta, on aikalailla päivittäistä ja välillä saa irvistää, kun vihlasee kovin. Se on aina hetkellinen, menee ohi ja tulee taas, vartin tai kahden tunnin päästä. Jännä kun se vihlonta on siirtynyt kokonaan toiselle puolelle. Kai normaalia on?

On tää raskaus ihmeellistä aikaa, kroppakin joutuu aika moiselle koetukselle ja koko ajan on jotain tuntemuksia.

Mä olen ollut tosi hajamielinen varsinkin alkuraskaudessa! Nyt kun olo on parantunut, rupeaa pääkin selvästi taas toimimaan paremmin o_O

Täällä kanssa muistin kanssa ongelmia :D varmaan tulen unohtamaan päänikin jonnekkin kun niin hajamielisenä.. Töihin lähtö vähän jännittää miten siellä muistaakaan kaiken, kohta loppuu nimittäin tämä ihana joululomani. -.-

Mä oon kans hajamielisempi ja sen lisäks käyn vähän "hitaalla", en ihan hokaa juttuja samalla lailla kun ennen. Ja sen lisäks mä oon jotenki hiljaisempi kun ennen, normaalisti oon aika sanavalmis ja sosiaalinen mut nyt tykkään vetäytyä omiin oloihin. Jännä miten sitä muuttuu! :) Palautuukohan viel entisekseen..

Musta on muuten tullut myös tosi hidas! Syön hitaasti, herään hitaasti ym. Mies joka on suhteellisen verkkainen itsekin, on huomautellut mulle tästä useaan otteeseen. Normaalisti olen sellainen että asiat tehdään suit sait sukkelaan :scared007

Mä just äsken kylppärissä tihrustin peilistä et oisko haaleaa viivaa ilmestyny mahaan, must tuntuu et vähän on. :)

Anteeksi suorasanaisuuteni mutta eikö tässä voi kohta tosiaan enää ees panna kun alko sen jälkeen tai oikeestaan lopussa kiristelee vatsaa niin paljon et suihkuun menin kaksin kerroin. Sit suihkun aikana loppu,nyt on vaan vähän arka alavatsa :/

Mä en ollu ite huomannu mitään, mutta kun työkaveri ultras mua niin se huomas linea negran mulla. Ja nytkun katoin ite, ni se on ihan selkeä...

Mäkin oon sitä linea negraa yrittänyt tihrustaa mut vielä en oo mitään huomannut. Kaikillehan sitä ei kai edes tuu.

Viime viikon sekstailujen jälkeen olin tosi kipee mutta eilen sitten paremmat esileikit ja varma kosteus nii ei mitään kipuja ole ollut. :)

Minä en linea negraa ole huomannu kun masussa sen verran monta mustelmaa mutta nuo mustelmat sit oikeen korostaa maha karvoja. Mulla siis ihan semmosta lyhyttä vaaleeta untuva karvaa maha täys. Ei onneksi vielä yhtä paha kun esikon aikaan ja jos ei olis mustelmia niin ei tota ees huomais. :)

Mulle ei oo viivaa vielä tullut, mutta eiköhän se sieltä tule vielä. Aiemmin on ollut, notta josko se tälläkin kertaa:)

Mies sano jo monta viikkoa sitte että viiva näkyy, ite en silloin vielä nähny sitä juurikaan, mut nyt se on alkanu tulla esiin.

Mulla ei ollut edes edellinen viiva ehtinyt haalistua kokonaan, kun tulin raskaaksi, mutta nyt en kyllä huomaa mitään tummumistakaan. Viimeksikin se alkoi näkyä juuri näillä viikoilla navasta alaspäin, tummui ja kiipesi ylemmäs loppua kohden.

Mulla ei oo viivoja ja seksin jälkeenkään ei oo tuntunut yhtään pahalta mahassa ym. Inhottava tilanne jos aina seksin jälkeen tekee noin kipeetä. :(

Mä oon nyt alkanu palelee ihan kauheesti, sisälläkin. Koko ajan tekis mieli mennä kuumaan suihkuun lämmittelee.

Takaisin