Toisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Amarillossa mekin oltiin, ja yleensä sen paikan annokset on ihan soppelin kokoisia olleet mulle. Nykyään vaan tulee se hirveä ähky joka ei mee millään ohi, jos sen virheen tekee että haukkaa vähän liikaa ruokaa. Mulla kesti ton ravintolaillan jälkeen aamuyöhön asti tajuton turvotus ja huono olo. :mad:

Näinhän se menee. Tähän asti on kyllä mennyt ja uponnut ihan huolella lähes kaikki mitä on eteen kannettu ja nyt tökkii hetkessä. Aamulla herätessä tajuton nälkä joka lähtee kahdella pienellä leipäpalalla eikä ees tee mieli jogurttia ja mysliä kuten on normaalisti syöny. Joko jogurttia ja leipää tai puuroa ja leipää, nyt menee vaan yhtä lajiketta ja heti on täys. :confused: Sitte onkin taas tunnin - puolentoista päästä uus nälkä, mutta kun ei tuolla töissä aina niin vain pääse vähän väliä syömään. Vaikka ihanasti on työkaverit mahollisuuksien mukaan käyneet kysäsemässä että tarviitko ylimäärästä välipala hetkee.:love2

Mä en kyllä ole huomannut tuollaista täyttymistä vielä yhtään.....ei ihme että kiloja on tullut raskauden aikana vaikka kuinka paljon!

Äh, ja yks juttu mikä näkyy (tai tuntuu) nyt entistä enemmän. Pakaroissa tuntuva paine. Jossain häntäluun tienoilla ja pepussa. Johtuneeko siitä, että kohtu painaa sisuskaluja uusille paikoille ja painaa tuonne pehvaankin päin. Kaupassa huomasin vaapottavani äsken kuin pidemmälläkin oleva... ehkä tuo mun notkoselkäkin vaikuttaa. Mutta... koitan olla valittamatta liikaa kun ei kipeää tee. :)

Muokattu viimeksi:
Ja sit loppua kohti on huvittavaa, kun keuhkotkin on jo lytyssä niin joutuu välillä huokailemaan ja pitämään taukoja haarukallisten välissä :laughing025 tai no... mulla on sitä aika usein jo nyt.:rolleyes: Mutta pahenee vaan loppua kohti.

Mulla ei oo kyl koskaan tehnyt tiukkaa syömisen kanssa. Nyt erityisesti on hankalaa ku nälkä/etova olo tulee nopeasti. Pitäis musuttaa koko ajan jotain. Ed.raskauksissa ei ollut tätä enää 1kolmanneksen jälkeen.

Mä syön normaalisti muutenkin aika vähän, paljon vähemmän kuin joskus aikaisempina vuosina. Mulle ei hirveemmin ruoka meinaa edes maistua, oksentaa saa vieläkin. Tänä aamuna viimeksi. Mielenkiinnolla ootan, että onko paino taas tippunut.

Ja taas oksensin. Tää on niin tätä. Mä jo ehin taas aatella et joko tää ois jo ohi mut ei....

Ette ole ainoita, jotka oksentavat. Huomenna alkaa rv 17 ja edelleen aamut alkavat pää pöntössä.

Nälkä on vain lisääntynyt ja syödä voi hevosen kerralla. Jouluna tuli ahmittua niin että vähän jopa hävettää. Painoa tullut varmaan useampi kilo joulupöydässä.

Minäkin jo toisella kolmanneksella :D tsiisus! Oireet edelleen vähäisiä, oikeastaan niitä ei ole.... Ainoat muutamat uudet oireet ovat hengästyminen,metsässä koiran kanssa saa välillä oikeen pysähtyä että hengitys tasaantuu:smiley-angelic006:smiley-bounce022 sitten , tissit ei oikeestaan ole kipeät enää ollenkaan mutta nännit,tsiisus mitä kipuja välillä. Työskentelen pakkasosastolla ja luulin ensin et ne jääty,lisäsin paitoja ja silti vaan kipuili. Varsinkin vasen nänni:sad015mutta tuotakaan ei ole päivittäin...

Mulla kans kylmäilma saa nännit niiiiiiiin aroiksi että ei toista. Tuntuu tosiaan siltä kun joku tosissaan yrittäs jäädyttää ne ihan kokonaan. Toinen on sit jos rintsikoissa on pitsiä tai sauma sopivasti nännin kohalla niin ai että on kosketusherkät nännilöiset illalla. Ja mulla tuntuu oikee olevan herkempi kaikelle.

HuuliHerpes! Ollu viimeks reilu vuos sitten ja nyt iski puol huulta :(

Pitkin vatsaa yhtäkkisiä pistoksia kun tekee jotain raskaampaa. Alkoi eilisestä kun muutaman muuttolaatikon kannoin :/ no seuraavat neljä päivää lääkärin määräämää lepoa..

Täällä on närästänyt koko illan enemmän tai vähemmän. :( Tissit on sen koon verran isommat ja näillä on entuudestaan niin paljon kokoa ettei yhtään tarvis enään kasvaa. Muuten ei sitten oikein olekkaan oireita, paitsi toi pissalla juokseminen. Loppujen lopuksi oon päässyt tosi helpolla. Ainii, naama on kyllä täynnä näppylöitä, ei katoo mihinkään.. Ja noita vihlontoja on lähes päivittäin, välillä voimmakkaampia.

Mä just tajusin et iskiaskipu hävinnyt mut syynä siis et en oo ollu töissä, vaan sairaslomalla...

Pikkuhiljaa huomaa, että ollaan päästy toiselle kolmannekselle. Mun alkoi tehä mieli kahvia ekaa kertaa viikkokausiin:excited001
Ja pesänrakennusvietti vahvistuu. Tekis mieli luututa ja kuurata nurkkia. Takaraivossa jyskää, että täytyis päästä pesemään sauna ja kylppäri. :confused3:grin

Takaisin