Toisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ei meinaa elämä voittaa toisella kolmanneksella. Oireet on aika lailla samat kuin ekalla. Rasittavaa yökukkumista, huonoa oloa, välillä täytyy oksulle edelleen syöksyä ja pahenevaa närästystä. Vedinpä tuossa huvikseni paketin Rennietäkin, mutta siitä ei kyllä ollut tälläkään kiekalla apua. Häpyluu on ruvennut myös ihan tosissaan kipeytymään, jos joudun olemaan jalkeilla pitkiä aikoja. Luulin, että persaus olis levinnyt edellisessä raskaudessa tarpeeksi, mutta näköjään tällekin pitää ruveta huolella reittiä raivaamaan. :cool05Hyvä juttu sikäli, jos tääkin vauveli on vähän isoluisempi tapaus.

Elämä voittaa täälläkin, ja samoja tunteita syömisen suhteen kuin muillakin. Vaan vähän kerrallaan ja jos vähääkään huonompaa ruokaa, niin heti etoo. Suola ja rasva on pahimmat.
Pesää täälläkin rakentelen, siivousvimma pahenee yleensä niin laiskalla siivojalla... energia vaan ei tahdo riittää. Ekan vauvantossun jo neuloin, toinen vielä pitäisi saada aikaan. Kummini osti jo ekan bodin pikkuselle, vaikka ei tässä nyt mitään kiirettä olisi. :Heartbigred

Paino ei nouse millään, kun tosiaan vaan vähän pystyy syömään. Vähän huolettaa. Onneksi on neuvola maanantaina, niin voi siellä avautua.

Mä kans pesin ovet yks päivä :D äsken kylppärissä mietin et kutsun äidin joku päivä meille kun haluun pestä seinät?!

Mä olen kahdessa aikaisemmassa raskaudessa siivonnut koko kämpän ihan jokaista laatikkoa myöden ennen vauvan syntymää. Saa nähdä jaksanko tässä raskaudessa olla niin ahkera kun ei ainakaan vielä jaksaminen ole sitä luokkaa että siihen hommaan ryhtyisi....toivottavasti sitä jossain vaiheessa saisi sellaisen piristysruiskeen jostain!

Hahaa, mäkin oon sit raskauden loppupuolella hinkannut jopa seiniä:grin ei tulis muutoin mieleenkään. :rolleyes: Kummallista tää raskausaika!

Yyyyh, tää aamupalan syöminen on nykyään joka aamu kauheeta.:sick009
Aivan tajuton nälkä, mutta jo eka suupalallinen etoo ja joutuu syömään tooooosi hitaasti, että olo pysyy suht ihmismäisenä. Tässä syödessä tulee jäätävän paha olo, mutta pakko jotakin syödä. Ja mikään vaate ei saa yhtään puristaa syödessä. Ihan sanoinkuvailematonta... voisko tää mennä jo ohi.:oops:

Muokattu viimeksi:
Täällä kärsitään vieläki tuosta selästä, eilen illalla ennen nukkumaan menoa eipä tyttö meinannu päästä es sänkyyn asti ku perkele vihlo jalkoihin ja peppuun niin pahasti. Aivan käsittämätöntä tuo kipu välillä :mad:
Lämpö auttaa mut panadol ei, hyvä niin ku en tykkää oikein edes särkylääkkeitä syödä.
Ihme hommaa kun oon aina ollut tosi terve ja ikinä ole mitään ongelmia ollu selän eikä minkään kanssa, vaan kaipa se baby nyt tuolla puristaa jonku hermon kasaan ku kasvaa. Pittääpä kysellä jos ne sieltä neuvolasta ossais sitten auttaa, vai tulleeko vaan "syö panadolia" vastaukseksi, niinku pääkipuun :angry5

Kysäsepä, jos laittaisivat lähetteen fyssarille! Mä pääsin ihan maksutta fyssaria tapaamaan, kun olin huolissani selän kestämisestä (eikä ole siis mitään selkävaivaa edes). Sain hyvät jumppa- ja venyttelyohjeet :)

Okei kiitti vinkistä pittääpä kysyä! :-) ärsyttää kun määrää vaan lääkettä kaikkiin vaivoihin

Nälkä! Ihan alusta asti on saanut syödä vähän väliä, mutta nyt jos ei saa parin tunnin välein jotain syötävää, on nälkäkuolema tulossa. Ja tietenkin huono olo seuraa nälkää..

Elaffy, ihan sama juttu! Koko ajan aivan naurettava nälkä. Jos pääsee yhtään syömisväli venähtämään, niin oksetus puskee päälle välittömästi.

Mulla on tullu iiiihan älytöntä ihottumaa! Jalat täynnä sellasia pikkusia pisteitä alamahassa ja käsi varsissa. Kutina on ihan ä-l-y-t-ö-n! Mulla on joskus pienenä ollu atooppinen iho ja en oo varma onko tämä sitä kun ei rasvakaan auta.! Nyt vasta viikonlopun aikana nuo näppylät on lisääntyny kunnolla enkä tiedä mikä niihin auttais -.- eahan en haluis tän takia mennä jos sais maanantaiksi lääkäri ajan.. x(

-> Hydrocortisonilla lähti paranee :)

Muokattu viimeksi:
Täällä kutisee maha välillä ja tää närästys nyt on riesana. Täytyy hakea närästyslääkettä joku päivä.

Ja toi pesänrakennus vietti alkaa rantautua tännekin. Eilrn jynssäson eteisen seiniä ku koirista lentäny kuraa. :D

Toinen et jos on kylmä ja istuu vaikka kylmään autoon niin nänneihin tulee sellanen jännä, inhottava tunne. Iha ku yrittäis vetäytyä tissin sisään lämpimään. :D

Mulla kans toi nänni juttu! Pakko tarkistaa on lämpimästi päällä nännien kohdalla ku lähtee ulos. Toinen on jos ei oo ollu ja tulee kylmästä sisälle niihin sattuu perkuleesti

Mullakin maha kutisee, oon rasvailla sitä kylläkin laiskasti mut se auttaa...

Musta tuntuu että oon tullu ihan horiskoksi nyt raskaus aikana.
Unohan paljo helpommin asioita ja mitä oon tekemässä ja mistä puhutaan. Onko kellään samanlaista?
Enkä saata siis muistaa että oon tehny jo jonku jutun, esim pieniä juttuja että olen jo hakenu nukkumaan mennessä vesilasin ja lähen uuestaan hakemaan tms.

Takaisin