Toinen haaveissa <3

Anteeksi huutelen täältä taustalta.
Mutikkakeitto, onko sulla ollu toispuoleisia mahakipuja, huimausta tms? En halua mitenkään pelotella, mut itellä oli rusehtavaa ja punertavaa niukkaa vuotoa joulukuussa ja testi näytti positiivista. Sitten myöhemmin testi olikin vaaleampi ja ykskaks iski kova toispuoleinen mahakipu ja lääkärissä todettiin kohdunulkoinen usean päivän hcg-mittausten jälkeen. Tammikuussa mulle tehtiin laparoskopia ja poistettiin vasen munanjohdin missä raskausmateriaali oli. Kannattaa käydä tutkituttaa ultrassa ja verikokeissa ihan kaiken varalta!

Hui Miimar kuullostaa pelottavalta :( ei ole ollut tuollaista onneksi täällä, ainoastaan närästänyt ja sen seurauksena oksettanut jonkin verran... Ja niin hirveä väsy kokoajan, viikon olen jo nukkunut pitkiä päikkäreitä mitä yleensä en ota. Huomenna teen vielä aamulla testin ja sitten alan vain odottamaan seuraavia kuukautisia. Jos niitä ei tule niin alan miettimään uudestaan asiaa.

KeväänLapsi nyt talletteluja ja Amparo myös. :love022

Silkyllä nyt jännät paikat kumpa kierto päättyis plussaan. Meinaatko huomenna testata?:rolleyes:
Mää kans jo laskurilla laskin et jos nyt tärppää niin LA ois 1.1.2018, ois lapsi tyytyväinen. Toisaalta esikoinenkin tuli neljä viikkoa etuajassa niin syntyis varmaan joulukuun puolella.

Mamma84 kp3/~34 yk2

Täällähän on muitakin oviksen odottelijoita :) mäkään en sit pystyny oleen erossa testistä kun niitä jäi ekasta kierrosta yli :D kp 11 eikä todellakaan plussa, mut tää viikko nyt joka toinen päivä talleteltu ja jatketaan ovikseen asti ainakin, nyt ei sit pitäis jäädä siitä kiinni!

Mitä jos Mustikkakeitto kävisit kuitenkin kaiken varalle lääkärissä. Kohdun ulkopuolinen raskaus voi olla tosiaan vaarallinen.

Lauantaina testaan, jos ei menkkoja kuulu, mutta siis nyt on niin vahvat menkkatuntemukset, että ihme jos ei huomenna ala. :D Ja siis tässä kierrossa minimaaliset mahdollisuudet, koska työreissun ja sen jälkeen mun vatsakipujen takia tallettelu jäi yhteen kertaan (dpo -1). Mutta ekaa kertaa raskauden jälkeen mulla on kunnon menkkajomot (vaikkei menkkoja vielä kuulukaan).. Tälläsiä oli aina ennen esikoista, joten ehkä tääki jollain tapaa positiivista, että kroppa alkaa olla palautunut ennalleen? :) Mullaki tiedossa varmasti seuraavassakin rsskaudessa elektiivinen sektio, joten jos joulukuun lopulla la, niin varmaan ois joulun tienoilla sektio... Mutta enpäs nyt mene asioiden edelle!! :D :D

Ja laitelkaa taas niitä allekirjoituksia, niin pysyy perässä kaikkien vaiheista. :)

Silky kp 28/28, dpo 12.

Muokattu viimeksi:
Meillä myös vähintään kerran päivässä talletellaan kun mies on kotona :). Joo niin oon ajatellut varata, esikoinen nyt kipeänä niin kun neiti on saatu terveeksi niin ehtii miettii itseään. Unikoulun hyvät tulokset meni sitten roskapönttöön kun oltiin anoppilassa, huoh. Uudestaan aloitettu tänään ja käyrä on jo aika :angry

Kannattaa Mutikkakeitto käydä verikokeissa tai pyytää ultraa. Tuon mukaanhan raskaus voi olla jo sen verran pitkällä, että testi ei enää ymmärrä sitä tulkita positiiviseksi. En ole ikinä ainakaan kuullut, että digitesti valheellisesti antaisi tuloksen 2-3 viikkoa. Sinuna tarkistuttaisin asian pianäkkiäheti.

Mitä vitamiineja ja poppakonsteja täällä käytetään?Ite olen kokeillut greippimehu jutut hampaat sanoi ei ja ei tehoa minulle.Royal jellyä kokeiltu ovis ja menkka kivut kovat sain ei tehoa niistä.Nykyään käytän D-vitamiinia,foolihappoa ja sinkkiä missä on c-vitamiinia ja ruusunmarja uutettetta.Ja aktin jälkeen seinälle jalat 20min.

Mulla käytössä monivitamiini jossa foolihappo. Siinä on aika samat kun raskaus/imetys vitamiinitabletissa, mutta siinä on vielä a-vitamiini.

Muttikakeitto minä sain esikoista plussatessani ekan kerran ihan samanlaisen, juuri ja juuri näkyi toinen viiva. Seuraavana aamuna klo.5:30 (en millän malttanut olla testaamatta) testit oli kuvan mukaisia ja siitä ne viikot sitten kasvoi > tein kolme digiä ja ehkä 100 liuskaa vielä tuon jälkeen :woot: Meidän maailman ihanin esikoispoika on nyt 9kk ja 2vko vanha :love7:Heartbigred

Liitteet

• 12167186_10205448868930130_855415105_n.jpg
    12167186_10205448868930130_855415105_n.jpg
    42.3 KB · Katsottu: 154
Tässäpä se edellis päivän testi... Kummallista oli myös se että kaksi päivää vai päivä ennen tätä testiä kävin verikokeissa ja tulos oli alle 1 eli ei raskaana. Kaks/kolme päivää siitä tuli digillä "raskaana 1-2" :love7

Liitteet

• 12166101_10205444465420045_701267126_n.jpg
    12166101_10205444465420045_701267126_n.jpg
    62.5 KB · Katsottu: 149
Kyllähän tuossa vauvakuume viiva näkyy. Tai mun vauvakuumeilijan silmillä ainakin :angel3

Soitin sitten terveyskeskuksen mistä nakkasivat neuvolan puolelle ja hän taas oli sitä mieltä, että raskaana olen eikä vaan välttämättä näy vielä noissa liuskatesteissä kun kerran digitesti näkyi noin vahvana. Hänen mukaansa hedelmöitys olisi tapahtunut näiden niukkojen kuukautisten aikaan ja siksi jääneet kesken. Kysyin verikoetta mutta antoi vain neuvola-ajan ensi kuun loppuun. No ehtii tässä kuukautiset olemaan jos tulee niin osaa sitten ajan perua.:rolleyes:

Kylläpä mutikkakeitolla on jännää!:)

Mulla poppakonsteina käytössä raskausvitamiinit, greippimehu, sinkkitabletit, vehnänalkioöljy ja tuo pepun ja jalkojen nostaminen ylös, liekö vielä muitakin. Onhan niitä jo tuossakin. Kp15/25-29, eilen jomotteli vähän mahaa ja limoja on ollut. Että mä toivon että nyt tällä kertaa jo tärppäis. Ja tässä kierrossa en jaksanut testata ovista, menty joka toisen päivän taktiikalla.

Mä oston punkkua Alkosta, kyllä aijon vetästä lasillisen. :P

Takaisin