Toinen haaveissa <3

Mulla ei oo mitään erityisiä poppakonsteja käytössä, mut katotaan nyt kunhan tässä yrityskiertoja tulee enemmän. Mietin kyllä et pitäiskö ottaa käyttöön mammavitamiinit, nyt käytän vaan d-vitskua.

Tosi jännää tosiaan tuo Mutikkakeiton tilanne, luulis et ottaisivat hcg:n verestä et tulis selvyys. Toivotaan et siellä kuitenkin pieni olisi mukana matkassa

Täällä dpo 3 tai 4 ja aamulla tuntui et olis alkanut jonkinlaista vuotoa, mut oli vaan runsaampaa valkkaria. Se vaan et tiistain kipukohtauksen jälkeen on ollut tosi kuivaa et mikä lie vuoto tuo oli. Kaiken lisäks alkoi korvaan ja hampaaseen koskea, mut se tuskin on oire [emoji2]
 
Menkaaaat, missä ootte!? Viime kierroissa tulleet niin kellon tarkkaan. Raskauteen en tosiaan usko, koska tasan yksi kerta ollut mahdollista + mulla ei ole mitään siihen viittaavia oireita. Parissa edellisessä raskaudessa (keskeytynyt ja esikoisen) tiesin jo ennen plussaa rintojen turvotuksesta, että plussa tulossa.. Nyt ei mitään. Muuten toki mun alkuraskaudet oli tosi oireettomia (ja helppoja). Saisi siis menkat alkaa, jos ja kun ovat alkaakseen. Niin mojovat menkkajomotkin olleet jo kolmatta päivää! Jospa tämän kirjoittaminen auttaisi alkamaan. :D

Silky kp 29/28, dpo 13.
 
Voi että on jännää Silky. Ja eiks se yks kerta ihan riitä. Olikos se niin et huomenna testaat. Mää täällä jo jännään sun puolesta.:eek:
 
Joo, kai se on huomenna testattava, jos ei menkkoja kuulu.. Mutta menkatkaan ei ole nyt mikään pettymys. Toki mieluummin plussan ottaisin, mutta sen verran realistinen olo, että kuhan nyt menkat ei hirveesti myöhästy jostain ihmeen syystä, niin olen tyytyväinen. :)
 
Hui, miten jännää Mutikkakeiton testailut on olleet! Varovaista onnittelua!

Jännät paikat Silkyllä. Toivottavasti se kerta riitti :D
 
Menkkoihin liittyvä uusi oire palannut.. Tätäkään ei ole ollut raskauden jälkeen: hirvee hedari! Ja muistaakseni aiemmin oli aina just ennen menkkojen alkua.. Viittaa siis sekin menkkojen alkuun, mutta samalla myös positiivisempaan asiaan eli kropan normalisoitumiseen.. Kauan siinä näköjään menee, kun kuitenkin imettämisen lopettamisestakin on jo pian 3kk (ja menkathan mulla on ollut viime kesästä asti). Fiksu gyne ku mulle vuoden alussa "varoitteli", että voi mennä aikaa kropan palautumisessa ja raskautumisessa..

Ja sorry, että nyt vaan täällä omanapailen.. Jotenkin vaan hämmentää tää kroppa. :grin
 
Merkit piti paikkansa ja menkat alkoi, nyt sitten joulukuun alun sijaan tähtäimessä la joulukuun vikoille päiville, lapsi parka. :wink :D
 
Joo saa nähä miten käy. Ei oo yhtään samanlainen olo kuin esikoisesta oli..

Täällä hirvee flunssa ja kurkkukipu tullut vieraaksi mulle ja pikkuneidille :shifty: tää oire kyllä oli viimeksi ku plussasin eli flunssaa pukkaa päälle
 
Amparo, jep. :D

Keväänlapsi, noni, sitten tallettelemaan. :wink

Mustikkakeitto, toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin! :)

Meillä mies kyseli, että Koskas on seuraava ovulaatio ja osuuko viikonlopulle, että jos laitettais lapsi ekan kerran yöksi hoitoon ja mentäis ihan hotelliin.. :D
 
Silky; toivottavasti tärppää tästä kierrosta!

Keväänlapsi: nyt talletuksia :wink

Mutikkakeitto; toivottavasti kaikki olis hyvin

Täällä menossa kp 36/30 dpo 13.
Luulin eilen illalla, että menkat alkaa, mutta on tullut vain ruskeaa tuhrua pyyhittäessä ja vähän punertavampaa muutan kerran. Luulen kuitenkin, että alkavat pian...
 
Kyllä tuo greippimehu on toiminu. Koskaan en oo ovulaatioita tuntenu ja nut ollu vatsa tosi kipee ja vihloo. Ja ihan sairaan turvonnut maha. Tänään kp12. Illalla pakko päästä tallettelee. Tyttöheräs päikkäreiltä kesken ja tiesti ei keretty pupuilee. [emoji16]
 
Kokeilen kans nyt tässä kierrossa greippimehua kun viimeksi sen käyttö oli vähän satunnaista.


Mamma84 kp5/~34 yk2, clomifenit kp3-7, folliultra kp10 (30.3)
 
Mä join 2dl päivässä. Alotin normi greippimehulla. Oli sairaan pahaa, vaihoin sit verigreippimehuun josta jopa tykkäsin. Ja oli paljon edullisempaakin. [emoji4]
 
Apua mitä kääk!!!
Täällähän minä! Ihmettelin kun mulle ei tullu täältä ilmotuksia puhelimeen että eikö täällä kukaan höpötä mitään, mutta mitä ja häh! Täällähän plussaillaan!! :eek: :Heartred :) huimaa !

Mikäs on mutikkakeiton tilanne? Entäs vauvakuume!? Varovaiset onnittelut molemmille. Ompas jännät tilanteet tosiaan!!

On: Oviksen metsästys käynnissä. Poskia kuumottaa ja päätä särkee. Vielä ei tasavahvoja viivoja. Kp 16/28
Limat ja oireet oli kp 13-14 ja tikut ei näyttäny mitään. Nyt tänään samat oireet, tissejä vihloo kainalosta eteenpäin ja alavatsallamin jotain tuntemuksia, eiköhän se kohta irtoo!! :P jännää tääkin touhu!

Greippimehua litkitty kohta kolmatta viikkoo ja varuiks jo alotin eilen punaviinin jos vaikka ovis olikin jo, oireista päätellen. Vehnänalkioöljy käytössä tässä kierrossa myös! :) geele royalia en löytäny mistään enkä jaksanu alkaa netistä tilaamaan, joten jos ei tästä kierrosta raskauduta ni kokeillaan ny vielä ens kierrossa sitäki :P
 
Mä oon jo kehitellyt itselleni vaikka mitä oireita :D Tosin kaikki voisi laittaa normikierron piikkiin. Perjantaina oli jotain ihmeellisiä menkkakipuja ja sen jälkeen pientä palelua ja kuumotusta vuoroin, jäätävää väsymystä ja aivastelua/nuhaa... menossa on siis suunnilleen dpo 5 tai 6 eli tuskin vielä voi olla oireita.

Piti aiemmin jo kysyä et miten laskisitte oviksen, kun maanantaina oli kunnon limat mut sit tiistaina ihan kuivaa mutta jäätävä oviskipu. Olisko niin et tiistai olis dpo1? En siis testaillut, mut ymmärsin et ovis olis limojen vikana päivänä.
 
Takaisin
Top