Hirveeee närästys alkoi tänään aamulla.. pitäisiköhän ku kotiin pääsee perjantaina niin tehdä testi uudestaan. Mulla ei siis normaalisti ole närästystä
Hirveeee närästys alkoi tänään aamulla.. pitäisiköhän ku kotiin pääsee perjantaina niin tehdä testi uudestaan. Mulla ei siis normaalisti ole närästystä
Olin yhteydessä eilisen raskaustestin takia lapsettomuusklnikalle.Käskivät tehdä eri merkkisellä testin ja jos jotain epäilyttävää siitä testistä tulee sitten verikoe.Eivät epäile kemiallista raskautta koska se olisi näkynyt aikaisemmin jo ennen sitä 28pvää ja kerennyt jo lähteä pois.Kuulema kemiallisessa ei tule edes vahvoja viivoja minulle tuli vahva viiva.Nyt uutta testiä ja verokoetta kohden jos jotain epäilyttävää on.
Eilen alkoi tiputtelemaan hieman aika vähän.Yöllä kauhea vatsakramppi ja ripuliointi.Nyt kauhea kuukautisvuoto.Miten katsotte asian oliko eilen kiertopäivä 1 vai onko se tänään?
Ääh kun aika menee hitaasti! Sunnuntaina aattelin testailla eli dpo12 ja kp30/? Tänään siis dpo9 kp27/?. Tekis jo niiiiin mieli testata!! Puuh.
Oireita ei oo kyllä oikeestaan ollut ja tuntuu ettei oo edes tärpännyt.
Välillä ajoittaista palelua, pistän kyllä esikoisen partsinukutuksen piikkiin. Välillä pissattaa enemmän mutta senkin pistän kahvin piikkiin. Alavatsalla välillä jotakin tuntemuksia, nipailua ja sellasta. Äsken tuli n.5min kestävä menkkajomo, josko ne sieltä taas alkaa.... niin ja mielialanvaihtelut , huh! Mies raukka :D nekin menkkojen piikkiin..
Mulla ei vielä menkat alkanut, joten oletettavasti huomenna. :) Tästä kierrosta mulla olis ollut la joulukuun alussa. Sitten miehen kanssa puhuttiin, että kivempihän se onkin olla alkuvuoden lapsi.. Nyt sit laskin, niin oletettavasti myös seuraavasta kierrosta ois la joulukuussa, mutta ihan lopussa. Varmaan sitten just silloin tärppää. Mutta kuhan nyt vaan tärppäis!
Noniin päästiin vihdoin kotiin ja heti menin testaamaan. Päiväpissasta siis testasin ja sain niin vaalean toisen viivan, että hyvä että silmällä näkee mutta on siinä kaksi viivaa. En nyt tiedä mitä tästä taas pitäisi ajatella. En tiedä näkyykö edes näissä kuvissa
Mä nään kans kaks viivaa, tosin toinen aika haalea... ehkä jos aamusta testaa niin vois olla selkeämpi
Mä oon laskenut et jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen niin sit kierron eka päivä olis seuraava päivä. Mut sitä en muista et miks just tuo kellonaika [emoji2]
Täällä dpo 2 tai 3 eikä mitään sen suurempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Ehkä pientä rintojen arkuutta havaittavissa kun tarkkaan tutkailee. Ehkä viikonloppuna voisi olettaa jotain tuntemuksia tapahtuvan.
Tänään kp 10. Greippimehua juotu ekasta päivästä lähtien. Mahassa vihloo ja tuntuu jännälle[emoji23][emoji6] taitaa tulla ovis. Tänään aamusta ovulaatiotestissä värikäs toinen viiva, mutta ei vielä tarpeeksi vahva, 7 aikaan testailen uudelleen.
Mutikkakeitto, näkyy toinen viiva! Mutta se on haaleampi kuin edellisen kerran?
KeväänLapsi, äkkiä tallettelemaan jos ovis kolkuttaa!
ON. Täällä on niin tylsä kohta kiertoa taas, tuntuu todella hitaasti aika matelevan. En ole saanut limojen perusteella ovista paikannettua, joten mennään nyt ihan arpapelillä.
Kp 21/+30, yk2.
Jep vaaleampi on kuin viikko sitten oon niin uusi että mulle toi dpo ei kerro mitään kolme viikkoa sitten oli normaalia niukemmat kuukautiset ja tein testin viikko sitten ja näytti Digi raskaana 2-3 viikkoa ni en tiedä oliko ne kuukautiset vai mitkä. Ja viikko sitten tuli päivän verran vuotoa myös mutta vain siteeseen. Ihmeellistä touhua ku ei enää itsekkään tiedä mitä tästä on.