Mutikkakeitto
Näppärä viestien naputtelija
Kiitos tsempeistä
täällä myös jäi painoa esikoisesta 7kiloa vielä ja ei vaan millään lähellä pois! Kuntoilla en ehdi nyt muutakuin päivisin ainakin 4 kilometrin lenkkejä pikkuneidin kanssa niin siinä varmaan syy.. ja oon niin perso herkuille. Kuullostaa niin tekosyiltä.Täällä tuli raskausaikana tavaksi juoda päivittäin vähintään kolme litraa ja se on kivennäisvettä tietysti
mies tykkää kantaa kaupasta laatikkokaupalla sitä...
Mies täällä myös fyysisessä työssä ja treenaa työaikanakin paljon ja on viimeisen päälle kunnossa ja painaa varmaan vähemmän kuin minä

Ihana sää täällä Turussa! Kokopäivän aurinko paistanut ja lämmin
käveltiin miehen ja neidin kanssa keskustaan meiltä ja takas ku tuli hyvät päivän lenkit, reilut 10 kilometriä 
täällä myös jäi painoa esikoisesta 7kiloa vielä ja ei vaan millään lähellä pois! Kuntoilla en ehdi nyt muutakuin päivisin ainakin 4 kilometrin lenkkejä pikkuneidin kanssa niin siinä varmaan syy.. ja oon niin perso herkuille. Kuullostaa niin tekosyiltä.Täällä tuli raskausaikana tavaksi juoda päivittäin vähintään kolme litraa ja se on kivennäisvettä tietysti Mies täällä myös fyysisessä työssä ja treenaa työaikanakin paljon ja on viimeisen päälle kunnossa ja painaa varmaan vähemmän kuin minä

Ihana sää täällä Turussa! Kokopäivän aurinko paistanut ja lämmin
käveltiin miehen ja neidin kanssa keskustaan meiltä ja takas ku tuli hyvät päivän lenkit, reilut 10 kilometriä