Toinen haaveissa <3

Kiitos tsempeistä :Heartred täällä myös jäi painoa esikoisesta 7kiloa vielä ja ei vaan millään lähellä pois! Kuntoilla en ehdi nyt muutakuin päivisin ainakin 4 kilometrin lenkkejä pikkuneidin kanssa niin siinä varmaan syy.. ja oon niin perso herkuille. Kuullostaa niin tekosyiltä.Täällä tuli raskausaikana tavaksi juoda päivittäin vähintään kolme litraa ja se on kivennäisvettä tietysti :profileright mies tykkää kantaa kaupasta laatikkokaupalla sitä...
Mies täällä myös fyysisessä työssä ja treenaa työaikanakin paljon ja on viimeisen päälle kunnossa ja painaa varmaan vähemmän kuin minä :smiley-angry017:smiley-ashamed008
Ihana sää täällä Turussa! Kokopäivän aurinko paistanut ja lämmin :notworthy käveltiin miehen ja neidin kanssa keskustaan meiltä ja takas ku tuli hyvät päivän lenkit, reilut 10 kilometriä :Heartbigred

Kiitos tsempeistä :Heartred täällä myös jäi painoa esikoisesta 7kiloa vielä ja ei vaan millään lähellä pois! Kuntoilla en ehdi nyt muutakuin päivisin ainakin 4 kilometrin lenkkejä pikkuneidin kanssa niin siinä varmaan syy.. ja oon niin perso herkuille. Kuullostaa niin tekosyiltä.Täällä tuli raskausaikana tavaksi juoda päivittäin vähintään kolme litraa ja se on kivennäisvettä tietysti :profileright mies tykkää kantaa kaupasta laatikkokaupalla sitä...
Mies täällä myös fyysisessä työssä ja treenaa työaikanakin paljon ja on viimeisen päälle kunnossa ja painaa varmaan vähemmän kuin minä :smiley-angry017:smiley-ashamed008
Ihana sää täällä Turussa! Kokopäivän aurinko paistanut ja lämmin :notworthy käveltiin miehen ja neidin kanssa keskustaan meiltä ja takas ku tuli hyvät päivän lenkit, reilut 10 kilometriä :Heartbigred
Mulla ei jääny raskaudesta kiloja mut nyt kun on imetysloppunu ja yöt menee valvoessa ni on alkanu kiloja tulemaan, aineenvaihdunta hidastuu kun on univelkaa niin paljon eli mun on turha ees haaveilla nyt ees painon pudotuksesta ja keskittyä pelkästään hyvinvointiin ja jaksamiseen :)

Mulla jäi kans raskauskiloja varmaan 7.. :( ja tarkoitus oli päästä eroon ennen seuraavaa, mutta saa nähdä. Hätää ei siis ole, ku paino normaali, mutta kyllä mä ainakin sen 5kg haluaisin pudottaa.. Mitään en oo kyllä asian eteen tehnyt, päinvastoin. :grin

Voi ku odotan uutta kiertoa ja toivon, että se olisi terveempi kierto kaikin puolin. :)

Silky kp 23/28, dpo 7, yk 4/2 (toinen imetyksen loputtua).

Joo, mä luotan että tänään tulee lottovoitto ja yöllä katoaa kilot! :grin Ah, ja pitäiskö vielä uskoa, että ensi viikolla tikussani on kaksi viivaa! Uskon myös yksisarvisiin ja olen nähnyt lehmän lentävän.. ;) :woot:

ImageUploadedByVau Foorumi1489866048.862669.jpg
Tälläinen tämän päivän testi oli.Siis odottelua vielä jospa tämä kierto onkin sen 33kp.

Mulla tuli esikoisesta 20kg eikä imetys vienyt grammaakaan ja ei meinaa tosiaan lähtee. Olin juuri laihduttanut 10kg ja oli laihdutus kokoajan menossa kun plussasin esikoisesta, sit tuli pahoinvoinnit ja väsymys kuvioihin ja laihdutus jäi minä suorastaan ottaa päähän itseä. Jos tässä sais heinäkuuhun mennessä pois edes 10kg niin olisin iloinen. Mulla on ylipainoo ihan liikaa....

Mulla tuli kans 20kg esikoisesta.imetys vei nää kilot noin neljässä kuulaudessa. Imetys lopetettiin tytön ollessa 1v7,5kk. Sit lihoim jonku 7kg. Nyt se saatu pois ja omassa painossani oon. Yhtään ei haittaa vaikka toinen raskaus toisi samat kilot, haluisin vaan raskautua mahd. Nopsaa [emoji4]

Mä olin reilusti ylipainoinen jo esikoisesta plussatessa ja sillon alkuraskaudesta laihduinkin. Loppuraskaudesta lihosin sitten ne laihdutut kilot takas ja 9kg lisääkin. Ne 9kg jäi onneks synnärille ja sen jälkeen paino putos viel noin 5kg. Nyt on paino junnannu samassa tosi pitkään, mikä vähän harmittaa. Oon kuitenkin nyt kevyempi kuin esikoisesta plussatessa, mutta varaa olis laihtua vielä rutkasti!

On. Ei tää vuoto nyt ota alkaakseen. Edelleen ainoastaan pyyhkiessä tulee paperiin, mut suojaan ei mitään.
Ei muuten haittaisi mitään, mutta kun noi clomit pitää alottaa kp3. Tässä on nyt aika vaikee arvioida et onks nää menkat vai ei.:arghh: Huomenna kyl soitan gynelle kun jos nää lasketaan menkoiks niin huomenna tarttis ottaa eka clomitabl.

Nii ja testit tietty näyttää negaa.

kp32/34 dpo12 yk1

Onko muilla ollut haamupotkuja raskauksien jälkeen? Mulla on ollu ja nyt ihan viimeaikoina tosi paljon... koskahan nää loppuis.

Tänään pärähti digiin vilkkuva hymiö. Jos menee niinkuin kahdessa aiemmassa kierrossa niin noin 10 päivän päästä olis o+... itse kyllä toivon että tulis tällä kertaa vähän nopeammin. Onestepissä edelleen tosi haalee viiva, joten voi hyvin mennä se kymmenenkin päivää :D

Kp 17, yk 3

Joo mulla oli tosi pitkään haamupotkuja ja mahan muljahtelua. Nyt vasta ihan hetkeen ei ole ollut ja synnytyksestä on vuosi.

Onko muilla ollut haamupotkuja raskauksien jälkeen? Mulla on ollu ja nyt ihan viimeaikoina tosi paljon... koskahan nää loppuis.
On! Edelleen tuntuu välillä potkuja ja muljumisia, esikoinen on 2-vuotias. :wacky:

Nyt minua tympii ja pahasti! Eiliset tallettelut jäi välistä, kun miehellä meni yöllä niin myöhään. Vielä vinkkasin, että saa herättää, kun viereen tulee. Joo, ei herättänyt. Vissiin pyhällä hengellä pitäisi lisääntyä?! Päivälläkään ei ollut mahdollisuutta talletella. Enhän minä varmaksi tiedä onko juuri nyt otollisin aika vai vasta myöhemmin, mutta olisi haluttanutkin! :p
No, en minä tähän kiertoon odota vieläkään mitään tapahtuvaksi. Ensi kiertoon tilaan sitten ne ovistikut ja teen miehelle erittäin selväksi, että on silloin käytettävissä! (Kuulostipa kamalan esineellistämiseltä :flower)
Tänään voisi kuitenkin hieman talletella lisää, odotan jo esikoisen nukkumaanmenoa!

Iskallt kp 17/yli 30, yk 2.

Iskallt meillä oli aiempien raskauksien kohdalla niin et miehelle piti rautalangasta vääntää et miks just nyt pitää talletella.
Nyt kun ruvettiin kkm jälkeen yrittämään niin sanoin et voiskos oviksen tienoilla talletella joka toinen päivä, ilman et siitä täytyy joka kerta erikseen mainita.
Meni perille ja nyt mullakaan ei oo hirveetä stressiä et millon ovis, kun on munasolulla vastaanottokomitea paikalla.:)

Täälläkin täytyy miestä muistutella :D sillä on nyt yks projekti meneillään mikä vie kaikki ajatukset mut kyllä se on silti onneks tässäkin projektissa hoitanu osuutensa :)

KeväänLapsi meillä on yk 2 menossa.

Keväänlapsi, neljäs kierto, toinen ilman imetystä. Imettäessä luteaalivaihe jäi liian lyhyeksi, joten raskautuminen olisi ollut aika mahdotonta..

Tänään on the maanantai! Nyt saa ruokavalio kyytiä! ;) Vähän niinku menkkajomojakin ois, mutta ei niiden ainakaan ennen torstaita pitäisi alkaa...

Silky, kp 25/28, dpo9.

Meillä menossa ensimmäinen kierto, pillereiden jälkeen tullut yhdet luomumenkat. Tänään Kp24/? (Ennen esikoista 30-34), ovis bongattu tikulla kp17 ja nyt menossa siis dpo 6 :) jos laskin oikein :D Ei oo yhtään semmonen olo että ois tärpännyt :( ei tunnu niin minkäänlaisia oireita... Harmittaa.

Niin ja sunnuntaina dpo 12 aattelin testailla :)

Joskus kauan sitten oli miehen kanssa puhetta näistä lisääntymisjutuista ja hän oli yllättynyt miten pieni prosentuaalinen mahdollisuus on raskautua. Eihän miehet tuommoisia tiedä. Pitäisi varmaankin muistutella miten vähän aikaa munasolu elää. Eilen saatiin kuitenkin talleteltua :Heartred

Takaisin