Toinen haaveissa <3

Osanottoni ja kovasti voimia Heitsu :Heartpink toivottavasti toisella kertaa kaikki päättyy onnellisemmin.

Osanotot ja voimia Heitsu <3 toivotaan, että pian tärppää ka kaikki menee hyvin!

Täällä iski eilen illalla sitte norovirus sopivasti heti Ovulaation jälkeen....

Kp 25/30, dpo 2-3 yk 2

Heip!
Täällä taustalla seuraillut tovin..
Esikoinen vasta pian 8kk, mutta kuume on jo kova sisarukselle(suht pieni ikäero toiveissa).
Esikoinen sai alkunsa yk1, mutta raskaus ja synnytys olivat vaikeita.. synnytyksessä murtunut häntäluu (ja pahat repeämät) vaivaa ja mietityttää kovasti seuraavaa raskautta ajatellen.

Seurailen siksi kuitenkin vielä taustalla, sillä imetän ja kuukautiseni eivät ole alkaneet. Tämän vuoksi ei siis varsinaisesti suuria toiveita raskautumisesta.. tjottailua. :)

Tsemppiä ja plussia kaikille!
Heitsulle osanotot, kovin on ollut rankkaa teillä<3

PikkuR voihan noro sentään. Toivottavasti menee pian pois. Jaksamista taudin kans.

Tervetuloa Vaiana, tänne vaan juttelee sitten kun siltä tuntuu.

On. Vähän niin kun ois oloja mahassa, mut eipä se kauheesti kerro suuntaan tai toiseen. Nyt vasta dpo7 niin täytyy viä kiltisti odotella ens viikkoon ennen kun testaan.

Täällä huomenna todennäköisesti kp1. Niukka vuoto alkoi pari tuntia sitten.

Alinah kp26.

Näin unta et olin kaverini tykönä ja hän epäili mun olevan raskaana. Sanoin et en oo, mut se halus silti et teen r-testin ja sattumoisin sillä oli niitä kotona.
Mulla oli nää dpo:t mitkä nytkin (dpo8) ja tiesin et ei tuu positiivista. No testi tehtiin ja siihen tuli oikeen leffaviivat. Oispa enneuni.:)

Vähän kyl tekis mieli testata viikonloppuna vaikka lupasin itelleni et ootan ens keskiviikkoon.

Täälä talleteltu ahkeraan ja katsotaan tuleeko tärppiä. Päätettiin miehenkaa et lopetetaan yrittäminen ja aletaan elää elämää eteenpäin yksi lapsisena perheenä. Meistä ei ole mihkään hoitoihin yms, tai varmasti olisi mutta ei kumpakaan haluta. Meille riittää meidän yksi ihana lapsi. Toisen alulle laittaminen tuntuu olevan sen verran hankalaa että nyt loppuu tää oviksien ja menkkojen kyttääminen. Tästä kierrosta tikutin vielä oviksen kun halusin käyttää testit loppuun. Nyt loppu ressi! :) Ja olo on kyllä itselläkin todella helpottunut.

Hurrikaani kp 16/28-30 dpo 0 yk 11

Äh, nyt aamulla pyyhkiessä tuli hipppasen punaista paperiin. Voisko johtua kiinnittymisestä (dpo9) vai niinkö ne menkat jo ilmottelee tulostaan.:eek:

Juu toivotaan. Ei mun menkat koskaan näin aikasin oo alkanu.
Oireita ois et alaselkä kipee, edellisenä yönä pisti mahaa kovin ja piti vessaan lähtee kun mahakin sekasin ja nyt sit tota punasta pyyhkiessä.

Nyt kyllä sellanen olo, että menkat sieltä alkaa. Nooh katsotaan mihin suuntaan kehittyy.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?! Teroluteja söin viime kierrossa ja kierto päättyi kp26, nyt Kp2 ja vuodan kun Niagara! [emoji24][emoji24]
En todellakaan uskalla napsia noita teroja tässä kierrossa. Kroppa ihan sekasin!

Tarvis niitä isoja siteitä melkeenpä mitä synnärillä oli.

Heipä hei kaikille!

Voisin uutena vanhana liittyä joukkoon kuumeilemaan. Esikoisen aikana paljonkin kirjoittelin palstalle mutta sitten aika taaperon kanssa vei palstailun

Esikoinen täyttää ensi kuussa 2v ja pikkusisarukselle olisi toiveita ollut jo pidemmän aikaa mutta vielä ei oo tärpännyt. Ollaan menty tjottailemalla pidempään mut ei oo tainnut ajoitus olla ihan kohdillaan kun ei ole tärpännyt. Pitää siis ryhdistäytyä

Oman pienen jännitysmomenttinsa mahdolliseen raskauteen tuo esikoisen raskaus, joka kesti vain reilu 30rv ja olin siitäkin pari viikkoa vuodelevossa. Pitänee siis varautua et seuraavakin syntyy pikkukeskosena

Ovista tässä odottelen ja tänään menossa kp10/28-31.

Tervetuloa joukkoon Freyja ja Vaiana! :)

Olen joka päivä käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta tyytynyt vain tykkäilemään kommenteistanne. Omasta tilanteesta ei ole ollut pahemmin kerrottavaa. Nyt on kp 14 vasta menossa ja tänään ukko kellisti meikäläisen :happy090 Minulla ei ole vieläkään omat halut palanneet... Ensin meinasin antaa väsymyksen viedä voiton, kun ei heti haluttanutkaan, mutta päätinkin antautua. Onneksi, oli nimittäin ihanaa pitkästä aikaa. :Heartred Ei ollakaan moneen viikkoon heiluteltu peittoa.
Limojen mukaan ei ole ovis vielä ajankohtainen. Mennään nyt joka toinen päivä -taktiikalla kierron loppupuolelle asti. Eiköhän halut ala heräillä. Ensi kierrolle tilaan ne ovistikut, jotta saan varmuuden limojen ja oviksen yhteydestä, kun en ole tietoinen milloin edes ovuloin (jos ovuloin).

Tervetuloa Freyja86.:)

Iskallt ovistikut on kyl kätevät ja itellä aika ehdottomat. Mulla ei tässä kierrossa tullu mitään limoja oviksen aikaan niin en ois kyl sitä tunnistanut ilman tikkuja. Tsemppiä talletteluihin ja toivotaan et halut palaa.

Mamma84 dpo9 yk1, pikkasen tuli punasta paperiin pyyhkiessä.:eek: Testipäivä 22.3, jos täti ei tuu.:smiley-angelic001

Täälläkin oltu hiljaa kun esikoinen on valvottanut ja mies ollut reissussa eli oon nukkunut öisin alle 3tuntia. Huh. Unikoulu siis aloitettu, kun öisin heräillään vain eikä syödä ollenkaan. Mutta asiaan. Mies tulee tänään illalla vielä kotiin ja sitten päästään hommiin koska laskujen mukaan eilen , tänään ja huomenna olisi ovis menossa. Normikierron mukaan siis jota on ollut n. 3kuukautta poislukien viime kuukausi, jossa kierto oli ennätyspitkä 34pv... en ole vielä alkanut tikuttamaan vaan katsellaan vielä pari kiertoa onnistuuko ilman kuten esikoisen kanssa tärppäsi noin 4kk jälkeen.
Selkeät ovulaatio oireet olisi eli limaa tulee (ihanaa kirjoittaa tästä :D) ja alavatsakipeä eli nyt vain mies kotiin parintunnin päästä niin päästään hommiin neidille pikkusisarusta yrittämään :smiley-angelic001

Mä aattelin nyt vähän kyllä kattella tota ruokavaliota, ku jatkuvia mahakipuja ja turvotusta.. Varmasti vaikeuttaa raskautumistakin, kun kroppa ei ole balanssissa. Täytyy varmaan googletella, että mitä sitä kannattaisi ruokavaliosta karsia, varmaan ainakin vehnä.. Josko sitten tammivauva, ku kroppa tasaantuis.. Tässä kierrossa toiveet plussalle on aika nolla näitten olojen ja vähäisen tallettelun johdosta..

Silky kp 21/28, dpo 5.

Takaisin