Toinen haaveissa <3

Papupata, niin lähellä! Toivottavasti asia selviää pian :)

Haley, vau mikä plussa! Mulla tulee aina kans yhtä vahva ovisplussa. Ei tarvitse yhtään elää epävarmuudessa :)

Oho, lähetin vahingossa kesken.

Silky, sama vika. Mutta täällä on monta ihmistä eri tilanteissa, ei vaan pysty muistamaan :) Mä en edes tiedä montako ihmistä tässäkin ketjussa tällä hetkellä keskustelee.

ON: Aamulla pyyhkäisin yhden pisteen verran verta. Rinnat arat sivuilta, kuten oli raskautumiseen johtavassakin kierrossa, ei kaikkialta kuten aina ennen menkkoja. Siis mun ei todellakaan pitänyt alkaa tarkkailemaan kehoa näin... Vielä tullaan alas kovaa ja korkealta! :rolleyes:

LB kp 22/28 dpo 6

Hmmm. Kp 28/29 dpo14 oletetusta kiinnittymisestä 10pvä. Haamu, viivanpaikka vaiko ei mitään? Silmään näkyy juuri ja juuri, ehkä , ja en tiedä kuvittelenko sen kuvassa vai näkyykö siinä jotain. Mutta jos, niin kai nyt pitäs vähän enemmän 10mIU ja aamupissasta näkyä jo tässä vaiheessa? :o

ImageUploadedByVau Foorumi1486365860.797230.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1486365869.662551.jpg

Alkaa usko loppua. :( vai onko nää liuskat viallisia? :D :D hahaha!

Mä en valitettavasti mitään nää. :( Mutta mulla on aina todella sumeat viivalasit. ;)

Papupata oletko kokeillu aamun jälkeen?

Eilen laitoin tänne näkyville plussan mikä tuli illalla. Tänä aamuna oli haalempi kuin kontrolli, mutta klo 10 jälkeen toisesta pissasta tuli tummempi plussa kuin eilen!

Eli lh-hormoni näkyy paremmin 2h rakossa olleesta pissasta kuin aamun ekasta koko yön olleesta. Niinhän niissä ohjeissakin suositellaan, nyt tuli testattua käytännössä.

Tässä vielä kuva tämän päivän plussasta, onkohan tänään silti dpo 0 vai?

Voin suositella lämpimästi rfsu:n o-testejä, näyttää tosi haaleaa koko kierron ja noin selkeän plussan. 3 kiertoa yritin halpis one step liuskoilla ja pc. Pc erityisesti näyttää tosi vahvaa viivaa kokoajan mistä on vaikea saada selvää ja arvailla oisko vai eikö. Mutta näitä oli selkeä käyttää.

Liitteet

• 20170206_111853-1-1.jpg
    20170206_111853-1-1.jpg
    935.7 KB · Katsottu: 176
Mä käytän raskauskeijun testejä, ja ovat mulla toimineet. Kun testaan ovista, teen sen aamupäivisin noin kello 11. Sitä aiemmin olen kaksi tuntia juomatta. Lopetan testaamisen siihen plussaan. Kuivasta kaudesta tiedän oviksen sitten päivän päästä ovisplussasta tapahtuneen.

Kp 23/28 dpo7 Eläviä unia ja aamuöisiä heräämisiä.

Ompas ollu hurja synnytys Lady bug. Onneksi päättyi hyvin.
Unicornilla en mäkään nää toista viivaa.

On. Täällä taitaa olla ovis tuloillaan. Aamun testissä lähes tasavahvat viivat ja limoja hiukka enemmän. Mut eipä siitä nyt muuta iloa ole kuin et tiiän et menkat alkaa sit parin viikon päästä.

Mamma84, kkm tyhjennyskierto kp25 ja menkkoja odotellessa.

Nyt sanokaa että "lopeta!!"" :D :D

Onko joku menny avaamaan clearbluen digital smartin? Se jossa vaan yks liuska sisällä ja näyttää joko "pregnant" tai "not pregnant". Minä tyhmä avasin vaikka se sano että "tyhmä ämmä lopeta se testaaminen kun et oo raskaana". Ja sitten se näyttää tältä:

ImageUploadedByVau Foorumi1486381951.114670.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1486381962.139020.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1486381972.637621.jpg

Onko joku sitten kuitenkin ollut raskaana vaikka se on sanonut "not pregnant" ja avannut ja se on näyttänyt tältä..??!

Mä vaan aattelin että tuhraan nyt tämän viimesen testin niin ei jää kummittelemaan ja menkat voi sitten alkaa ihan rauhassa! Mä en halua uskoa noita negaliuskoja (kukapa ei..) kun hajuaisti on oikeesti niin tarkka että juuri pesukoneesta otetut housut haisee kammottavalle vaikka siinä on mun lempihuuhteluainetta ja pillahdin itkuun kun luin esikoisen alkuraskaudesta kirjoittamaa vihkoa ja oireita.. alavatsaa jonottaa vasemmalle jokoajan ja repäisee ikävästi kun nousee istumasta tms. Ja etoo välillä. :( mä niin haluan olla raskaana!! :( :P

Mä en voi laittaa muuten testeistä kuvia tänne, kun en kehtaa myöntää miehelle, miksi ottaisin testistä kuvan :D

Heips, kurkin tosi tosi tooooosi malttamattomana ja super ajoissa tätä ketjua jo.. meillä nimittäin 3kk ikäinen esikoinen ja miulla on ihan järkyttävän kauhea vauvakuume :grin:banghead: ja arvata saattaa, että miehellä ei.
Sisarus ois siis omissa haaveissa, mut vissiin tarkoitus odotella, että tää eka napero vähän varttuis. Ite toivonkipinää elättelen, että vuoden päästä alkaisi yritys, tai totta kai aiemminkin kävisi.

Oon alottamassa minipillereitä nyt huomenna itseasiassa ja ollaan kyllä miehen kanssa tietoisesti harrastettu sänkypuuhia ilman varsinaista ehkäisyä - keskeytettynä siis. Menkatkin alkoi synnytyksen jälkeen 6vk päästä joulukuussa, toisiapa ei vaan kuulu. Pieni tuttu toivonkipinä siis nosti päänsä, et mitäs jos :grin vaikka täysimetyksellä mennään ja johtuu vuodottomuus varmasti siitä. Ihmetyttää kumminkin, et ekat menkat tuli kuitenkin..

Mutta sallinette, että minä kurkin juttuja taka-alalla ja puhaltelen teille plussatuulia, joilla lapsihaave on ajankohtainen just nyt heti. :p

Unicorn, harmi :sad001

Mileim, tervetuloa!

Suvitus, kuvaa vaan jos itse haluat! Salaa otat, ei niille miehille kaikkea tarvitse kertoa :joyful: Tää on vertaistukea. Yrittäminen on tietyssä mielessä erilaista naiselle. Me eletään tätä joka päivä.

ON. Dpo 8 ja mä odotan jo menkkoja. On niin mennyt usko tähän.

Mileim mulla kanssa esikoinen 4kk ja täällä ketjussa taka-alalla seurailen :) Me ei ehkäsyä synnytyksen jälkeen alotettu joten seuraava raskaus on toivottu, joskin mulla ei imetyksen takia oo menkat alkanu vaikka vähän kyllä ihmettelen missä viipyy ei oo poika ollu enää kuukauteen täysimetyksellä ja rinnalla päivä päivältä harvemmin nyt kun soseet on alotettu. Kai mulla sit kierto palautuu vasta kun lopetan imetyksen kokonaan, tervetuloa kuumeilemaan :)

Takaisin