Toinen haaveissa <3

Eikö monella tuu ovistesteihin vahvempaa viivaa just ennen menkkoja? Ei toki plussaa sentään.

Mä en tiennytkään, et ovisviivat vahvistuisi ennen menkkoja. Mut ajattelin just sitä, että entä jos se onkin raskaus joka siellä näkyy :)

Iski kamala nännien kutina :smiley-ashamed008 Hämmästelin, että mitä hittoa, mutta sitten muistin, että viime syksynä mulla oli sama kumma oire, josta viikon päästä seurasi r-plussa. Sitten mietin, että olen koko päivän värjötellyt vilttien alla, kun on niin tajuttoman kylmä. Oon vain ajatellut, että tuun varmaan kipeäksi. Ja sitten muistin, että eilen kun menin sänkyyn, mun pussilakana haisi tajuttoman pahalta. Meinasin jo alkaa vaihtamaan lakanoita keskellä yötä, vaikka just pari päivää sitten mä ne vaihdoin. Ei siinä peitossa ole oikeasti mitään vikaa. Kummallista. Voisiko tää jo olla sitä...? Piinaviikko alkoi!

Alinah oliko miten tihee imetys sitten? :)

Asui aika paljon rinnalla sitten kun lähti sujumaan. Salissa ei suostunut imemään joten osastolla annettiin luovutettua äidinmaitoa alkuun.

Pesittiin niin sairaalassa kun kotonakin ensimmäiset viikot.

Kovin on rankkoja kokemuksia monella kyllä.:sad001

Itse selvisin raskaudesta helpolla ja synnytyskin sujui ilman suurempia ongelmia, eikä siitäkään siis jäänyt traumoja. Vauva-aikakin meni suht helposti ja tavalliseen tapaan. Yöheräilyä 10kk ikään asti ja toki sillon väsytti ja tuntui että en jaksa enää enkä varmasti tee toista. :banghead::winkTassutusunikoulu auttoi ja nyt tiedän että se yöheräily toisenkin kanssa ihan oikeasti loppuu varmasti joskus. :)
Vähällä selvisin, enkä nyt toista yrittäessä osaa pelätä sen enempää kuin esikoista yrittäessä. Tai että samalla tavalla varmasti pelkäisin keskenmenoa, kohtukuolemaa, kätkytkuolemaa jne.

Lady Bug, niin kovasti toivon ja pidän sulle peukkuja että sun oireet ois raskausoireita!

ImageUploadedByVau Foorumi1486239301.561681.jpg

Alin ovistikku on tältä päivältä, päivällä tehty. En tiedä, onko nämä tämän päiväiset nipistelyt ennustanut mahdollista tulevaa ovulaatiota vai mistä lie johtuvaa, mutta toivon että sieltä nyt kuitenkin tulis vielä ovis tässä kierrossa. Nyt on menossa kp21, ja aivan varmasti taas tulee venymään kierto jonnekin lähemmäs 50 päivää... Edellinen kierto oli 47 päivää.

Peukut pystyssä Lady bugille, toivottavasti ois tärpännyt! :)
Mäkin oon ymmärtänyt et ovistikku voi näyttää ovisplussaa ennen menkkoja mutta toisilla myös näyttää raskauden.

Lady bug mäkin oon kuullut että raskaus näkyy myös ovistikuissa ja oireetkin kuullostaa hyviltä :p

Alinah ainakin toi ovistikun viiva näyttää vahvistuvan? :)

ON: en oo koskaan testannut ovista, oviksen oon aina bongannut oireista ja limoista :D mut nyt pillereiden jälkeen kun ei oo mitään hajua millon ne menkatkaan tulee nii millon vois alkaa testailemaan ovista vai kannattaako nyt vaan odotella menkkoja? :o

Jaffa, Vaikea sanoa.. Koska olet pillerit lopettanut? Siinähän voi tosiaan hetki mennä että kierto käynnistyy. Ja silloinkin jos on epävarmuutta kierron pituudesta ym. ovistestailu kannattaisi aloittaa jo varuiksi mahd ajoissa esimerkiksi kp 7, ettei varmasti mene ohitse. :)

Haley^, Jes jes jes! Toisenlainen plussa sitten muutaman viikon päästä. :wink

Graisulla myös upeat viivat!

Graisu on kyllä hienot viivat, siitä vaan yrittämään! :happy:

Miitu lopetin siis viikko sitten minipillerit, joita söin noin vuoden ja niiden aikana ei tullut kertaakaan menkkoja. Hassua miten hetkisitten olin niin ahdistunut yrityksen aloituksesta mutta nyt tahtoisi jo tikutella ovis ja raskaustestejä aivan innolla :hilarious::hilarious:

Jaffa93, niin näyttäs siltä mutta tämän päivän taas paljon haaleampi ja kyllä ollut 2h pissaamatta. Joten olen sillä kannalla että tämäkin kierto on ovuloimaton...

Muokattu viimeksi:
Kp27/29, dpo13 ja oletetusta kiinnittymiseatä 9pvää. Sofin 10mIU liuskatestistä negaa jälleen. Menkkajomoa/polttelua kohdun alueella .. menkkakipuja ei oo tullu aikoihin ennen menkkoja, mutta jospa sekin hauskuus taas alkaa ja ne menkat sieltä tulee. Hajuaisti on herkentynyt ja kaikki ohjelmat itkettää, mutta ei vaan plussaa näy, niin tuskin mitään tarkoittaa.. ens kiertoon kaikki aseet käyttöön ja jos yrittäis ovistakin testailla :)

Onks tää nyt melkein ovis plussa? Voiko tää tulla myös kierron lopussa?

Liitteet

• 1486307921149.jpg
    1486307921149.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 206
Papupata, kyllähän tuo melkein plussalle näyttää. Onko sulla siis mikä vaihe kierrossa? Kyllähän se kai just ennen menkkojakin jollain vahvistuu.

Hieno ovisplussa Haley! :)

Mä varmaan huomenna tai ylihuomenna alan tikuttaa vaikka veikkaanpa, että aikaisintaan viikonloppuna ovis olisi..

Laittakaa muuten mielellään niitä allekirjotuksia, ku mä ainakin meen koko ajan sekasin ja unohdan, missä vaiheessa kiertoa on vaikka ihan vasta olisi kertonut. :D joo, huono muisti, tunnustan. :P

Silky, kp10/28-31.

Takaisin