Toinen haaveissa <3

Nyt tipahti raskauskeijun ovistestit postiluukusta, kohta mennä pissii kuppiin. :D

alinah vähän samoja mietteitä täällä että olisiko ovuloimaton kierto. Kiva että sait silti uusia testejä tsemppiä niihin tulehan kertomaan tänne miltä näyttää!

Miitu edelleen täällä näyttää vilkkuvaa hymiötä, nyt kolmas päivä putkeen. Mietin myös sitä että ovis olisi ollut jo mutten vain saanu napattua tai sitten sitä ei ole tässä kierrossa ollenkaan. En tiedä. :dontknow

kp 22/28-36

Ladybug tervetuloa takaisin tänne toivottavasti nyt onnistaa -2 uskoisin riittävän aivan hyvin! Pahoillani km aina niin ikäviä takaiskuja, mutta nyt lippu korkealla.

unicorn eli milloin testailet seuraavan first resp.? Pidän peukkuja sille!!

ja taas unohdin mitä muille piti kommentoida kun viestit jäi edelliselle sivulle. Tsemppiä ja plussatuulia kuitenkin jokaiselle! ♡

Ladybug tervetuloa takaisin tänne toivottavasti nyt onnistaa -2 uskoisin riittävän aivan hyvin! Pahoillani km aina niin ikäviä takaiskuja, mutta nyt lippu korkealla.

unicorn eli milloin testailet seuraavan first resp.? Pidän peukkuja sille!!

ja taas unohdin mitä muille piti kommentoida kun viestit jäi edelliselle sivulle. Tsemppiä ja plussatuulia kuitenkin jokaiselle! ♡

Huomenna! Sikälimikäli ne kerkee tulla! :)

Kiitos kommenteista.
Ehkä mää sit otan ne clomit heti seuraavaan kiertoon mukaan. :grin

Mä en taas muista mitä piti kommentoida, mutta tervetuloa uudet ja vanhat ja tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin! :)

Täällä nimimerkki muutettu, että älkää ihmetelkö. Viikko mennyt kyllä hirveetä vauhtia, kohtahan sitä täytyy alkaa taas ovista tikuttaan, ku ei tosiaan nyt imetyksen loputtua ole ajankohdasta ihan selkoa.. Mutta varmaankin aikasintaan ensi viikon ihan lopulla ovis.

Silky (ex-sj ;) ) kp7/28-31

Tönksistä. Kirjotan tännekin. Vaikka taitaa samat tyypit olla täällä ja tuolla toisella puolella :P

Aamupisusta nega mutta viivanpaikka, joka ei siis merkkaa mitään :D vessassa pyyhkiessä aamummalla tosi pieni veriviiru.. dpo11 kp25/29. Alavatsaa jomotti koko yön ja aamun, mutta ei tuntunut menkkakivulta. Roskapussia nostaessa vihlaisi alavatsaa äsken. Mitähän tämä viiruili tähän aikaan? Kiinnittymisestä johtuvaa edelleenkö ? Voisikohan olla?
Menkat alkaa yleensä vaaleanpunaisella valkovuodolla täsmällisesti kp29 jälkeen tai suoraan verilimalla. Tämmöistä viiruilua ei oo ollu koskaan aikaisemmin. :)

Pidättelen tässä pissaa jalat ristiss ja ootan josko postipate kohta tulisi ja toisi mun firstresponset ja pääsisin tästä tuskasta :D ymmärtääkö kukaan ? :D :P

Unicorn, Tiedän niin tuon jalat ristissä ja postipaten odottelun! Iiik tulisipa jo pian :pOdottelen kuvaa testistä :wink

Unicorn, Tiedän niin tuon jalat ristissä ja postipaten odottelun! Iiik tulisipa jo pian :pOdottelen kuvaa testistä :wink

ImageUploadedByVau Foorumi1486111798.048683.jpg

Yksiselitteisesti negaa näyttää! :/ Ei tässä näy enää edes sitä hailuraa viivaa joka näkyi edellisessä toissa pvänä :( Hävinnyt.

Ehkä mä vaan tyydyn oottelemaan niitä menkkoja.. :(

No voi höh. :( vielä kuitenkin useampi päivä menkkojen oletettuun alkuun, joten eihän koskaan voi tietää... :) Tsemppiä!

Unicorn, Mulla tässä koneen näytöllä näyttää kuin siinä olis joku viivanen? En tiedä mitkä viivalasit mulla on päässä.. Pahoittelut, jos tosiaan nega. :sad001 Mutta tosiaan vielä ei menetetä toivoa! Ja seuraava sitten aamupisusta. Sekin voi vaikuttaa. :) Sulla on vielä useampi päivä menkkojen oletettuun alkuun niin kerkiää plussaksi muuttua! Mulla on ihan sellainen olo että oot raskaana. (Ja mulle on sanottu että on kykyjä joskus. :wink)

Unicorn, Mulla tässä koneen näytöllä näyttää kuin siinä olis joku viivanen? En tiedä mitkä viivalasit mulla on päässä.. Pahoittelut, jos tosiaan nega. :sad001 Mutta tosiaan vielä ei menetetä toivoa! Ja seuraava sitten aamupisusta. Sekin voi vaikuttaa. :) Sulla on vielä useampi päivä menkkojen oletettuun alkuun niin kerkiää plussaksi muuttua! Mulla on ihan sellainen olo että oot raskaana. (Ja mulle on sanottu että on kykyjä joskus. :wink)

Nokun mä rupesin itekin phonesta kattomaan suurennettuna niin näkyyhän siinä joku :o mutta ei mun silmä sitä kyllä livenä nähny! -> iha hyvä siis se optikkoaika ens viikolla! :D Ei menetetä toivoa! Kyllä se sieltä vielä tulee joskus, ennemmin tai myöhemmin. Mielummim jo vaikka heti, tai eilen :D :P

Mullakin on ihan sellanen olo! ;)
Mahajomoa taas ollut tänään koko ilta...

Onko teillä muilla pelkoja liittyen uudelleen raskautumiseen? Minulla on. Haluan ihan hirveästi toisen lapsen ja raskautta toivon kovasti mutta silti joka kerta kun on piinapäivät mietin, että miten selviäisin uudesta raskaudesta. Minulla ensimmäinen raskaus oli äärimmäisen rankka pahoinvoinnin ja oksentelun takia, jota kesti lähes koko raskausajan. Nyt oon jo ajattellut, että pelon takia raskautuminen vaikeutuu, eikös sillä mielellä ole kumma voima :D

Mulla on pelkoja synnytystä ja vauva-arkea kohtaan. Synnytys oli vaikea riskisynnytys. Esikoinen syntyi jalat edellä ja vasta silloin tajusin, mitä se riski voi tarkoittaa. Sen jälkeen esikoisella oli vuoden vaikea koliikki, ja se yhdistettynä krooniseen migreeniin teki ensimmäisestä vuodesta vähintäänkin vaativan. En itse asiassa muista siitä ajasta yhtään mitään. Mutta se kaikki kasvatti mua henkisesti aivan pirusti.

Joka kierron lopussa sitä vain yhtä aikaa toivoo että pelkää sitä plussaa.

Mää pelkään sitä raskausaikaa.

Eka raskaus päättyi kohtukuolemaan rv29, toinen meni hyvin ja hätäsektiolla saatiin poika vauhdilla maailmaan, kolmas odotus päättyi kun rv11+0 todettiin kkm.

Mulla on raskausaika menny aina hyvin, joten en sitä sillai jännitä. Esikoinenkin on ollu ns. helppo lapsi.
Toinen raskaus meni koko ajan pelätessä et koska tääkin lapsi viedään meiltä. Mutta kun toinen lapsi (ja ehkä kolmas) halutaan, niin pakko se on vaan uskaltaa ryhtyä odotukseen, mikäli vielä tärppää.

Lady bug hui tuliko sun esikoinen todella jalat edellä. Eikö keritty leikkaamaan.

Meillä oli kans poika tulossa jalat edellä. Kun päästiin sairaalaan niin olin 10cm auki ja lääkäri tunsi toisen jalan jo synnytyskanavassa. Piti tehdä kiireellinen sektion, mut sit salissa pojan syke laski niin pääsinkin untenmaille ja hätäsektiolla syntyi.

unicorn näen myös haalean haalean viivan! Toivottavasti vahvistuu!! :happy:

Edelleen täällä vilkkuva hymiö ja enää yksi testi jäljellä. Ehkä ovis jäi tulematta tai on tullut jo aikaisemmin (sen mukaan voisi olla jo n. dpo8). Luulen että nämä vilkuttelut on loppukierrosta johtuvaa Sydänkäpynen taisi toisessa ketjussa mainita että loppukierrossa voi vilkkua. Onko muilla kokemusta tästä cb kaksoishormonitestistä? En tainnut ehtiä tarpeeksi ajoissa aloittaa testailua. todennäköisesti ovista ei ole ollutkaan :banghead:

Käytin Haley^ noita kaksoishormooni testejä. Sillon en saanu edes vilkkuvaa naamaa, joten ovista ei vissiin tullu. Tai sit oli väärä testaus ajankohta kun mun kierrot oli sillon vähän mitä sattuu
Eipä tästä nyt varmaan apua kauheesti kyl ollu.:grin

Takaisin