Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ladybug tervetuloa takaisin tänne toivottavasti nyt onnistaa -2 uskoisin riittävän aivan hyvin! Pahoillani km aina niin ikäviä takaiskuja, mutta nyt lippu korkealla.
unicorn eli milloin testailet seuraavan first resp.? Pidän peukkuja sille!!
ja taas unohdin mitä muille piti kommentoida kun viestit jäi edelliselle sivulle. Tsemppiä ja plussatuulia kuitenkin jokaiselle! ♡
Unicorn, Tiedän niin tuon jalat ristissä ja postipaten odottelun! Iiik tulisipa jo pianOdottelen kuvaa testistä
![]()
No voi höh.vielä kuitenkin useampi päivä menkkojen oletettuun alkuun, joten eihän koskaan voi tietää... :) Tsemppiä!
Unicorn, Mulla tässä koneen näytöllä näyttää kuin siinä olis joku viivanen? En tiedä mitkä viivalasit mulla on päässä.. Pahoittelut, jos tosiaan nega.Mutta tosiaan vielä ei menetetä toivoa! Ja seuraava sitten aamupisusta. Sekin voi vaikuttaa. :) Sulla on vielä useampi päivä menkkojen oletettuun alkuun niin kerkiää plussaksi muuttua! Mulla on ihan sellainen olo että oot raskaana. (Ja mulle on sanottu että on kykyjä joskus.
)