Toinen haaveissa <3

Aloin tässä miettimään että oliskohan tuo eilinen haamu voinut tulla kiinnittymisestä? Mikä dpo kiinnittyminen yleensä tapahtuu? Eilen kuumotti ja juili ja jomotti alavatsaan kunnolla, tänään ei oo aamun etovan olon jälkeen ollu mitään oireita taas.. hmmm

bb6b4a3cc8d623a9de6de544af08fdd9

Nyt alkaa kierron seuranta keskenmenon jälkeen. Yritäpä ny ymmärtää jotai....

Unicorn, Voi hyvinkin olla kiinnittymisestä! Mulla meni 5 päivää kiinnittymisestä. En tiedä mikä olisi keskimäärin aika jolloin alkaisi näkyä. Olenkohan joskus jopa lukenut 3 päivästä?

Unicorn, Voi hyvinkin olla kiinnittymisestä! Mulla meni 5 päivää kiinnittymisestä. En tiedä mikä olisi keskimäärin aika jolloin alkaisi näkyä. Olenkohan joskus jopa lukenut 3 päivästä?

Näkyikös sullakin se haamu siis ensin sillon kiinnittyessä, ja myöhemmin plussa? Vai oliko se joku muu..? :) :)

Eipä tullut tänään raskauskeijun ovistestit vaikka yleensä ovat tulleet tilauksesta seuraavana päivänä postin mukana. Tässä kierrossa taitaa tuo ovis jäädä bongaamatta... clearblue hymynaamat ei oo näyttäny ovista.

Unicorn, Mulla näkyi haamu kiinnittyessä juu :) Siitä 5 päivää niin näkyi haamu joka alkoi sitten päivä päivältä vahvistua.

alinah mikä kp sulla nyt on menossa?

Tänään tuli taas vilkkuva hymiö, mielenkiinnolla odotan mitä huomenna näyttää, ohjeiden mukaan yleensä kahden vilkkuvan jälkeen pitäisi tulla pysyvä. Jotenkin mietin että olisko ovis voinu mennä jo vai voisko oikeesti olla vielä tulossa. Odotukset aika nollissa.

kp21/28-36

Haley, Ihan hyvin voi olla vielä tulossa jos esimerkiksi menee tuon pidemmän kierron mukaan. Tsemppiä oviksen metsästykseen! :wink

Muutamalla ovis tulossa, tsemppiä talletteluihin.
Unicornille piinapäiviin jaksamista.

On. Tänään soitettiin gynpolilta ja hcg oli hyvin laskenut kkm jälkeen ja oli nyt 11. Sanoivat tosiaan et yhdet menkat pitää oottaa ennen uutta yritystä.
Oon tajunnu ton "yhdet menkat" jotenkin ihan väärin. Luulin et nyt viä ei saa yrittää vaik tuliskin ovis. Mut mitä hittoo se onkin et pitää oottaa seuraavat menkat ja vasta sitä seuraavista menkoista saa yrittää. Eli joskus ikuisuuden päästä.:arghh:
Luulin et voidaan alottaa yritys nyt kun menkat seuraavaks alkaa. Meinasin jotenkin et ne seuraavat menkat on ne "yhdet menkat".:banghead: :hilarious:
Aattelin nyt et en ota clomeja ens kiertoon, mut ei kyl ehkäistäkään. Ja pitikö sitä greippimehua juoda kp1-ovis plussa.:grin

Mamma, oho onpa kyllä pitkä aika.. :/ Mut joo, siis mä oon ymmärtänyt, että kp1 - ovis, mutta siis pitääkö lopettaa ovikseen, jos tykkää greippimehusta? :D Ei kai siitä haittaa ole myöhemmin?? :D :D

Mamma84, kyllä meille ainakin annettiin lupa yrittää ekojen menkkojen jälkeen. Eli kkm, joka meni vielä pitkän kaavan kautta, toisen kaavinnan jälkeen kun vihdoin kohtu oli tyhjä, meni 4-5 vk ekoihin menkkoihin ja sen jälkeen alettiin yrittää.

Nyt käyty lääkärissä, kirjoitti terolut kuurin kolmelle kierrolle. Sitten kun mun täytyy käydä sokerirasituksessa niin samalla otetaan kilppariarvot kun pyysin. Jos tää tästä! :)

Tehtiin sisätutkimus myös ja kaikki oli hyvin.

Kp19

Kiva kuulla alinah, että kaikki ok ja pääset myös kilppariarvotkin tsekkaamaan! :)
Kyllä se siitä, pikaista plussaa! :happy:

Myös muille plussatuulia <3<3 !!

Mitenkäs Haileyn ovistesti?

Mamma84, siis odotat ne yhdet menkat, ja sitten yrittämään :)

Ja greippimehua saa juoda vaikka joka päivä, jos siitä tykkää! :woot: Mulle greippi tekee kamalan migreenin, joten käyttö jäi. Harmi, koska mun mielestä se lisäsi aika tavalla limoja.

Hei taas kaikki, onhan täällä vielä tuttujakin. Ikävä kyllä. Jos mä taas saisin alkaa kirjoittelemaan täälläkin..?

Meillä on ollut yritystä kesästä 2015 ja joulun alla sattui keskenmeno rv7-8. Hiljalleen alkaa mieliala nousemaan. Ekat keskenmenon jälkeiset menkat tulivat, kuusi viikkoa keskenmenon jälkeen, ja viikonloppuna oli eka ovis. Sain tosi komean ovis-plussan, mutta ikävä kyllä mies sairastui, joten talletteluja ehti olemaan viimeiseksi dpo -2... :rolleyes: Yritys on siis uudelleen päällä ja jos vaikka kesään asti katseltaisiin, tulisiko se plussa syliin asti, tai jos ei, niin pitäiskö vaan antaa olla. Silloin yritystä olisi se kaksi vuotta ja tämä on ollut henkisesti kuitenkin aika rankkaa.

LB kp 19/28 dpo 3

Lady Bug, pahoittelut keskenmenosta, niin ikävä juttu.:/ Mutta tervetuloa takaisin ja toivotaan pikaista plussaa ja vauvaa syliin asti<3

Ikävä kyllä, itse ainakin olen edelleen täällä.:shifty: Ei sillä, mukava teidän kanssa on rupatella ja jännäillä muidenkin puolesta!:grin

Kiva juttu että Alinahilla kaikki ok lääkärissä.:)

Minäkään en ole kuullut että greippimehusta olis jotain haittaa vaikka koko kierron jois. Itse juon kp1-ovis välin. En raski koko kierrolle ostella ja saa hampaatkin välillä levähtää kun puoli kiertoa päivittäin litkii. :D

Negaa näyttää :P Niinkun olettaa saattaa. Mutta kun ei malta! :'D
Dpo10 ja kiinnittymisestä oletettavasti vasta kaksi päivää.. josko huomenna?! :P

Verenmaku suussa, miehen naama ärsyttää, ihme kiukkupuuskia, rinnat turvonneet, nännipihat tummat ja lautasen kokoset.. vatsaa turvottaa eikä voi vetää sisäänpäin, pissattaa kokoajan, hajut käy nenään, tekee mieli lakumattoa, aivastuttaa ja aivastellessa repäisee alavatsaa, nenä tukossa välillö aika-ajoin.. yltiöpäinen hajamielisyys, finni tuli naamaan ekaa kertaa kahteen vuoteen, afta suussa (esikoisen alkuraskaudessa sama hommeli).. vielä puuttuu hiiva ja otsan kolotus saunassa :D
Diagnoosi -> luulotauti ;D

Huomenna tulee first responseja! Oon tartuttanut tän kuumeen jo mieheenkin (se käski tilata! :D)

Takaisin