Toinen haaveissa <3

Meillä esikoisesta päivää ennen mies tokas et sit kun jos raskaaks tuun ni se on tavallaan hänen nykyisen elämänsä loppu :D Siinä sit seuraavana aamuna tein testin ja menin ilmottamaan et tais sun elämäs nyt loppua, oli todella yllättyny jäi sänkyyn aukomaan suutaan moneks minuutiks kunnes sit käsitti ja sisäisti asian :) Hänen mielestä tuli vähän liian äkkiä kun 2kk ehittiin yrittää :D

En päässyt miestä tänään kellistää kun se suuttui mulle jostain ja päätti mennä mököttää sänkyyn ja nukahti sinne.. Enkä sitten viitsinyt herättää, aamusta ite salille ja kaikennäköstä puuhaa ois!

Pauliina, mullakin möyryää mahassa. Eilen sain haamujenhaamun!

Ellikki, ohops! Hupsis. <3 :)

alinah, voih... osaan samaistua. Meillä aika usein myös noin. :/ onko myöhäistä vielä tänään? Sovintos? ;) tsemppiä!

On: haamujenhaamu hävinnyt! Dpo9. Mutta testailen vielä tossa kympin aikaan uudestaan. Eilenkin se viivanpaikka tuli aamu viiden pissasta ja haamu vasta kympiltä... (ei turhan hyvää optimismia..?) mutta jooh. Olis ainakin olosuhteet samat. Sama testi kuitenkin. Onneks en vielä ehtinyt miehelle hihkua :) Mikä aika onkaan päivästä paras? Aamupissa joo, mutta käsittääkö se että 4-5 on yötä ja 6-> aamua vai mitenkä :'D hahahah! On tämäkin. Jotenkin on jäänyt mieleen vaan että paras aika vuorokaudesta testailla olis joskus kympiltä? Vai muistankohan väärin / onko sillä merkitystä.

Alinah, Voi kurjuus.. :( Ei muuta kuin sovintoa kehiin. ;) Meillä oli myös maailman luokan riita meneillään miehen kanssa kun ovisplussan sain mutta jotenkin siitä selvittiin ja päästiin hyödyntämään. :D

Unicorn, Mulla tuli vahvempi viiva aina päivän toisesta pisusta, että voi ollakin niin. Täällä odottelen testiäsi!

Joo o ei olleet möyriämiset raskaudesta johtuvia vaan sekaisin olevasta vatsasta ja tädin saapumisesta. Illalla mietiskelin mitä vippaskonsteja sitä pitäs tässä kierrossa ny käyttää ja tulin siihen tulokseen että jään sänkyyn yön yli ja aamusta vasta pesulle. Täytyy varmaan tyynyäkin kokeilla pepun alla. Jos nyt tästä 6kierrossa tärppää nii tulis halloweeni vauva mitä esikosta luvattiin... jos taas 2vk etuajassa synnyttään. :love017

Teidän aamun testejä odotellessa!

"Muoks"
allekirjoitus unohtui :facepalm:

PauliinaS kp1/30 yk6

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut PauliinaS ja toivottavasti unicornin päivän toinen testi näyttäisi paremmalta kuin aamuinen!

PauliinaS, Pahoittelut tädin visiitistä, mutta tsempit alkavaan uuteen kiertoon. Minä kokeilin tärpin aikaan tuota peppu ylös kikkaa. Tuskinpa se nyt siitä oli kiinni, mutta siis kannattaa ehdottomasti kokeilla! :) Olikohan täällä joku toinenkin, joka kertoi että tärppi kävi heti kun hän tämän kikan otti käyttöön? Mulla on ollut myös tapana mennä nimittäin saman tien pesulle.

Pahoittelut menkoista PauliinaS!:/

Peukkuja Unicorn että saat haamun taas näkyviin.

Alinah, harmi eilinen miehen mökötys.:/ Joskus meilläkin sama homma ollut ja menee illan suunnitelmat talletteluista ihan mönkään.

Mullakin tässä kierrossa ollu tuo peppu ylös-kikka käytössä. Ja jään vähän aikaa makoilee sänkyyn ennen pesuja, vaikka oon kyllä lukenu että ei sillä vissiin ole väliä meneekö heti pesulle. Mut itsellä on semmonen fiilis et pitää vähän aikaa köllötellä peppu ylhäällä ennen pesuja että tärppää.:D

Pahoittelut Pauliina :(

Miitu, meillä esikoinen tärppäsi juurikin niin, että hoksasin nostaa jalat sohvan selkänojalle ja pötkötellä siinä hetken. Samaa kikkaa kokeiltiin nyt tässä kierrossa taas kun pikkukakkosta yritetään :)

On: en nyt tiedä mitä tässä tapahtuu. Aivan järkyttävän huono olo ja päätä särkee. Jos ei raskaana olla niin joku vatsatauti tulossa!

Ei vahvempia viivoja, mutta jotain mun silmä oli näkevinään nopsaan vilaukselta kun niitä oikein käänteli, mutta selin vilaus hävisi sen silijän tie. Negaa siis :/

Kaksi eri testi. Tämä eka sama mihin tuli eilen haamujenhaamu. Tässä kuva heti kun testi oli värjäytynyt:

ImageUploadedByVau Foorumi1485938346.244412.jpg

Ja tässä toinen testi, johon eilen tuli viivanpaikka. Jotain suttua tuossa oli, joka sekin sitten hävisi..

ImageUploadedByVau Foorumi1485938374.908431.jpg

Ja tässä hetken kuivuttuaan. Ei viivoja. :/

ImageUploadedByVau Foorumi1485938395.498840.jpg

Tais olla viallisia ne eiliset :D

Unicorn, Ei nyt vielä luovuta toivosta koska haamu sulla eilen oli! Toisillahan on näyttänyt negaa haamua negaa haamua, jospa testaisit taas huomenna uudestaan? Tai onko sulla ovistestejä? Kokeile jos sellainen antaisikin plussaa? :)

Unicorn, Ei nyt vielä luovuta toivosta koska haamu sulla eilen oli! Toisillahan on näyttänyt negaa haamua negaa haamua, jospa testaisit taas huomenna uudestaan? Tai onko sulla ovistestejä? Kokeile jos sellainen antaisikin plussaa? :)

Ai on?! :) Testaillaan huomenna siis. Ei oo ovistestejä :(

Ääääää, hupsista :D
Eilinen haamutesti oli 10mIU ja tämänpäiväinen 25mIU , tilasin vääriä viimeksi. Ja nyt ei oo muita kun noita 25mIU :( :D tumpelo minä!

Pitäskö digitaalisen clearblue näyttää jo nyt 1-2? Vai vasta sitten kun menkat jääneet pois?

Unicorn, Noniin :wink Digi ei kuulemma olisi kamalan herkkä, mutta mene ja tiedä.. Nyt ei kyllä malttaisi sun testiä odotella :nailbiting:

Miitu, vähän alko itteäkin jännittää kun niin on raskaana oleva olo jo :D hahah!

Toi ohuempi liuska oli 10mIU joka eilen näytti vaan sen viivanpaikan, mutta paksumpi 25mIU. Pakko laittaa tilaukseen noita herkempiä, jos vaikka ehtis huomiseks tulla.. kääk! :S

Mulla oli tuolla yks first response jonka herkkyys oli 6 ja jotain.. se näytti kymmenen aamuisen vessakäynnin jälkeen vielä jotain viivanpaikkaa.. eli aika laimea pissa oli rakossa ja jotain siihen mun silmään tuli , tai sitten on viivan paikka vaan. Avasin sen :D oli pakko!

ImageUploadedByVau Foorumi1485940865.612984.jpg

Unicorn, Tsekkaa firts response valoa vasten! Jos läpinäkyvä niin viivanpaikka, jos ei niin haamu. Luin tuon kikan jenkkisivuilta. Siinä on kuulemma niin selvä viivanpaikka olemassa.

Miten jännää Unicorn! Kyllä mäkin tuossa ehkä jotain nään, kyllä se vielä kunnon plussaksi muuttuu ku päivät kuluu ja testaat kunnon pitkään rakossa olleesta virtsasta!:happy119 :grinJännittäää!:D

Miten jännää Unicorn! Kyllä mäkin tuossa ehkä jotain nään, kyllä se vielä kunnon plussaksi muuttuu ku päivät kuluu ja testaat kunnon pitkään rakossa olleesta virtsasta!:happy119 :grinJännittäää!:D

Siinäpä se kun ei voi pidätellä!! :D Mua pissattaa kokoajan ihan kauheesti!! Mutta ehkä se siitä vahvistuu! :) jännittää!

Takaisin