Toinen haaveissa <3

Äipällä on lupaavat oireet! :)

Tiuhtimus, Vau mikä viiva! Huomenna varmasti jo plussa. Peitot heilumaan :wink

sj, Oho melkoista kyllä jos niin olisi? :eek: En ennen tätä foorumia tiennyt edes että niinkin voi olla..

Kp3 ja tuntuu siltä että nää menkat oli tässä?! Siis mitä ihmettä, tosi niukat verrattuna siihen mitä yleensä vuodan. Ja yleensä kestävät 7 päivää, pari tuntia sitten vaihdoin siteen eikä oo tullu kun vähän ruskeeta sinne.. :o

Voi kun kiva lukea kuinka paljon on kuumeilijoita! Meillä tyttö 3kk2vk vanha ja äärimmäisen rankasta synnytyksestä huolimatta olisin kyllä valmis uuteenkin tulokkaaseen :)
Toisaalta kaipaan tavallaan jo töihinkin. Ihanan ristiriitaista!
Mies ilmoitti jo ennen esikoisen syntymää, että hänen puolestaan saa tulla jatkoa, kun on tullakseen. Emme siis aio tehdä ovulaatiotestejä, emmekä laske päiviä. Antaa ajan näyttää, koska päättää seuraava tulla. Esikoista "tehtiin" 9kiertoa ja nyt mulla alkoi tasan 3kk synnytyksestä ensimmäiset kuukautiset.
Jään mielenkiinnolla seuraamaan mitä täällä muillakin tuleman pitää! Hedelmällistä vuotta 2017 siis teille kaikille ;)

alinah minullakin kesti vain 4pv kun yleensä 7-8pv. Kuvittelin että kemiallinen olisi vuotanut suuremmin, mutta toisaalta 5pv ennen veristä vuotoa tuhrutti enemmän tai vähemmän. Laskin kuitenkin uuden kierron alkaneeksi vasta nyt ekasta verisestä, tiedä sitten.

Voi kun kiva lukea kuinka paljon on kuumeilijoita! Meillä tyttö 3kk2vk vanha ja äärimmäisen rankasta synnytyksestä huolimatta olisin kyllä valmis uuteenkin tulokkaaseen :)
Toisaalta kaipaan tavallaan jo töihinkin. Ihanan ristiriitaista!
Mies ilmoitti jo ennen esikoisen syntymää, että hänen puolestaan saa tulla jatkoa, kun on tullakseen. Emme siis aio tehdä ovulaatiotestejä, emmekä laske päiviä. Antaa ajan näyttää, koska päättää seuraava tulla. Esikoista "tehtiin" 9kiertoa ja nyt mulla alkoi tasan 3kk synnytyksestä ensimmäiset kuukautiset.
Jään mielenkiinnolla seuraamaan mitä täällä muillakin tuleman pitää! Hedelmällistä vuotta 2017 siis teille kaikille ;)

Meillä on sitten melkein samanikäiset vauvat, meillä poika on 3kk ja 3vko :) Itselläni ei oo vielä menkkoja tullu niitä kovasti odottelen et myös me päästäisiin yrittämään pikku-kakkosta ;)

Heips. Jokohan ois aika tulla itelläki tänne. :) illalla vähä puhuttiin kakkosesta. Ei vielä kovin kuumetta ole mut Jospa se tästä nousee :) itellä vaa asioita jotka mietityttä.. :/
Esikoinen on nyt 1v2kk. Menkat alkanu jo kaua sitte, eilen taas alko jotka kolmannet säännölliset.

Tervetuloa myös ellikki ja aneska!

Mä en tiiä laskisinko tän päivän dpo0 vai dpo1, eilen aamulla tosiaan sain kirkuvan pun.viivan o-testiin, piirtyi lähes samantein, ovulaatiokipuja oli myöskin eilisen päivän..

Aneska tervetuloa!

tiuhtimus, Eikös se dpo -1 lasketa päivästä jolloin ovisplussan saa? Eli sulla olis dpo 0. Korjatkoon joku paremmin tietävä? Vaikuttaako se jos selkeästi tuntee oviksen? :)

Eihän sitä voi oikeasti mitenkään tietää milloin se ovis on tapahtunut (tai onko tapahtunut) ellei mittaa aamulämpöjä tai käy ultrassa. Mulla on ovis tapahtunut ovisplussan kanssa samana päivänä, seuraavana päivänä ja joskus vasta sitä seuraavana päivänä.

Eihän sitä voi oikeasti mitenkään tietää milloin se ovis on tapahtunut (tai onko tapahtunut) ellei mittaa aamulämpöjä tai käy ultrassa. Mulla on ovis tapahtunut ovisplussan kanssa samana päivänä, seuraavana päivänä ja joskus vasta sitä seuraavana päivänä.

Näin ajattelinkin, että eihän se voi olla kuin suurin piirtein.

Eikös se ihan testien ohjeessakin lue että ovulaatio tapahtuu 12-48h ovisplussasta. Vai mistähän oon tuon lukenut..

Mäkin uskon, että toi vaihtelee melkoisesti, koska ovis tapahtuu testiviivojen jälkeen. Mun testeissä lukee, että 24-48h ja oon saanut plussan kahtena peräkkäisenäkin päivänä (tasaväriset ja sitten vahvempi).

Argh, menee ihan hermot hiivaan.. Mulla oli flagyl comp -kuuri tulehdukseen.. Loppui viikko sitten ja nyt taas niin selkeät hiivaoireet (joskaan ne missään vaiheessa kokonaan kadonneetkaan). En tiedä miten enää uskallan hoitaa, ku kaikki jo kokeiltu tän kierron aikana. :( Kai se täytyy kohta taas gynelle varata aikaa. Plussaa tästä kierrosta taitaa ainakin olla ihan turha haaveilla, ku kroppa niin sekaisin, voi mur! :(

sj, Onko tietoa miten hiivatulehdus vaikuttaa esimerkiksi tärppiin? Meillä oli joskus antibiootti kuurin jäljiltä hirveä hiiva kierre miehen kanssa! Silloin mietin että ei tässä tulisi yrittämisestä kyllä yhtikäs mitään.. :shifty: Kurjaa, jospa pian helpottaisi ja kroppakin siitä tasaantuisi. :)

Miitu, ei mitään tietoa, mutta gyne sanoi, että tosta flagyl-kuurista huolimatta voi hyvin yrittää.

Takaisin