Äh en saa millään tänne kuvaa laitettua. Testasin ja samanlainen haalea viiva/viivanpaikka tuli taas? Vaikea saada kuvaankaa. Voi kun oisin muistanut käydä siellä apteekissa hakeen erimerkin testin.
Miitu pidän peukkuja että se siitä plussaksi vielä muuttuu! Sulla vielä niin alhaiset dpot! Ehkäpä jo huomenna
jemna onko sulla kierrot vaihtelevat ja kuinka pitkiä yleensä? toivottavasti nyt olisi kuitenkin osunu kohdilleen ja olis plussaa sinnekin odotettavissa!
Kyllä siinä haley jotain viivaa näkyy. Toivotaan että vahvistuu tuosta :)
Mulla on nyt kp17 ja alan heittää kirvestä kaivoon. En oo saanut ovista kii vielä ja alkaa epäilyttää onko sitten ovuloimaton kierto vai pitkittyykö vaan jostain syystä. Yöllä tuntui alavatsalla painetta enkä pystynyt nukkumaan vatsallaan. Tänään ollut vähän kipuja molemmin puolin munasarjojen suunnilla ja ajoittain tuota paineen tunnetta. Olisko sit ovis tulossa tai menkkojako enteilee. Vähän harmittaa jos kierto taas venyy sitten
Nyt olis dpo17, mutta ehkä ollukin myöhemmin jos nuo nyt oikeita haamuja on. Kiertopäiväkin on jo 37. Tosi myöhäseen siis plussa tulee mikäli tuo plussaksi muuttuu. Livenä viiva näkyy selkeemmin muttei siitä silti nää onko väriä vai ei. Huomenna toivottavasti saa paremman kuvan suuntaan tai toiseen. Olis kyllä salo niin ihana liittyä sinun ja muiden seuraan syyskuisiin!
Haley, Minä näen! Ja ehkä väriäkin? :)Toivottavasti viiva sieltä vahvistuu.
Ja testaan aamulla myös! Mutta herkät testit eivät ehtineet tulla viikonlopuksi, joten on vain ei herkkiä ja apteekin oma. Apteekin testin teen jos vuoto ei ala maanantaina.
Samaa mieltä edellisten kanssa, Haley! Vahvistumista viivalle, jospa se aamupissasta näkyis paremmin!:)
Niin ja Haley kysyit niistä mun kierroista, niin on ihan säännölliset nyt olleet, 28 päivää viimeisimmät kuukaudet. Sitä ennen oli 25-30 päivän välillä. Aika lailla vuosi sitten menkat alkoi ekan kerran synnytyksen jälkeen. Edelleen imetän muutaman kerran päivässä esikoista. Voikohan se vielä sit vaikuttaa, kun kierrot kuitenkin säännöllisiä, ei kai? vaikka mistäpä näistä hormoneista koskaan tietää.:D
Tsemppiä Miitullekin aamuiseen testiin, jospa saat kunnon plussan sinäkin!:)
Aamulla oli sellainen fiilis että menkat alkaa ja pientä rusehtavaa sitten tulikin
testiin tuli kuitenkin aikalailla samanlainen viiva ku eilen ehkä hitusen näkyvämpi?
Mä en saanut jostain syystä mun puhelimella tota kuvaa auki, mutta kyllä se Haley tosta pikkukuvastakin näkyy, joten sanoisin, että ainakin yhtä vahva. :)
Mulla on tänään dpo9, suurinpiirtein viikon päästä pitäisi alkaa kuukautiset. Milloinkahan raskauskeijun raskaustesti (herkkyys 10) vois aikaisintaan plussaa alkaa mahdollisesti näyttämään? Odottelenko vaan vielä ton viikon? iltaisin ja öisin olen ainakin ollut kuvittelevinani menkkamaista jomottelua :-)
Mää tulen myös tänne ketjuun jännäilemään ja haaveilemaan, toinen olisi haaveissa saada tämän kevään aikana alulle. Kierto ei ole kai vielä edes kunnolla edellisestä käynnistynyt, mutta josko lähiaikoina :)
Jännittää kyllä miten tässä käy. Nyt kuivana en erota testeissä että olisi vahvistunut viiva. Kolmen eri päivän testit näyttää aika samalta kaikki. Pienesti on tullut rusehtavaa
Aamulla testattu nega, en tiedä näkyikö jotain viivanpaikkaa kuivuessa? Mutta tosiaan herkät testit on loppu niin noi oli noita 25mlU. Täytyy ehkä kipaista apteekista hakemassa joku herkkä ja testata vielä aamusta! Enköhän jää sitten odottelemaan tätiä.