Toinen haaveissa <3

Haleylle isot tsempit tälle aamulle! Toivottavasti tämän aamun tulos selkeyttäisi ajatuksia.

Miitu, aiotko testailla vielä? Jospa se ihan oikea haamu olisikin...?

Ja lumikellolle onnet ja tsempit jatkoon!

Minä nyt sitten tilasin eilen raskauskeijulta r-testejä. Että kai se on sen merkki että Ihan Oikeasti tässä aletaan yrittämään :D

Pitääkin muokata, kun postattiinkin samaan aikaan Haleyn kanssa ja tämä tulikin haleyn viestin jälkeen. Hienoa, siellä se viiva näkyy!! Lähtisi nyt vaan vahvistumaan <3

Muokattu viimeksi:
Haley^, Voi ihanaa! Varovaiset onnittelut <3 Olen niin iloinen puolestasi :happy: Luulen että pääsisit varhaisultraankin tarkistamaan viikot kun on ollut vuotojakin yms. :)

Aamulla nega, tosin ei ollut pc. Täytyy vielä pc hakea kaupasta ja tuhlata, jos olisikin testistä kiinni! :grin
Ei mutta ihan tosi, mulla ei ole yhtään tärppi olo ja odottelen vain tätiä kuin kuuta nousevaa että pääsis seuraavaan kiertoon ja käyttämään kaikki mahdolliset konnan konstit. :rolleyes:

Suose, Jee, toivottavasti et kauaa joudu kuumeilemaan ja vaikka mieluiten vielä osa niistä testeistäkin jäisi käyttämättä. :wink (Ellei sitten tietysti ole himotestaaja :grin)

Miitu, himotestaaja ilmoittautuu! :grin Esikoisesta taisin testata pari testiä päivässä muutaman viikon ajan, ei vissiin järki päätä paljon pakottanut.... Tosin kyseessä oli hyvi myöhäinen plussa mutta silti. :angelic:

Suose, No kuulostaa tutulta, kuin myös :wink

kiitos aika hämmentävää tämä on kun ehdin jo luopua toivosta syyskuun suhteen. :happy:

miitu toivotaan että kävisi sulla samanlainen ylläri kuin minulla. Nyt voin kokemuksesta sanoa että toivoa on niin kauan kuin menkkoja ei näy tai vaikka meinaisi vähän näkyäkin :joyful:

suose tsemppiä testailuihin ja ovistestejä kannattaakin tehdä pari päivässä :hilarious:

Juu onnea vaan kaikille plussanneille.... :)
Toivottavasti omakin vuoro vielä joskus tulee...

varovaiset onnittelyt haley, näkyy selkeesti punertava viiva!

toivotaan että alinahille kuten meille muillekin suotaisiin pian plussa!

Miitun kikkakolmosista tulikin mieleen, että millaisia keppaskonsteja muilla on käytössä tai suunnitelmissa jossei plussaa ala kuulua? :)

Mää en tiedä, ainakin greippimehu varmaan menee kokeiluun :happy: En oo oikein noihin kikkakolmosiin tutustunut. Tai en niitä enää muista, ensimmäistä kun yritettiin niin nappas ekasta kierrosta. Mitäs kaikkia niitä olikaan? Täytyykin alkaa taas tutkimaan... Eihän ole mitenkään varmaa että kakkonen kävisi yhtä helposti :)

Meillä myös tärppäsi ekasta kierrosta esikoinen joten mitään ei keritty kokeilla, mutta nyt luulen että otetaan kaikki keinot käyttöön.
Kuulisin myös mielelläni jos saisin jotain vinkkejä itsekin! :)

Aion itse kokeilla tuota greippimehua + punaviinilasillista oviksen jälkeen. Jalat/peppu ylös seksin jälkeen! :grin Sekä joka toisen päivän taktiikka otetaan käyttöön myös. Mies on nyt intoutunut kylmä kylvyistä ja ne kuulemma parantavat ja tehostavat siittiöiden liikkuvuutta/tuottavuutta. Ovista tietysti tikuttelen ahkeraan. Myös vyöhyketerapia menee varmasti kokeiluun. Sitten tietysti mieli täytyisi koittaa pitää mahdollisimman rentona, stressi ei varmastikaan tee hyvää! :) Täytyy myös varmasti kokeilla sitten sellainen "taukokuukausi" kaikesta, sekin voisi toimia. :wink

Tsempit kaikille kuumeilijoille! <3

Tänään nega rfsun testillä. Oliko tämä nyt kemiallinen? Eilinen testi on vielä tallessa ja selkeästi siinä punertava viiva näkyy. Ihmeellistä vuoristorataa :sad001

muoks. tosi haalea haamu siinä nyt näkyy. Ei silti kovinkaan lohduta, odotin selkeämpää eilisen testin jälkeen. Toki eri testi eikä noista testeistä ole aikaisempaa kokemusta.

Muokattu viimeksi:
Voi ei Haley :sad001 Onpa kyllä inhottava tilanne kun varmuutta asiaan ei näytä tulevan!

Voi stressi sentään.... Sitä tosiaan kun osaisi välttää. Mitenköhän sen teet tuommosen eroahdistuneen kiukkupussin kanssa joka valvoo yöt ja päivät :banghead: Pitäis osata tinkiä kaikesta muusta ja olla ressaamatta pyykkivuoria sun muita! Punaviinilasi oviksen jälkeen, pitääkin alkaa testaamaan. Pitäisi tietty ovuloida ensin, täytynee tilata siihenkin testejä kun ei oo mitään hajua tapahtuuko mitään vai ei.

Haley^, Rfsu ei ole niin herkkä, näyttänyt monilla negaa kun jo moni testi antanut haamunkin! Joten siinä mielessä älä vielä menetä toivoasi. Hmm.. Oletko testannut nyt samoilla testeillä kuin aiemmin? Entäpä verikoe varmistamaan asia? :)

Suose, En tiedä niin... Meillä on samanlainen uhmis kotona! :grin Ja täällä kans täytyisi osata tinkiä kotitöistä. Kaiken pitää aina mun mielestä olla tiptop, aivan uupumukseen asti. Mies aina kertoo että eihän meillä koskaan ole sotkuista, että ihan hyvin saisi vähän elämisen jälkiä näkyä. No niin täytyisi kai opetella jos toinenkin joskus suodaan, ei varmasti kerkiä kaikkea puunaamaan ja paree olla ottamatta silloin stressiä. :wink

On: Mä tulin tulokseen että mulla on varmasti ollut ovuloimaton kierto ovisplussasta huolimatta (Eka kierto synnytyksestä starttasi 30.11) koska söin buranaa kuurin oviksen aikaan. Nyt sitten tuli hätä ettei vaan mee mahdollinen ovis ohitse tässä kuussa niin tilasin kasan ovistestejä raskauskeijulta :nailbiting:

Toivottavasti Suose sielläkin alkaisi pian tapahtua! :) Itsekin pelkään että imetys vielä totaalisesti sotkee kiertoa ja esimerkiksi seuraavia kuukautisia saisi odotella seuraavan puoli vuotta.. :shifty:

Voi ei Haley, onpa ikävä tilanne sulla. Toivotaan että miitu on oikeassa tuon rfsu:n testin luotettavuudesta.

Jospa miitu ovis tulis nyt tässä kuussa kuitenkin ihan oikeaan aikaan. Mut tietääpä nyt ainakin olla syömättä buranaa tai muita tulehduskipulääkkeitä, ellei tietenkin ole pakko..

Mulla alkoi tänään menkat, ja jäi kierto vaan 25 päivän mittaiseksi. Ovis oli kp11 kieppeillä, eli olis toki pitänyt tietää, mutta jostain syystä odotin niitä vasta lauantaiksi ja toivoin että ei alakaan niin yllätyksenähän se sitten tuli kun kävin vessassa ja paperissa verta. Vielä kun menkkamaisia kipuja ollut varmaan viikon ja kuvitellut taas kaikkia raskausoireita. Mut jatkossa en kuvittele kyllä mitään ennen kuin menkat on myöhässä.:/ harmittaa, ei tullut sitten syyskuunkaan vauvaa.

Greippimehu oli viime kierrossa mulla käytössä, tänään käyn ehkä ostaa tähänkin kiertoon. Jalat ylös ja tyynyä takapuolen alle, sitäkin kikkaa olen käyttänyt.:D juurikaan muita kikkakolmosia mulla ei ole tainnut olla käytössä. :) ovistestejä mietin että ostaisiko tähän kiertoon, mut en tiiä, lisänneekö se vaan stressiä sitten.:/

Tulipahan mies kellistettyä eilen kaksi kertaa huvin vuoksi ja urheilun kannalta :woot:, harmi että ovis ei taida olla lähelläkään. Kalenteri on laskenut oviksen 18pv mutta tiedä tuosta milloin oikeasti tapahtuu (jos tapahtuu) kun kroppa tuntuu olevan hieman sekaisin. Edistystä kuitenkin että halut tulleet takaisin :wink

Miitu: kiitti vinkistä, täytyy varmaan heittää kylmää vettä ukon päälle kun se saunoo nykyään aikas usein
Haley: toivotaan pysyvää plussaan uuteen testiin, ikävää tuollaiset epäluotettavat testit
Jemna: pahoittelut tädin saapumisesta

PauliinaS kp9/30-33? yk5

Jemna, Pahoittelut menkoista. :sad001 Mutta tsempit alkavaan uuteen kiertoon! Olkoon tämä se plussa kierto <3

PauliinaS, Haha! Joo kannattaa kyllä lukea tuosta kylmän vaikutuksesta. Vaikkakin Suomessa on kuulemma aivan tutkittu että esim saunomisella ei pitäisi olla vaikutusta siittiöiden laatuun, kun lämmönsäätely toimii hyvin. :p

Onko kellään tietoa voisko verigreippimehu ajaa saman asian ko greippimehu? Maistuis vaa paljon paremmalta ja sitä jois ihan mielellään :p

Pahoittelut menkoista jemna!

Miten nää päivät alkukierrossa matelee...nyt kp10 ja tuntuu että tää kierto on kestäny jo ikuisuuden :hilarious:

Mä join esikoisen aikaan vain verigreippimehua kun en silloin pelkkää greippimehua jostain syystä löytänyt. Mun mielestä vaikutti sillonkin limoihin positiivisesti:) Viime kierrossa join sekä verigreippi- että greippimehua. Greippimehu oli muistaakseni ihan hullun kallista, varsinkin verrattuna verigreippiin, niin ostin sit molempia. Sitä paitsi verigreippi on tosiaan parempaa.:D

Minkä merkkistä se greippimehu oli? Onko sitä rybbnnnn jotain? :p Hitsi kun en muista!

Tein pari pcn ja rfsun nyt päivällä. Rfsu täysin nega ja pc ehkä jotain. Eli kemialliseksi taisi jäädä :sad001

Nyt vain odottelen että kunnon vuoto alkaisi ja pääsisi uutta yrittämään. Kikkakolmosista olette höpötelleet voisin itsekin ottaa testiin verigreippimehun en ole koskaan testaillut greippimehun niin mielenkiinnolla odotan. Esikoisen tärppikierrossa käytössä oli vehnänalkioöljy senkin voisin ottaa ja vähän jopa mietin raskisiko satsata digiovistestiin. Taistelumielellä uuteen kiertoon :hilarious: (kun se koittaa)

Takaisin