Suose-
Silmät suurina ihmettelijä
Haleylle isot tsempit tälle aamulle! Toivottavasti tämän aamun tulos selkeyttäisi ajatuksia.
Miitu, aiotko testailla vielä? Jospa se ihan oikea haamu olisikin...?
Ja lumikellolle onnet ja tsempit jatkoon!
Minä nyt sitten tilasin eilen raskauskeijulta r-testejä. Että kai se on sen merkki että Ihan Oikeasti tässä aletaan yrittämään :D
Pitääkin muokata, kun postattiinkin samaan aikaan Haleyn kanssa ja tämä tulikin haleyn viestin jälkeen. Hienoa, siellä se viiva näkyy!! Lähtisi nyt vaan vahvistumaan <3
Miitu, aiotko testailla vielä? Jospa se ihan oikea haamu olisikin...?
Ja lumikellolle onnet ja tsempit jatkoon!
Minä nyt sitten tilasin eilen raskauskeijulta r-testejä. Että kai se on sen merkki että Ihan Oikeasti tässä aletaan yrittämään :D
Pitääkin muokata, kun postattiinkin samaan aikaan Haleyn kanssa ja tämä tulikin haleyn viestin jälkeen. Hienoa, siellä se viiva näkyy!! Lähtisi nyt vaan vahvistumaan <3
Muokattu viimeksi:
Luulen että pääsisit varhaisultraankin tarkistamaan viikot kun on ollut vuotojakin yms. :)

, harmi että ovis ei taida olla lähelläkään. Kalenteri on laskenut oviksen 18pv mutta tiedä tuosta milloin oikeasti tapahtuu (jos tapahtuu) kun kroppa tuntuu olevan hieman sekaisin. Edistystä kuitenkin että halut tulleet takaisin