Toinen haaveissa <3

Mä tein tuota myös molempien kohalla. Olin vähintään puol tuntia siinä ja sit rupesin nukkuu samantien siitä. Laitoin vaan tyynyn pyllyn alle ku nukuin kylelläni, niin ettei miehen tavara tullu ulos koko yönä. :)

Täytys varmaan käydä itsekin gynellä kun jälkitarkastus täälläkin viimeisin käynti.

Onko täällä muita, jotka aikoo uuden vuoden aikaan testailla?

Itse aion ja olis kyllä ihana aloittaa uusi vuosi kahdella viivalla! :joyful:

Paljon onnea plussanneille!

Pitkän hiljaiselon jälkeen on vihdoin jotain kirjotettavaa:kp2! Kaavinta tuulimunan jäljiltä oli 9.11 eli melko pitkään anto täti ootattaa itteensä.

Äippä-14, yritystä1/16, tuulimuna 10/16

Jaahas, täällä kai täti kurvas paikalle. Puuhailtiin ja sen jälkeen mentiin suihkuun tosin mä kävin laittaa punajuuret ja perunaa kiehumaan ja sit valahti, punertavaa oli joukossa ja osa tietysti siemennestettä. Valui nilkkoihin asti ja kun pyyhin niin oli vaaleanpunaista, tästä on nyt semmosen puolisen tuntia ja tulee edelleen vaaleanpunaista. Eli mulla oli tää kierto vaan 24pv.

alinah vai voisiko olla vain puuhailuista johtuvaa vuotoa kun heti sen jälkeen tuli? Mulla kävi nimittäin samoin toissapäivänä eikä siis kyseessä ollu menkat.

Samaa mietin kuin Haley^. Mulla tuli alkuraskaudessa aina vaaleanpunaista vuotoa seksin jälkeen. Johtui kuivista limakalvoista.. voisiko olla jotain sellaista kyseessä eikä täti?

Hmmmh, ei kyllä niin kuivana paikat oo etä vois siitä johtua. Kosteena ennemminkin ollut, no mut voin olla väärässäkin. Kiitti kuitenkin! :)

Alinah mullakin tuli yli puol vuotta synnytyksen jälkeen joka seksin jälkeen vähän verta, vaikkei limakalvot olleet ollenkaan kuivat. Edelleen tulee silloin tällöin, eikä gynekologi löytänyt mitään sen kummempaa.

alinah ja Haley^, Jospa se olisikin raskaudesta johtuvaa, tuli minullakin heti mieleen. :wink

Nyt taas tulee vähän häivähdystä vaaleanpunaista pyyhkiessä, alamahaa vähän juilii. Et nyt se täti varmaan on kurvaamassa paikalle kp26.

alinah miten kävi?? Täällä iski närästys, mutta luultavimmin johtuu joulumässäilyistä. Oviksesta ei voi olla yhtään varma, mutta ehkä dpo 6.

Yön aikana oli tullu jotain vaaleanpunaista/vähän rusehtavaa siteeseen. Että en tiiä mitä tää mun keho oikeen nyt sit tekee.

Miten ärsyttävää on tuommonen tiputtelu, samaa kun oli itsellä viime kierrossa.:/ kun ei ota selvää että alkaako menkat vai mikä on. :arghh:

Nojoo, hiukan ärsyttää. Ja nyt taas ei enään juili yhtään alamahaa niinkun eilen.

Hyvää joulua kaikille kakkosta kuumeileville!

Mulla on ollu hiljaiseloa foorumilta viikon verran. Tää viikko oli ihan hullun kiireinen töissä ja mulla oli vielä harjottelija koulutettavana. Onneks nyt on joululomaa torstaihin asti :)

Kirkuvaa ovisplussaa en koskaan saanut, mutta lähes tasavahvojen viivojen perusteella nyt ois dpo 6 ja kp 23. Vikat tallettelut meni ketulle, kun mies oli kaverinsa kolmekymppisiä juhlimassa ja siellä oli ollu yksi tyyppi ihan hirveessä flunssassa. Jäi sitten tallettelut väliin dpo -1, kun pelkäsin, että tarttuu mieheen ja sitä kautta muhun :banghead: ja vikoiksi talletteluiksi jäi dpo -3. Tuskin riittää raskautumiseen tässä kierrossa. Oonkin syönyt jouluruokia ihan antaumuksella ja nauttinut lasin viiniä per päivä. Nyt lähinnä odottelen, että menkat alkais vasta dpo 10 paremmalla puolella niin kierto ois sitten lähellä "normaalia". Kaksi edellistä ovuloimatonta kiertoa on ollu 25 päivää. Toivon todella, että menkkojen alku on vasta loppuviikosta!

salo, Toivotaan etteivät turhan aikaisin menkat alkaisi (eli kierto jäisi sulla lyhyeen) :) Itse toivon että menkat vain alkaisivat ettei kierrot olisi taas megapitkiä kuten joskus ennen esikoista.. Luulen nimittäin että meilläkin meni tallettelut tässä ihan harakoille niin olisi mukava päästä jo uuteen kiertoon. Jospa seuraavassa me plussataankin! :grin

Takaisin