Toinen haaveissa <3

Kp 15 tänään

Liitteet

• 1481986453821.jpg
    1481986453821.jpg
    128.2 KB · Katsottu: 215
Hienoa että jollakin meistä alkaa tapahtua. Toivottavasti salo saisit huomenna vielä tummempaa! Laitahan sitten kuvaa. Taisi ollakin useampi oviksen metsästäjä yhtä aikaa. Miten muilla menee? Täällä edelleen vaihtelee haaleaa ja vähän tummempaa eikä edelleenkää plussaa. Ehkä tulee tässä kierrossa vain vähän ennustettua myöhemmin.

Haley^, Täällä kp 18/?, oletettu dpo 4. Oli tuntemuksia että olisi ollut ovis alkuviikosta, mutta mielestäni en selkeää ovisplussaa saanut. Vähän sama tilanne kuin salolla että en oikein tiedä mitä kroppa puuhailee. Varmaan omiaan. :grin

Kp20 tänään ja lopetin oviksen tikuttamisen kp16 tai kp17. Vv limat oli ja meni, en vaan jaksa..

Miitu ja alinah hyvin on ovis voinu tapahtua vaikkei tikkuun oo saannu sitä napattuakaan. Ei luovuta toivosta, joskus kroppa voi tehdä ihmeitä ja myös positiivisia yllätyksiä!

Salo onko sinulla tummunut? Sain tänään aika tumman ehkä samanlaista kuin salon testissä eilen. Toivottavasti tummuis nyt plussaksi tai huomenna.

Tänään ovistesti tummui taas... Mietin vaan että olisikohan ovis kuitenkin nyt, kp 19. (Sovellus ennusti kp 18) Vai olisiko se ollut silloin kp 13 kun mulla oli myös alavatsa juilimisia ja testi tummui.. Talleteltu on, että huti ei oo voinu mennä! :wink

Miitu kp 19/?

Samaa mieltä kuin Haley, älkää turhaan heittäkö toivoanne ovistestien takia! Munkin molemmat r-testiplussat tuli sellaisista kierroista, joissa en löytäny ovisplussaa testeillä. :)

Sama mulla ! Esikoisella testailin kp9 alkaen ovista, pelkkää negaa, siks olin yllättyny plussasta. Olin ovuloinu jo kp7 ultran mukaan..
Tästä toisesta luovutin ovistikkujen suhteen jo edellises kierros ku en saanu kunnollista toista viivaa ollenkaa ja vaikka luulin että ovis oli to-pe yönä ja seksiä ma ja la nii se riitti :D

Täällä kans yks joka plussannu r testiin vaikka en saanu ovisplussaa.. Esikoisesta sekä tästä toisesta. Olin itekki yllättyny molemmilla kerroilla kun r testiin tuliki plussa vaikka olin varma, etten ovukoinu. (mulla ovuloimattomia kiertoja keskimäärin enemmän kun "normaaleilla". Mulla siis ovulaatio tapahtuu noin 6 kertaa vuodessa eli puolet jää ovuloimatta)

Ihana kuulla että toivoa on vaikkei sitä ovisplussaa saisikaan kiinni! :)

Tässä tän päivän testailut ja eilinen testi. Tän päivän testit on klo 10, 13 ja 18. Viimesin on selkeesti tummin, mutta en osaa sanoa, onko yhtä tumma kun kontrolliviiva. Ehkä ei kuitenkaan. On tää kyllä kunnon välineurheilua!

Helpottavaa kuulla, että plussia on tullut, vaikka ovista ei oo saanu tikulla kiinni. Toivoa on meillä kaikilla oviksen metsästäjillä [emoji4]

Liitteet

• 1482076968668.jpg
    1482076968668.jpg
    67.4 KB · Katsottu: 171
Ihania kannustavia tarinoita kiitos niistä! :happy:

muut testit itsellä ollu tänään ehkä haaleempia mitä aamulla, mutta tänään kyllä tullu sitä kirkasta limaa. Mitenköhän niiden perusteella olisi o-päivä. Tänään? huomenna? vai tuloillaan.. Mielenkiinnolla odotan huomisen aamupäivän testiä miltä näyttää. Olis se kiva kunnon selkeä plussakin saada!

Haley mä haluisin kans sellasen kunnon kirkuvan plussan. Ei tarttis arpoa ja kehitellä ovisoireita omassa päässä :rolleyes: Mullakin on ollut kaiken maailman tuntemuksia vatsassa. Mitäköhän oon taas menny syömään? Jäätelö on ainakin maistunut tänä viikonloppuna :oops:

Tein vielä yhden testin nyt illalla ja oli jo selkeesti haaleampi. Kai mä sit lasken ton alkuillan testin ovisplussaksi ja huomenna ois dpo 0. Pääsen ainakin kiertopäivien lisäksi laskemaan dpo:ta :grin

Kp20 ja pari päivää tosiaan jääny välistä ovistesteissä.. ehkä ollu tässä näin just, no eilen ja tänään on touhuttu..

ImageUploadedByVau Foorumi1482089954.916219.jpg

Joo, tulispa tännekkin sellainen räikeä plussa! :grin Ajattelin itse että vaihdan merkkiä pregcheckiin. Muistaisin esikoisesta niillä testailleeni ja olivat jotenkin selkeämmät. Kenelläkään täällä kokemuksia pc ovistesteistä?

alinah, Mulla näyttää tuollaista viivaa koko kierron.

Miitu, okei. :o
Mulla haalenee ja on välillä iha olematon toinen viiva.

Takaisin