Toinen haaveissa <3

Tiuhtimus ihanaa reissua miehen kans! :) nuo on tärkeitä, meidänki pitäis vielä koittaa joku reissu tehdä ennenku toinen syntyy :) sitte taas ollaanki niin kiinni vauvas jonku aikaa..

Jatkan edelliseen, että nyt tiputtelee jo enemmänkin. Alkaakohan mulla nyt jo sitten menkat.:/ ei oo ees menkkakipuja, kun yleensä alkaa menkat kivuilla.
Olin kyllä siitä ovulaation jälkeisestä vuodosta varma että olis ollut se kiinnittyminen, mut ei tainnu ollakaan. Outoa kun koskaan aiemmin ei tämmöisiä välivuotoja ollut. :/

Sydänkäpynen mulla kävi nuon ku sulla, ekat menkat tuli 6vk synnytyksestä, sitte tuhrutti siitä 3vk ja 4vk ja kunnon menkat tuli vasta maaliskuun lopus! Poika syntyi lokakuun lopulla. Toivotaan että sulla käynnistyis nopeampaa kierto :) meillä siis tärppäs sitte kyllä yk2 jo toinen!

Toivottavasti juu. No viimeistään sitten vuoden päästä syksyllä pääsee yrittämään kun imetyksen lopettaa! :)

Manna, Pahoittelut tädin visiitistä. :sad001

Sydänkäpynen, Tervetuloa! Toivottavasti pian kierto tasaantuu ja pääsette todella kuumeilemaan pikku kakkosesta. :)

Tiuhtimus, Oikein ihanaa reissua! ♡ Varmasti tulee tarpeeseen. Onko teidän pieni ollut aiemmin hoidossa?

Jemna, Jos vaan tuhruttelis muttei ne menkat sieltä alkaiskaan. :p Pidän peukkuja!

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa :happy:

Pahoittelut tädin visiiteistä :sad001

Ihanaa viikonloppua miehen kanssa Tiuhtimukselle :) Mekin oltais sellasen tarpeessa.

Jemna: Mun yhdellä kaverilla oli tiputteluvuotoa lähes puolet toisesta raskaudesta ja terve, täysiaikainen poika syntyi :) Pidetään toivoa yllä!

Täällä on nyt kp 14 ja edelleenkään ei oo merkkejä oviksesta. Parin viime päivän ovistesteissä ei oo ollut edes haamulaista, mutta tänään oli pienen pieni haamu, kun oikein tarkkaan tiiraili. Testaan vielä uudestaan illemmalla, mutta en jotenkin jaksa uskoa, että ovis tapahtuisi. Talleteltu on joka tapauksessa.

Kiitos Miitu ja Salo! Vielä itsekin toivoa elättelen, kun tiputettu taas loppui eikä tosiaan edelleenkään ole ees menkkakipuja. Oon aika paljon lueskellu että monilla tiputellu ja silti saanu plussan. Toivo elää edelleen!:)

Hyvä, että mahdollinen ovis kuitenkin saatu hyödynnettyä Salo, ihmeitä kuitenkin tapahtuu!:)

Pahoittelut menkoista ja negatesteistä :(

Täälläkin edelleen odottelen ovista. Nyt kp 16, testit välillä tummempia välillä haaleempia, mutta ei vielä plussaa eikä oikein mitään olojakaan että olisi lähellä. :bored:

Onpas tädit vähän liian ahkeria kyläilijöitä täällä. :( Meillä täti pakkas just kimpsunsa ja lähti ja ovistestit kopsahtivat postiluukusta parahiksi. Jos huomenna aloittais testailun...

Testailuista puheenollen, ootko jemna tehnyt jo raskaustestiä? :) Täällä pidetään peukkuja!

Tsemppiä uuteen kiertoon ja oviksen bobgailuun Lumikello!

En oo uskaltanu vielä. Kun on periaate että sit kun menkat myöhässä niin testaan. :) Eilen ostin testin valmiiksi, ja aamulla ei käyny mielessäkään ennen kun olin jo ehtiny käymään vessassa et olis voinu testata. Sitten pohdin aamupäivän et pidättelenkö ja testaanko puoliltapäivin, kunnes alkoi tuo tiputtelu, ja en enää uskaltanu testata ja pettyä negaan. :D eli jos en nyt tän päivän aikana ala tän enempiä vuotamaan, niin voisin ehkä huomenna testata. Ehkä. ;D

Jemna mäkin oon yrittänyt pitää ton saman periaatteen, ettei turhaan tulis liian aikaisin testattua ettei tuu turhia pettymyksiä. Mä jään silti jännäämään tänne foorumille sun puolesta (lue: heti huomenna aamulla luuri kädessä kuvaa odottelemassa :p). Oma odottelu ei tunnu niin tylsältä kun voi jännätä muiden puolesta. :) Toivotaan, että sä aloitat plussa-aallon täällä. :)

Just kirjoittelin tonne toiseen ketjuun, että mun seuraava ovis on laskennallisesti jouluna, jolloin yövytään anoppilan olohuoneen lattialla, että se siitä... Kerrankin toivois, että kierto ei olis kauheen säännöllinen, ainakaan tällä kertaa.

Haha, joo, katsotaan uskallanko huomenna sitten testata vai meneekö jälleen pupu pöksyyn. :D mutta toivotaan tosiaan uutta plussa-aaltoa.:)

Harmi juttu jos sulla ovulaatio just tuolloin, vähän saattaa tosiaan olla haastavaa hyödyntää sitä anopin olkkarin lattialla. :/ ootteko monta yötä? Alottelette jo edellispäivänä kotona tallettelut, niin jospa sit kuitenkin tässä kierrossa jo tärppäis!:)

Pari yötä ollaan, just kriittisimmällä hetkellä jos laskuriin on uskomista. Mut joo, täytyy ennakoida ja sit heti kun tullaan kotiin. Ens vuonna sitte, en oo niin optimisti että uskoisin tähän kiertoon. :)

Pöh, runsaampi vuoto alkoi viiden aikaan aamulla, tosi kiva herätys. Vaan olipa kummallinen kierto, kun ovulaatio-oireet oli tosi epämääräiset ja sitten nämä välivuodot. Toivottavasti semmoisia ei ole seuraavassa kierrossa, ei oo kiva arvuutella mitä ne on, varsinkin kun itsellä vaan toivo herää kiinnittymisvuodosta, pöh.:/ vaikka eihän sitä tiedä jos olikin jotain yrittänyt kiinnittyä...

Mutta ei auta, nokka kohti uutta yritystä!:)

Mulle taas yksityinen lapsettomuuslääjäri joskus sano, että ovulaation aikaan vuoto viittaa hormonihäiriöön samoin ku että ei oo olemassakaan mitään kiinnittymisvuotoo. Ne on kaikki jotain hormonaalista häiriöö ja niitä ei pitäis olla. Mulla on myös ollu noita kiertoja missä on ns kiinnittymisvuotoo ollu ja oon kyllä plussannu, mutta ne ei oo pysyny mukana. Sit näistä joista on tullu pysyvä plussa ihan syliin asti, niin ei oo ollu mitään kiinnittymisvuotoja tms..
Raskauden aikana on ollu vuotoja välillä sillon ku ois menkkojen pitäny olla, mut ovat olleet vaarattomia.

Sepä just mietityttää, että kunhan ei olis seuraavissa kierroissa tämmöistä, ettei olis esim joku hormonihäiriö tai ainakaan mitään vakavaa.:/ Katson varmaan seuraavan kierron, ja jos tämmöinen jatkuu niin alan ihmetellä enemmän syytä.

Mintukka, Mielenkiintoista! Enpä ole itse koskaan tullut ajatelleeksi, mutta että noinkin voi olla.. Itselläni oli raskauden aikana myöskin vuotoja, vaarattomia tosin. Tai syytä ei koskaan löytynyt, epäilivät verestävää kohdunsuuta. Luulen että seuraavan kohdalla nuo vuodot saattavat aivan todella pelottaa.. Oliko niin että sinullakin oli vuotoja esikoisesta että tästä kakkosesta? Miten teidän pienin voi? ❤

Pöh jemna menkoista :sad001 Musta tuntuu, että tää naisen elämä on yhtä hormoonihäiriöö :rolleyes: Mulla kans on ovisoireet ollut ihan olemattomat ja en oo tikkuun saanukaan ovisplussaa. Sit menkat on kuitenkin tullu, mutta nekin ilmaan mitään oireita. Sanoinkin tossa miehelle, että ihan sama kenen pissaan ovistikkuja kastaa meidän taloudessa, kun samalta ne kuitenkin näyttäis :shifty: Testataan nyt kuitenkin kiltisti taas myöhemmin tänään :rolleyes:

yk 3 kp 15

Joo esikoisen aikaan oli rv 16 joku pikkunen tuhru joka jäi vaan paperiin. Tästä toisesta oli pitkin raskautta kunnonki vuotoo välillä.
Pikkunen voi hyvin. Hän on päivä päivältä vahvempi.

Pikainen omanapailu: Ei oo vielä plussa, mutta koskaan en oo saanu näin tummaa viivaa ovistestillä! Voiko oikeesti olla, että mun kropassa alkaa vihdoin tapahtua jotain... Höh, en saa tähän liitettyä kuvaa kännyllä. Pitää laittaa erikseen

Takaisin