Toinen haaveissa <3

Mä oon käyttäny raskauskeijun ja kotitestin o-liuskoja, kummatki toiminu ihan hyvi, vahvimmat viivat ja o-plussat saan yleensä iltapäivästä, alkuillasta. Toivotaan että alinahilla on ovis vielä sieltä tuloillaan.

Jemnalla jännät paikat!

Miitu, ois kyl kiva jos päästäis jälleen samaan odotusryhmään, koskas teillä nyt se yritys virallisesti alkaa?

Nyt toivois melkein että jäis tää kierto vähä lyhkäsemmäks et sais alottaa yrityksen jo mutta onneks tässä on tuo joulu ja uv tulossa ni aika menee nopeesti! Nyt vasta kp6..

tiuhtimus, No virallisesti meidän yrityksen piti alkaa maalis/huhtikuussa, (oli sellaisia juttuja suunniteltuna) mutta tänään juuri miehelle vinkkailin vahvistuvasta o+ ja mies oli heti että tämähän täytyy tietysti käyttää hyödyksi niin luulen ettei sinne asti odotella. :wink

En tiedä onko muilla ollut näin, mutta vaikka kuinka ajattelee tjottailevansa tai ottavansa kierron rennosti, niin sitä kuitenkin kyttää tarkoituksella noita päiviä ja on sellainen kutina koko ajan, että jospa sittenkin tärppäisi. <3 :)

On kyllä jännät paikat joo. Koetan itseäni vähän rauhoitella että en tipahda korkealta ja kovaa jos menkat sit alkaakin. Mut ei tämmöstä ole ennen ollut ja kun ovulaatioajankohdasta sen verran aikaa että ajallisesti täsmää, niin herkästi innostuu.

Onneksi tosiaan tiuhtimus jouluhässäkät vie ajatuksia muualle ja menee aika nopeammin.:)

Miitu, todellakin tiedän tunteen, että muka tjottailee, ja silti joka päivä kyttää oireita, laskee päiviä ja miettii millon olis ovulaatio yms. Mut toisaalta kun miehen kanssa sovittiin, että tulee jos on tullakseen ja itse ns yritti enempi tosissaan kuitenkin, niin miehelle ei ole tullut varmaan missään vaiheessa paineita tai pakkopullafiilistä. Eikä tällä kertaa onneksi itsellekään, toisin kuin esikoista yrittäessä. On ollut siis rennompaa, mutta silti tietty toivonut koko ajan että tärppäispä pian:)

Hei, mä oon nyt viikolla n. 7+6 ja tyhmänä vielä todistelin itelleni et raskaana ollaan, ja pissin ovulaatiotestiin koska raskaustestit on loppu. Se viiva oli aiemmin ovulaatiotestissä tummempi ku kontrolliviiva mut nyt se testiviiva on haalistunu kauheasti. Oonko turhaan huolissani et kaikki ei oo hyvin vai voiko se ruveta jossain vaiheeessa ovistestissäkin haalenemaan ku raskaus etenee... tyhmä kysymys ja tyhmä mä mut jos joku ois kokeillu [emoji23]

jemna, Tuo on kyllä totta ettei niitä paineita kasaudu sitten samalla tavalla ja sehän tiedetään etteivät ne koskaan ole hyvästä! Vaikka tässä toivookin koko ajan että nyt tärppäisi, niin kuitenkin on asennoitunut siihen että se yritys aloitetaan vasta muutaman kuukauden päästä niin ei itsekään turhaudu sillä tavalla. :)

Miitu: Tiedän kyllä tuon tunteen, kun sitä muka yrittää ottaa rennosti ja ns. tjottailee. :) Mä en itse pystynyt ollenkaan tuohon, vaan laskin kyllä päivät ja toimin sen mukaisesti. :grin Ehkä joku pystyy ottaa nämä yritysasiat rennommin ja heille nostankin hattua.:)

Miitu: Tiedän oikein hyvin mitä tarkotat! Mehän alotettiin virallisesti tjottailulla tän kakkosen yritys syyskuun lopussa, kun jätettiin ehkäsy pois, mutta kyllä mä oon seurannu kiertoa, kun hai laivaa ja ajoittanu tallettelut kierron puoliväliin. Nyt kun vuosi lopussa ja meidän tjottailu muuttuu viralliseks yritykseks niin eipä se paljoa muutu tosta tjottailusta. Lisätään vaan mun stressi, että missä pirussa se plussa viipyy :arghh: Saakeli, kun ois vaan tärpännyt jo "tjottaillessa" niin ois tältäkin stressiltä säästynyt :rolleyes: Noh, koitan ottaa rennosti ja ajatella, että mitä pitempään raskautumiseen menee, sitä kauemmin saan keskittyä vain esikoiseen ja hänen kanssa touhuamiseen.

Täällä siis yk 3 ja kp 11. Ovis? Mikä ovis? Ei oo täällä näkynyt. Testailu jatkuu ja tallettelut alkaa huomenna, kun mammalla alkaa pitkät vapaat :) Tänään ensin firman pikkujoulut ja muutama lasi skumppaa mammalle :happy:

Plussaonnea!

Tiedän niin miitu! Ei vaan voi ottaa rennosti!

Oon nyt tehny ovistestejä ja melkeen kokoajan näyttää jonkinlaista viivaa. Päättäis nyt!

Tämän päivän toinen o-testi oli jo vähän vahvempi! :) womanlogin mukaan jos mulla esim ois kierronpituus 31 päivää niin ovis sen womanlogin mukaan olisi kp18 ja se on perjantai mutta on varmaan aikaisemmin.

ImageUploadedByVau Foorumi1481658814.582046.jpg

Ihanaa että täällä on muitakin jotka jakaa saman fiiliksen!

salolle oikein mukavia pippaloita, skumppasi olet ansainnut! :) Luulen että sama edessä mikäli plussaa ei tjottaillessa kuulu, niin "virallisen" yrityksen alkaessa se sitten alkaakin kahta kauheammin stressata. Tsemit tuleviin talletteluihin! :wink

alinah, Voi tosiaan olla jo aiemmin kuin perjantaina, ihan lupaavasti näyttäisi tummuvan. :)

Heii, onko täällä muita tässä piinailuvaiheessa olevia?:D
Mä en kestä, käyn kohta ostaa raskaustestin, vaikka mulla periaate että en osta ennen kun menkat myöhässä. Mut sen (kiinnittymis-?) vuodon jälkeen ollut koko ajan fiilis et ois tärpänny. Valkovuotokin tosi vetistä, ei mun mielestä yleensä ole ollut semmosta. Lauantaina pitäs alkaa menkat, jättäis nyt vaan alkamatta!

jemna, Onpa sulla jännät paikat! :nailbiting: Tulethan heti kertomaan mitä testi näytti!

Miitu, liian jännät, en meinaa pysyä nahoissani!:D En vielä tiedä uskallanko milloin testata, lauantaina tai viimestään sunnuntaiaamuna, jos ei ne menkat ole alkanu.:) Mutta tulen toki tännekin kertomaan miten käy.:)
Voi kun keksisi jotain aikaa vievää tekemistä loppuviikoksi, mut ei oikein ole nyt mitään ohjelmaa tiedossa.

Kuten uumoilin niin kp1 napsahti, mutta jo maanantaina (odotin tiistaille). Liekö tämä nyt sitten virallinen yk1 kkm jälkeen, joulun jälkeen heti odotettavissa ovulaatio sitten. Ollaan reissussa mutta pakkohan se on sitten hyödyntää. Siirryn taas kokeilemaan parasta tärppikikkaa nimittäin koko asian (melkein) unohtamista. Kivaa joulua kaikille ja onnea!

Täällä kans täti kurvas kylään keskellä yötä :( Mistä lie tuo täti-sanonta juontaakaan juurensa? Ja mä niin täs toivoin...

Heissan! Saakos tänne tulla mukaan? Esikoinen syntyi meille syyskuussa ja toinen olisi toiveissa saada tähän heti perään. Ehkäisyä ei siksi olla synnytyksen jälkeen käytetty. Tämä loppuvuosi menty tjottaillen, mutta ensi vuonna ehkä enempi sitten sitä yritystä. Jos vaan kierto mulla tasaantuisi. Ekat kuukautiset tuli 5vkoa synnytyksestä ja nyt on niiden jälkeen kp 61... Saas näkee koska seuraavat tulis.

Sydänkäpynen mulla kävi nuon ku sulla, ekat menkat tuli 6vk synnytyksestä, sitte tuhrutti siitä 3vk ja 4vk ja kunnon menkat tuli vasta maaliskuun lopus! Poika syntyi lokakuun lopulla. Toivotaan että sulla käynnistyis nopeampaa kierto :) meillä siis tärppäs sitte kyllä yk2 jo toinen!

Pahoittelut kaikille menkoista ja negoista,

Ja tervetuloa sydänkäpynen!

Me lähetää vkl miehen kanssa hotelliin iha kaksistaan, otetaan pieni irtiottoarjesta, ei olla esikoisen jälkee oltukaan kahestaan missään yön yli, tekee varmaan ihan hyvää näin reilun vuoden jälkeen. Poika jää isovanhemmilleen.

Tervetuloa Sydänkäpynen! Toivottavasti kierto siitä pian tasaantuu:)

Tiuhtimus, kuulostaa ihanalta. Nauttikaa ja pitäkää hauskaa!:)
Tekis kyllä hyvää tuommonen pieni irtiotto, kävis joskus ees vaikka leffassa ja syömässä miehen kanssa, mutta ei ole saatu aikaiseksi. :D

Pahoittelut teille joilla menkat alkanu ja testit näyttäny negaa! :/

Mulla pitäis alkaa todennäköisimmin huomenna menkat. Tai sitten sunnuntaina, harvemmin mulla sen pidemmäksi kierto venyy.
Tänään tullut vähän tuhrua pyyhkiessä. Samoin toissailtana tuli vähän paperiin vaaleanpunaista limaa. Mitähän tämä nyt on. :/ koskaan ei ole ennen menkkoja ollut mitään tuhruja, vaan menkat alkanu kerralla kunnon vuodolla. Ja esikoisen aikaan ei ollut mitään tuhruja ennen oletettuja menkkoja, ne vaan jäi tulematta.

Takaisin