Toinen haaveissa <3

alinah Minkä merkkiset testit noi on? Laitahan huomenna taas kuvaa miltä näyttää? Voisko vaan testien kesken eroavaisuutta olla tai sitten tän päivän pissa haaleempaa tai jotain.

Kyseessä on Raskauskeijun One Step ovulaatioliuska, joo täytyy toivoo et oli vaan laimee pissa..

alinah, Minulla näyttänyt aikalailla samalta ja oon sun kanssa samassa kierron vaiheessa, mulla kp 11 tänään. Sovellus on veikannut ovista kp 18. Mulla raskauskeijun testien kanssa käy yleensä niin että näyttävät suht tummaa koko kierron (en tiedä miksi) Testi kuitenkin tummuu kuin tietäisi plussaa, kunnes taas haalenee hieman ja lopulta tummuu kunnon ovisplussaksi. Joka kierrossa. Voisikohan sinullakin käydä näin noiden kanssa? :) (Että ensin tummuu, haalenee ja sitten kunnon plussa!)

Miitu minulla kävi viime kierrossa ihan samoin. Tummu ja haaleni ja taas tummui ja luulin plussaksi, mutta ilmeisesti oikea ovis oli vasta myöhemmin kun kiertokin pidentyi. Nyt on sitten kotitestin liuskat testissä jos ne sopisi mulle paremmin. Täällä kp 10 samoissa mennään :happy:

Miitu joo, mun pääkopalle on parempi näin, että veikkaan, että plussaan menee sata vuotta ja sit onkin iloinen yllätys kun ei meekään kun kolme. :p No ei vaan, toivotaan tietty, että saan kaupitella ison osan testeistä tarpeettomina pois. :)

Alinah kiva "nähdä" suakin täällä! :) En ookaan vielä törmäillyt täällä kuumeilupuolella muihin tän vuoden tammimammoihin.

Lumikello2015 välillä oon nähnyt tuolla raskaaksi 2016 ketjussa yhden tammimamman kirjoittelevan. :)
Muita en sitten olekaan nähnyt.

En usko että olis kovin laimeeta pissa, koska heti herätessä tehnyt nää ovistestit klo 10 jälkeen. Tosi outoja, ehkä mä kokeilen toista merkkiä sitten kun nää loppuu.

ImageUploadedByVau Foorumi1481445453.660732.jpg

alinah ehkäpä ovis on vasta tulossa lähipäivinä ja sitten tulee selkeä plussa? Kuinka pitkät kierrot sulla on? Samanlaisia haaleita viivoja myös täällä vielä.

alinah, Minäkin mietin samaa että jatka vain vielä testailua! :)

Alinah: Mulla kans näyttää ovistestit tuollaista haamua, mutta mulla kp on vasta 9, joten en ihan vielä plussaa odotakaan. Mä ajattelin myös huomisesta alkaa testaamaan kahdesti päivässä, jos se parantais mahdollisuutta saada ovisplussa. Jatka vaan sinnikkäästi testailua :)

Alinah: Useimmat ovistestit ohjeiden mukaan päiväpissasta ei aamun. käsittääkseni onestepit myös, oisko sillä merkitystä?

Äippä14: onpa sitkas keissi sulla, toivotaan että pian helpottaa eikä tarvi murehtia enää tuulimunan seurauksia vaan pääsisit katsomaan tulevaan.

Mulla pitäisi laskelmien mukaan alkaa menkat ylihuomenna. Oletettavasti dpo 12 tänään. 5 viikkoa tyhjennyksestä, ja yhdessä vaiheessa ajattelin että olisi saattanut tärpätä heti mutta en enää, sillä puuttuu oleellisia oireita joita oli viimeksi esim. rintojen arkuus. Eli nyt odotellaan normaalin kierron alkamista ja mahdollisesti joulupyhille osuvaa ovulaatiota.

Hei Mirumaru, meillä esikoisen kanssa kävi nopea onni, hän tarttui mukaan heti. Toista lasta ehdimme yrittämään tasan puolitoista vuotta ja olimme jo luovuttamassa, kunnes raskaus iloisesti yllätti :Heartpink

Plussaonnea!

Tervetuloa mirumaru, lumikello ja alinah!

Mä en näihin ovulaatiotestiasioihin osaa mitään kommentoida, kun en ole testejä koskaan käyttänyt.:)

Omaaa napaa: nyt jännittää! Dpo 8-11, ei mitään tietoa milloin se nyt oli. Mutta aamun juilinut ja krampannut alamahaa oudosti, ja mietin voisiko olla kiinnittymiskipua. Ja äsken tuli rusehtavaa vuotoa, jota ei kyllä ikinä ole tähän aikaan kiertoa tullut.:)

jemna, Oi jospa olisi kiinnittymisvuotoa :nailbiting:Peukkuja!

Raskaukeijun O- testit on monilla toiminu tosi hyvin ja samoin myös itelläni, on parhaiten toimivien joukossa. Tosiaan kannattaa jatkaa testailua, ennen plussan tuloa voi viivan vahvuus vaihdella. Ja tosiaan joka kk ei välttämättä tule ovulaatiota eli, sekin voi olla syynä. Luultavimmin kuitenkin ovis on vasta tuloillaan. Tosiaan päivällä pitäis näkyä parhaiten ja pitäis vähentää juomista ennen testin tekoa ja olla muutama tunti pissaamatta :)

Ja sit oli joku juttu että aamupissassa ei Lh hormonia oo välttämättä tarpeeks, jos on eka pissa vaikka klo ois 12 :wink Tosin itellä noi on kyllä aamupissastakin näyttäny plussa kun sen aika on ollu, on näyttäny sitä sit myös päivällä.

Okei, vieläköhän ehtis tehdä o-testin unohdin tossa hetki sitten.. Ei vaan pissata, hitsi! Mut oon ihan varma et tää kierto menee ihan reisille. :/

Takaisin