Toinen haaveissa <3

Onnittelut plussanneille ja tervehdys uusille!

Mun oli pakko jäädä täältä pois. Mä olin ihan siinä uskossa, että menkat alkaa, enkä enää kestänyt sitä. Tein negan dpo 10, koska se pitää tehdä aina pois alta, ja jäin hyväuskoisena odottelemaan menkkoja. Ihmettelin kyllä, miten voinkin keksin taas ihan uusia oireita. Naureskelin itselleni, että no nyt poden ne viimeisetkin mehdolliset oireet. Mutta ei ne menkat alkaneetkaan. Mä en voi uskoa tätä todeksi! Tämä oli hyvä päivä saada plussa, meillä on nimittäin vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 11 vuotta :)

Jee! Hurjan paljon onnea Lady Bug ja Mimmma :happy: Hieno plussa-aalto täällä :wav

Lady Bugille myös hyvää vuosipäivää :happy:

Jemna: Meidän poika synty 8.8. Siinä elokuun alussa ne helteet alko.

Pauliina: Mulla ei myöskään ollu tukalaa iso jättimegamahan kanssa kesällä. Turvotus oli jotain ihan jäätävää. Mua puristi Crocksitsin :woot: Kesä oli tosiaan sen verran viileä, että kun muut kulki pitkissä housuissa ja huppareissa niin mä nautin viileydestä shortseissa ja topissa :grin Tukalaa oli vasta synnytyksen jälkeen kotona, kun maito nousi kunnolla hiki vaan virtas...

Imetyksestä ja raskautumisesta: Mulla imetys oli ihan satavarma ehkäsy. Imetys loppu vajaa kolme kuukautta sitten ja vikat kaksi kuukautta imetin enää kerran päivässä ja siltikään ei oo ollut ainuttakaan ovista edellisen raskauden jälkeen. Nää jutut vaihtelee niin paljon. Mulla on lähipiirissä useampiakin äitejä, jotka on raskautunut imettäessä ja ainakin yksi on pystynyt jatkaa imetystä raskauden ajan. Sekin on niin henkilökohtasta. Toisilla eka vauva vierottuu itsestään raskauden aikana, kun heruminen on nihkeempää.

Period Calendar- sovelluksen mukaan mulla pitäis olla tänään ovis, mutta eipä oo :shifty: Ovistestit näyttää sitkeästi negaa :smiley-angry017
Ei oo edes vähän hedelmällisyyttä näköpiirissä :arghh:

Mä mietin uskaltaisko ostaa jo raskaustestin kaappiin ootteleen:rolleyes:
Sitä viinipulloakaan ei olla saatu hankittua vielä kun mies on työmatkalla ja mulla on turhan pitkä matka Alkoon...
Kun sitä raskautta oikein toivoo niin näköjään voi iskeä tuollainen "taikauskoinen" pelkokin:confused:
Että ei uskalla ostaa testiä. Vaan pitäis muka just ostaa niitä päinvastaisia juttuja.
Mutta mulla on maksalaatikkopaketti kaapissa, josko se toimis "tädin karkottajana"?o_O
Muilla yhtä höperöjä pelkoja?

Onnittelut mimmma! :)

Hei onnittelut myös ladybug :) voi mikä päiväkin vielä!

Ruusa mä ostin tässä kierrossa kuukupin ja oon raskaana :D

678e028db36b5255dd7c1dab47c0d7f7

Tässä vielä tän päivän plussa. Tää heikentää laatua näköjään.. tänään esikoinen 1v ja huomenna 1v neuvola jossa meinaan kysäistä aikaa äitiysneuvolan puolelle. :) vielä kaks testiä kaapissa ja ne pitäis testata jossain välissä.

Toivotaan et tää plussa-aalto kestää vielä pitkään!!

Onnea mimma ja Lady Bug plussista.
Aivan mahtavaa täällähän tupsahtelee plussia joka aamu.:happy:

Ihana plussa-aalto!! onnea plussanneille:Heartred
Lueskelen joka päivä teidän juttuja mutta en ehdi itse aina kommentoida kun tuo esikoinen pitää vähän kotiäidin kiireisenä :bounce

mä jännityksellä ootan alkaako menkat vai ei.. toivotaan ettei!

Heidukka yk6 kp 36/36

Tyhmä täti kun löysi tiensä mannan luo.
Onnittelut pepe ja jose!
Tervetuloa lunni!
Papupata23 hyvähän se on käydä katsastamassa paikat.
Onkos sulla mikä kp/dpo menossa sohwia?
Mimmmalle peukkuja huomiseen testiin. +++++
Yhdyn myös tuohon että testit kaapissa polttelee ja jos niitä ei ole niin ei mitään hätää...
Eikös se ole mahdottoman tukalaa olla ison massun kanssa kesällä? Itse olin vasta n puolivälissä raskautta ja ei ollut kivaa kesällä. Ei kyllä muutenkaa kun ahisti.

Milloinkohan sitä saattas noissa 10testeissä näkyä jo jotain haamulaista? Meinasin jo tänä aamuna pissiä tikkuun mutta ei kai ny dpo8 mitään näy? Oisko to hyvä testi pvä vai pystyisikö sitä pinnistää viikonlopulle?!?!
Tänään oli ihmeen mulju vihlontaa mahassa enkä osaa sanoa kumpaan se liittyis menkkoihin vai raskauteen. Lievää huonovointisuutta on nyt parina iltana ollut ja esikosta pahoinvoinnit ajoittui just iltaan.

PauliinaS kp24/30-31 yk3 dpo8

Mulla on menossa nyt kp27, kierron pituudesta ei oo varmuutta, kun viime kierto oli sekaisin vielä minipillereiden lopetuksen takia, mutta oisko joku 28-30 pituus? Ja dpo 12, jos nyt oviksen bongasin oikein.

Mä oon toivottavasti ainut plussa aallon katkaisija :) Tänään alkoi siis kp1 ja samalla yk3. Vähän harmittaa mutta yritän aatella, että vauva tulee kun mun keho on siihen valmis :) eihän tässä kiire oo, esikoinenkin kohta vasta 9kk. Mutta ai että tää kuume on niin kova :D

Jään jännää milloin tulee lisää ihania vauvauutisia :)

Takaisin