Toinen haaveissa <3

Kyllähän tänne aina mahtuu uusia kuumeilijoita mukaan,jotenka tervetuloa lunni tänne! :)

En oikein tiedä milloin testaan, ehkä loppuviikosta, jos ja kun ne kunnon menkat ei ala. Mä kylläkin just mietin, että onkohan mulla kierto vieläkin sekaisin vai onko ihan normaalia, kun mulla tuli kp12-13 veristä vuotoa ja sen jälkeen pari päivää, niin oli mun mielestä ns."ovislimat", tosin en oo ovistestejä tehnyt, joten ei oo ees varmaa oliko mulla ees ovulaatio oikeesti vai ei. Sillä just ajattelin, että jos oma kierto on vielä sekaisin, niin en usko, että oisin vielä raskaana. No sen näkee sitten alkaako menkat kunnolla vai ei. :)

Pepe: Ois kyllä kiva olla taas samassa lasketunajan ryhmässä sun kanssa. :happy:

Kyllähän tänne aina mahtuu uusia kuumeilijoita mukaan,jotenka tervetuloa lunni tänne! :)

En oikein tiedä milloin testaan, ehkä loppuviikosta, jos ja kun ne kunnon menkat ei ala. Mä kylläkin just mietin, että onkohan mulla kierto vieläkin sekaisin vai onko ihan normaalia, kun mulla tuli kp12-13 veristä vuotoa ja sen jälkeen pari päivää, niin oli mun mielestä ns."ovislimat", tosin en oo ovistestejä tehnyt, joten ei oo ees varmaa oliko mulla ees ovulaatio oikeesti vai ei. Sillä just ajattelin, että jos oma kierto on vielä sekaisin, niin en usko, että oisin vielä raskaana. No sen näkee sitten alkaako menkat kunnolla vai ei. :)

Pepe: Ois kyllä kiva olla taas samassa lasketunajan ryhmässä sun kanssa. :happy:

Sohwia vuoto ovulaatiota ennen tai jälkeen on aika tavallista
https://www.ppshp.fi/synnytys_ja_naistentaudit/prime103/prime101/prime101.aspx

Kp27 ja ihme mahajuilinoita... Varmaan joku eksynyt pieru:oops:
Mitäs oireita nyt muilla piinailijoilla?

Maha toimii vilkkaasti, pahoinvointi varmaa kuviteltu.

Toissayönä en saanut unta kun sain kauheen paniikin, että jos oon raskaana. Enkä saanu unta.

Huomenna testaan. Ja toivon että en Tipu korkealta.

Onnea Jose! Selkeä plussa :happy:

Tervetuloa lunni :happy: Täällä on tilaa vaikka kuinka uusille kuumeilijoille!

Ruusa#: Luin sun viestin töissä ja meinas iltapäivätee lentää nenästä ulos, kun repesin :hilarious: Jos on pieru niin toivottavati löytää tiensä ulos. Jos on jotain muuta niin toivottavasti löytää ulos noin yhdeksän kuukauden päästä :wink Koska testaat?

Mimmman huomiseen testiin toivotaan kahta punasta viivaa :happy:

Papupata: Mulla on hyvin samanlaiset fiilikset toisesta raskaudesta, vaikka meillä eka tärppäs aika helposti. Mutta just kuten sanoit, eihän siihen loppupeleissä tarvita kun se yksi munasolu ja yksi siittiö. Ihana asenne ja piristi paljon muakin :)

Sohwia: Mulla kans tuli kp 11 veristä vuotoa ja kp 12 ja 13 ihan jäätävä määrä vetistä valkovuotoa :wtf: Tänään on sit ihan kuiva päivä (kp 14) mutta ovista ei oo näkynyt :sorry: Tikuttanut oon.

Jees, eli tän aamun ovistesti jatko samalla linjalla aikasempien kanssa. Ei oo ovista tai edes mitään siihen viittaavaa näkynyt näillä suunnilla. Noh, testaan kuitenkin nyt edelleen ovista, kun kolme testiä tuolla vielä taitaa olla jäljellä ja raskaustestin teen kp 27, jos ei menkat ennen sitä ilmesty niin kuin tekivät viime kierrossa :rolleyes:

Tänään yk 2 ja kp 14.

Hyvä Salo84 että sait naurut työpäivän lomaan:joyful: Ei ole kyllä löytäny vielä ulos, että toivotaan että ens elokuussa!!!
Meinaan sinnitellä viikonloppuun... että mies tulee työmatkalta :) Ja muutenkaan kun en tikuta niin en niin varmaksi voi oviksen ajankohtaa tietää... Ei ole testejä kotona niin ehkä jaksan sinnitellä.

Ruusa elokuu on oikein hyvä kuu synnyttää :happy: Pitää vaan muistaa tilata kylmä kesä :p Mua voi syyttää kylmästä kesästä 2015. Helle tuli vasta kun olin poksahtanut :grin

Ja pahin on ne testit kaapissa. Jos ei niitä oo, niin hyvinkin voi jaksaa odottaa testaamista. Kaapissa ne pirulaiset oikein kutsuu pissimään :grin

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!:)

Salo, sama homma, mä synnytin kans just sillon helteiden aikaan 2015! :D ja kauheen kylmä oli koko kesän, ja mä kun toivoin et ois lämmin kun kerrankin sai lomailla koko kesän. Sit kun vauva oli syntynyt ja muutenkin hikoilutti niin kämppä oli kuin sauna. :) Mones päivä teillä syntyikään esikoinen?:)

Tyhmä täti kun löysi tiensä mannan luo.
Onnittelut pepe ja jose!
Tervetuloa lunni!
Papupata23 hyvähän se on käydä katsastamassa paikat.
Onkos sulla mikä kp/dpo menossa sohwia?
Mimmmalle peukkuja huomiseen testiin. +++++
Yhdyn myös tuohon että testit kaapissa polttelee ja jos niitä ei ole niin ei mitään hätää...
Eikös se ole mahdottoman tukalaa olla ison massun kanssa kesällä? Itse olin vasta n puolivälissä raskautta ja ei ollut kivaa kesällä. Ei kyllä muutenkaa kun ahisti.

Milloinkohan sitä saattas noissa 10testeissä näkyä jo jotain haamulaista? Meinasin jo tänä aamuna pissiä tikkuun mutta ei kai ny dpo8 mitään näy? Oisko to hyvä testi pvä vai pystyisikö sitä pinnistää viikonlopulle?!?!
Tänään oli ihmeen mulju vihlontaa mahassa enkä osaa sanoa kumpaan se liittyis menkkoihin vai raskauteen. Lievää huonovointisuutta on nyt parina iltana ollut ja esikosta pahoinvoinnit ajoittui just iltaan.

PauliinaS kp24/30-31 yk3 dpo8

Pauliinas, en tiiä, oli niin kylmä kesä, et mulla ei ehtiny olla tukalaa kuumuuden vuoksi. Tai varmaan sillon kun viimesilläni olin, niin oli varmaan jo muutenkin tukalaa. Sen muistan et muutenkin kun jalat oli niin turvoksissa, et loppukesän kuumuus tuntui turvottavan entisestään. Mut mua ei muutenkaan iso maha ahdistanut tms. niin uskalsin toivoa lämpimämpiä säitä. :)
Tuohon testausasiaan en osaa sanoa juuta enkä jaata, kun itse testaan vasta kun menkat myöhässä. :D toivotaan että sun oireet viittaa raskauteen!

Onnea plussista Pepe ja Jose! :)

Mäkin imetän esikoista edelleen ja joo, imetys tekee kipeetä. Yritän jatkaa hammasta purren kun haaveena olis tandemimetys :) tänään 6+2.

Plussatuulia! :)

Hellou! :) täällä toisesta lapsesta haaveileva, poika täyttää joulukuun alussa 7kk. Onko täällä ketään imettävää, jolla ei ole menkat vielä alkaneet?? Ollaan siis miehen kanssa päätetty että toinen saa tulla heti perään mutta mikä todennäköisyys raskautua nyt varsinkin kun imettää vielä ja menkat pysyneet poissa. Sen verran imetyksestä, että yöimetyksen oon lopettanut kun poika täytti 6kk. Eli on noin 7h ilman tissiä öisin.. voiko tuo pidempi tauko imetyksessä tuoda kiertoa takaisin helpommin? Yritän päästä tähän ketjuun mukaan, paljon on viestejä mutta luin nyt ainakin muutaman sivun taaksepäin. Plussatuulia kaikille [emoji813][emoji813]

IMG_20161123_072800.jpg
Tässä aamun tulos :) pahoinvointi ei tainnut olla mielikuvitusta tällä kertaa.

Tervetuloa kuumeilemaan Graisu! Valitettavasti mä en osaa tohon imetysasiaan mitään sanoa mutta kyllä täältä muutamia löytyy jotka osaa. :)

Onnittellaanpa mimmaa uudestaan tälläkin puolellla! :joyful:

Takaisin