Toinen haaveissa <3

Voi pepe. ❤ Kyllä tuo minusta plussa on, joten varovaiset onnittelut! :) Testaile ihmeessä uudestaan, josko viiva vahvistuisi entisestään.

Pepelle onnittelut ♡ kyllä mäki tuon plussaksi laskisin! Piti oikeen kaivaa täältä oma testikuva ja hyvin samanlainen näytti olevan :D

Hei yks pöljä kyssäri tähän väliin.
Eli kun ootte laskenu laskettua aikaa tolla vaun laskurilla, niin mikä päivä siihen laitetaan jos lasketaan hedelmöitysajankohdan mukaan. Onko se o+ päivä, dpo0 vai dpo1?:confused:

Hyvä kuulla, että en oo ainut "hulluksi" muuttunut kuumeilija :D Tein sitten tänäänkin testin laskujen mukaan dpo 13 ja puhdas nega. Jospa sitten jouluna plussaisi!

Pepe kyllä tuo minunkin silmiin näyttää plussalle :) täältäkin varovainen onnittelu!

Huippua Pepe!

Mulla ei mitään, testaan loppuviikosta jos menkat ei ala. Oon kyllä kehitellyt kaikkia huippuja oireita, mielikuvitus..

Kyllä siinä viiva näkyy pepe!! [emoji7]

Onks kellään alkuraskaudessa ollut menkkamaisia jomotuksia alaselässä? Pelottaa et on kohdunulkonen :(

Ihana lukea, että täällä on myös muita"sekoja" kun vain minä. Mies ihmetteli aikoinaan esikoista yrittäessä, kun mulla oli milloin mitäkin oireita ja piti ehkä vähän hassuna mua. Nytpä en aio tätä tokaa yrittessä mainita miehelle mun oireista, kun mä jo itsekin näitä"oireita" epäilen. :D

Wau Pepe! Kyllä se plussalta näyttää :happy: Hurjasti onnea :Heartred:Heartred:Heartred Nyt pikasta vahvistumista viivalle :)

Mun alkuraskausoireet esikosta pian oviksen jälkeen oli järjetön hiusten rasvottuminen ja jatkuva jano. Mahanippailuja en sen kummemmin muista. Repäisykipuja oli jossain vaiheessa ja turvotus tuli kans heti.

Tämänkään aamun ovistesti ei näyttänyt mitään. Nyt on kp 12. Oon aika varma, että edellinen kierto oli ovuloimaton. Juttelin aamupäivällä kaverin kanssa. Hän plussasi pari kuukautta sitten ja plussaan meni pari kuukautta minipillereiden lopetuksesta. Hän ehti käydä gynellä ja gyne oli sanonut, että yli kolmea kuukautta ei kannata odotella kierron normalisoitumista, jos yrittää toista raskautta ja ikää on mittarissa yli 30v. Puh, jos ei siis ovista ja kierron normalisoitumista tässä näy vuoden loppuun mennessä niin kai se on pakko varata se gyne... Mulle tulee se 3kk täyteen parin viikon päästä... Jotenkin tässä on nyt sellanen tutina, että tää homma ei mee niin helpolla kun esikoisen aikaan :wideyed:

Joo, ja mä oon kans parin ovisnegan päässä hullusta kuumeilijasta :wacky: Liittynen seuraan loppuviikosta :grin

Mun menkat ois pitäny alkaa 8.-10.11. Mut ei vieläkään oo alkanu. Niihin aikoihin oli vaa kauheet turvotukset. Mut tänään ihan sänkyyn kaatava väsymys, bussissa tuli hirmu paha olo ja jatkuu edelleen. Töissä yks huone haisee niiiiin voimakkaasti homeelle mut kukaa muu ei oikein haista sitä. Rinnat on kipeet ja tulee kirkasta venyvää limaa alapäästä. Maha toimii erittäin hyvin ja vessassakin saa juosta. Oiskohan ollu pitkä kierto ja tärpännyt.... toivoo toivoo... Testin tein pari päivää sitten, nega oli. Onnee muille jännäyksiin!

Jännäillään aamulla pepen testiä.
Papupata23 oireet ainakin kuullostaa todella hyviltä. Minusta outoa ettei ole plussaa vielä tullut. Kuitenkin puolitoista viikkoa sun menkat myöhässä jos laskin oikein. Kannattaisko verikokeissa käydä?

Tänään ehkä pyyhkiessä jotain vaalean punaista paperissa. Vaikea sanoa varmaksi kun tos paprussa on pinkkejä kuvioitakin niin sekottaa. Laskujen mukaan tänään ois kiinnittymis pvä jos onni on käynyt.

PauliinaS kp23/30-31 yk3 dpo7

Kivaa kun täällä on taas usealla jännäily päiviä ! :)
Mäkin testaan loppuviikosta jollei menkkoja kuulu...

Onnea pepe! Täällä jännäilyt loppui lyhyeen kun menkat alkoi illalla... aamulla piti vielä testata, mutta unohdin. Ja kierto jäi sitten vain 23 päivään. Ovulaatio oli aika aikaisin, mitä ikinä se sitten kertookaan?

Manna kurjaa että menkat alkoi :/
Mutta 23d kierto katsotaan vielä ihan normaaliksi :)

Mulla on nyt kp27... Ei tunnu mitään "oikeita" oireita. Ei suuntaan eikä toiseen. Rinnat ei arista, muttei mitään menkkajomojakaan... (ja eikös menkkakipu tyyppistä voi raskaudessaki olla?) Silmät tuntuu sumeilta ja raskailta, ehkä yöllä pissatti useammin:rolleyes:

Pahoittelut manna!

Toivottavasti tänne satelee lisää plussia viikon aikana :*

db6eca47b7dc20a96f5ce26bd3976bcb

Tossa uusin testi alimpana. Kuvaan oli vaikea saada vangittua todellista viivaa. Selkeästi vaaleanpunainen toinen viiva testissä on <3

Takaisin