Toinen haaveissa <3

Onnea Ökkis ja Kyfi! :)

Eilen illalla (dpo8) oli pari tuntia kovaa menkkakipua. Ei mulla koskaan ole menkkakipuja, niin tuntuihan se kummalta. Jotain outoa limaakin, ei siitä sen enempää. Alaselkää jomottaa edelleen aikalailla. Mä en halua taas kuvitella olevani raskaana. :arghh: Jos ovistesti olikin huijausta, niin menkat voi oikeastaan alkaa ihan koska vain tällä viikolla. Toivottavasti mahdollisimman pian. Se olisi sitten taas piinaviikko!

LB dpo9 kp24/29

Oi täällähän on tullut plussia, suuret onnittelut niistä.:happy:

Meikäläinen on nyt syöny 3,5 viikkoa metforemiä ja edelleen odotellaan menkkoja. Yleensä ne on alkanu ku oon syöny 1kk metforemiä eli loppu viikolla oottelen tätiä kylään mikäli vanhat merkin paikkansa pitää. Elikkä täällä ei vielä mitään jännää meneillään.

muok. tänään on kp54.

Onnittelut plussanneille! :)

Täällä oli vähän erilainen isänpäivä, oltiin miehen pelireissulla, käytiin ennen peliä yhdessä syömässä ja aamulla annettiin lahjat tehtiin pojan kanssa avaimenperä isille ja itse ompelin boxerit ja autorataidan, nii ja miehen lempipatukka oli myös. Yövyttiin tutuilla missä oli "hotelliaamiainen" pöydässä kun mentiin keittiöön.

Tiuhtimus onnittelut yksivuotiaalle! :)

Täällä menossa kp35, viime kierto oli 35, mutta tää tulee olee hiukan pidempi jos oviksen tulkitsin oikein.

Ää nyt tullaan kovaa ja korkeelta alas kun täti saapuu.. tänään itku herkässä ihan samanlai ku esikoisen aikaan.. ja niin turhasta taas itketty muutamaan otteeseen, poika ihmetelly mikä äitille tuli yhtäkkiä. :D

Niemja loppuviikosta, pakko pitkittää sinne asti ainenki. :D ehkä to?

Mites nuo ovis tikut nyt menee kun eilen tuli vielä hieno plussa ja tänään oli vaan haalea viiva. Et onks se huippu nyt tänään sitten? Vai oliko se eilen illasta kun jomotteli koko alamahaa ihannkuin koko kohtu ois ollu tulessa tai jotain. :oops:

Muoks
PauliinaS kp16 tai dpo0 /30-31 yk3

Pepe: Hei jee hyvältä kuulostaa tuo sun herkistely. ;) Josko se enteilisi plussaa. ❤

Eilen järjestelin meidän neidin vanhoja vauvan vaatteita ja itkuksihan se meni. En ymmärrä miten tuo meidän neiti on joskus ollut niin pieni, että on mahtanut 50cm kokoisiin vaatteisiin. ❤ Ja voitte varmasti kuvitella, että mun vauvakuume paheni vaan entisestään..

Hei kaikille! Saako liittyä vielä mukaan? Olen teidän ketjua seuraillut jonkun aikaa taustalta ja jännittänyt teidän testailuja ja elänyt mukana. Täällä esikoinen tällä hetkellä 4,5 kk ja kauhea vauvakuume on päällä. Ehkäisyä meillä ei ole ollut nyt käytössä jälkivuodon lakattua. Esikoista tehtiin 10 kk, joten ajateltiin, että seuraava saa tulla, kun tulee (toivottavasti meille toinen suodaan).

Sohwia mä oon samaa miettiny ku oon nuota pieniä vaatteita taas lajitellu että miten niihin on poika joskus mahtunu! Toki meillä jäi monet 50cm heti pieneksi..

PikkuR tervetuloa! Joko sulla on kierto käynnistyny synnytyksen jäljiltä? Ja joskos seuraava tulisi nopeammin, meillä esikko tuli yk14 kkm jälkeen ja tämä toinen yk2 yllätykseksi :)

Joo noi pienet vaatteet nostaa kyl kuumetta. Ei paranis kaivella niitä.
Meillä ei aluks ollu tarpeeks pieniä vaatteita kun poika oli alle kolme kilonen syntyessään niin 50cm kin olivat isoja.

Pepelle peukut pystyyn et tulis plussa loppuviikolla.

Yhdet erikoisen niukat menkat oli lokakuun alussa ja sen jälkeen ei ole kuulunu. Torstaina tein huvin vuoksi ovistestin ja siihen tuli viiva. Ei toki plussa. Testejä ei enää ollu enempää jääny. Meillä kans ennen esikoista oli keskenmeno.

Ihana ylläri teillä niemja <3

Pienet vaatteet on niin ihania <3 katoin kans meidän neidin 44 vaatteita yks päivä ja mietin, että miten niihin on voinu kukaan mahtua, vaikka ne oli reilut alussa (:

Oih pitäis varmaan kaivella pienimpiä vaattita kaapista nuuhkuteltavaksi! Katselin just tässä tytöstä vastasyntyneenä otettuja kuvia <3 Se kyllä lisäsi kuumetta... Vaikka tyttö siis vasta 7kk :) Että pikkuinen hänkin vielä.

Mä en tajua noista ovistesteistä mitään... Raskaustestejä katselin apteekissa jo silläsilmällä... mutta kivempi ostaa sitten kun menkat oikeesti myöhässä

Ruusa# kp19 yk1

PikkuR toivotaan että kierto lähtis nopeasti käyntiin! :) mulla tuli kolmet niukat menkat ennen kunnon kierron käynnistymistä, lokakuus kun poika syntyi niin kahdet tuli joulukuus ja yhdet tammikuus, sitte huhtikuun alus tuli ekat kunnon menkat ja toiset kerkes tulla toukokuun alus. :) ehkäsyä ei siis ollu missään vaiheessa.

Mä aloin nyt ompeleen pieniä 50cm vaatteita ja voikun ne on ihania tehdä ♡ toki teen vielä keskosvaatteitaki uudelle sairaalalle ja ne pieniä onki!

Mäki kävin just yks päivä noita mini vaatteita läpi. Nyt tekis vaan mieli pistää osa myyntii ja tehdä ite! :)

Pepe mä ainaki aion varmasti heivata osaa menemään tai siis myyntiin ja tehdä enempi itte tulevalle :) Esikoiselle oon oikeastaan vasta koos 74 --> tehny kaikkea ja nyt lähiaikoina enempi ku mennään 80/86 koos.

Pauliina, mä en ole varma, kuinka se menee. Olisiko se ovis sitten jo ollut? Mä en testannut enää sen jälkeen kun sain ovisplussan. Siitä seuraavana päivänä ovis tapahtui selvästi aamulla.

PikkuR, tervetuloa!

Suurinpiirtein kaikki esikoisen vaatteet yli kuudelta vuodelta ovat muovilaatikoissa vintillä. Myös vaunut ja kaikki lelut ovat tallessa. Niin monesti oon miettinyt, että jos vain vuokraisin jonkun lavan ja tuuppaisin ne kaikki sinne, enkä enää koskaan ajattele asiaa. Mutta en mä vain pysty... Joskus niiden läpikäyminen on vielä edessä. Joko sitten kun tulen raskaaksi, tai sitten kun asia ei enää niin kurista kurkkua. Voi olla, etten enää edes tykkää niistä, mutta ne on ollut vain helpompaa työntää pois silmistä.

Meillä se vaatteiden tekijä on mun äitini ja esikoinen on osoittanut myös intoa niihin hommiin. Hän haluaisi tehdä itselleen vaatteita, mutta on suostunut harjoittelemaan ensin barbeille.

Niemja mä ostin esikoiselle niitä
Newbie vaatteita kauheesti, enkä mä enää niistä tykkää ku ne ei oo kotimaisia :D yhden bodyn meinaan ainenki säästää millä tultiin synnäriltä mut muuten varmaan muut lähtee kiertoon. :) niistä saa kuitenki mukavasti kangasrahaa ;)

Voi ku itsekin osais tehdä ite vaatteita meidän neidille.. Viimeksi varmaan kymmenen vuotta sitten jonkun vaatekappaaleen tehnyt itse. :grin Eipä mulla ois mitään välineitäkään vaatteiden tekoon. :) Mä hamstarin esikoisen odotusaikana, vaikka kuinka paljon vaatteita ja suurinta osaa me ei varmastikaan käytetty. Saatiin siis tosi paljon sisarusten lasten vanhoja, osan ostin uutena ja osan kirppiksiltä ja ne oli joko neutraalin tai "pojan värisiä" suurinosa. Sitten kuitenkin tytön synnyttyä saatiin lahjakortteja ja lahjaksi "tyttövaatteita", niin niitähän me enimmäkseen käytettiin. Meillä on varmasti kuusi laatikollista vaatetta, toki suurinosa on väriltään punaisia, liilaa, pinkkiä, että jos joskus saataisiinkin poika, niin pitäisi kuitenkin lisää vaatteita ostaa. :happy:

Arvostan kyllä siis kovasti teitä ketä teette itse vaatteet, sillä silloin saa ihanan persoonallisen näköisiä vaatteita ja tietää ainakin missä ne vaatteet on tehty. :)

Pengoin vaatekaapista ne esikoisen aikaiset raskaustestit ja olihan niissä päiväys 8/16. :grin Joten eipähän niillä testailla enää, täytynee siis käydä ostamassa kaupasta tai sittenpä tilaan netistä. Jotenkin mua jännitti aina käydä apteekista tai Citymarketista ostamassa niitä testejä, kun pelkäsin, että joku tuttu näkee ja alkaa kyselee..

Takaisin