Miitu itsekin taukoa täältä pitäneenä, ymmärrän
tule sitten iloisten uutisten kanssa takaisin!
Neita ja Äippä voimia ja jaksamista! Toivottavasti pian tärppää paremmalla onnella!
Sohwia, mua ei niinkään huoleta miten rakkaus riittää vaan se aika!
Kyfi, kylä siellä jotain näkyy, toivottavasti viiva vahvistuu.
Mulla on jotenkin ihan outo kierto. Nyt kp13, torstaina särki munasarjoja, kyllä molempia vasenta aamulla ja oikeaa illalla, mutta ei oikeastaan mitään normaaleja ovulaation merkkejä. Mielialan heittelee, enemmän negatiivisen puolella, plus minimuru nukkunut törkeen huonosti joten myös armoton väsy. Eli vähän sellainen olo, että tää kierto tais olla tässä, taas.
tule sitten iloisten uutisten kanssa takaisin!Neita ja Äippä voimia ja jaksamista! Toivottavasti pian tärppää paremmalla onnella!
Sohwia, mua ei niinkään huoleta miten rakkaus riittää vaan se aika!
Kyfi, kylä siellä jotain näkyy, toivottavasti viiva vahvistuu.
Mulla on jotenkin ihan outo kierto. Nyt kp13, torstaina särki munasarjoja, kyllä molempia vasenta aamulla ja oikeaa illalla, mutta ei oikeastaan mitään normaaleja ovulaation merkkejä. Mielialan heittelee, enemmän negatiivisen puolella, plus minimuru nukkunut törkeen huonosti joten myös armoton väsy. Eli vähän sellainen olo, että tää kierto tais olla tässä, taas.
Uutta testiä vaan lähipäivinä ja meille kuvaa, kiitos!
Hurjalta kuulostaa teidän kokemukset.
Vaikka mulla ei oo mikään hengen hätä raskautua juuri nyt, mutta kaikki kierrot, jotka jää hyödyntämättä, harmittaa. Ei kuitenkaan tiedä, koska tärppi sitten lopulta käy. Tuntuu itsestä paremmalta, kun on saanut hyödynnettyä kierrot. Ehdin täyttää 33v ennen seuraavaa synnytystä joka tapauksessa enkä tästä enää nuorru. Sellasia mietteitä tänä lauantai-iltana.