Toinen haaveissa <3

Kiitos naiset ♡ Toivotaan että viiva vahvistuu!

Miitu sulle peukkuja huomiselle!! :)

Tässä vielä tän aamun testi :)

Liitteet

• 1478232977987.jpg
    1478232977987.jpg
    54.3 KB · Katsottu: 190
Pepe, En oo päässyt testaamaan, tilasin raskauskeijulta jo tiistaina ja noh.. aloitin kirjoittamaan että eivät oo vieläkään tulleet mutta juuri kolahti luukusta! :grin

Täällä eräs hätähousu odottaa Miitun testiä :hilarious:

Ja pitäisiköhän samalla kertoa muillekin hieman itsestäni. Olen kuitenkin jo höpötellyt tuolla raskaaksi2016 ryhmässä. Eli olen 32v (mies saman ikäinen) ja esikoiselle pikkukakkosta yritetään. Muutto ruljanssi pukkaa kohta päälle.
Nyt on eka kierto menossa greippimehun ja ovistikkujen kanssa. Mieskin kerkes maistella jo mun mehuja ja jupisi että mitä myrkkyä :hilarious:. Muuten on vain mammavitamiinit käytössä.

Pauliinas kp6/30-31 yk3

Moikka,

Oon lueskellu teidän juttuja jo vähän aikaa ja kovasti oon halunnut liittyä seuraan kuumeilemaan! Arkailuttanut vaan tämä julkisen puolen keskustelu, kun olen tähän asti kirjoittanut huhtikuisen esikoisen salaisessa ryhmässä.
Mutta jos sopii niin liityn nyt "julkisesti" toista kuumeilemaan! :)

Oon siis 27-vuotias ja esikoistyttö nyt 6,5kk ja toiselle annettu lupa tulla. Tässä on opiskelut menossa, remonttia tulossa ym, että katsotaan nyt miten nopeasti tärppää stressin keskellä ja imetänkin vielä.

Ruusa# kp9 yk1

Tervetuloa Ruusa! :)

Kiitos! Ihan alussa tässä vielä ollaan, la taitaa olla 16.7.

Miitun testiä odotellessa! :)

Pilvikirsikalle onnentoivotukset täältäkin.:)
Mulla on ollu hiljaiseloa foorumilta kun ei oo mitään jännää nyt meneillään kun odotellaan vaan uuden kierron käynnistymistä et pääsis kunnolla yrittämään.
Tänään sain ihan luomu o-plussan ja nyt on kp44. Ei kauheeta innostusta ilmassa koska nää mun luomu o-plussat on kyl nähty aiemminkin kun tulevat millon sattuu ja ei niistä yleensä oo mihinkään. Vois koittaa kyl hyödyntää jos mies vielä jaksaa kun tulee reissusta tässä illalla. Ihan limojen perusteella testailin tänään. Myös ke testasin, mut sillon oli nega.
WP_20161104_001.jpg

Hei Ruusa! Muakin on mietityttänyt tää julkinen avautuminen, mut meitä on täällä niin paljon, joten tuskinpa tutut tunnistavat :) No, kukaan meidän tutuista ei tosin edes tiedä, että me haluamme vielä lisää lapsia.

Mä en oikein pääse sisälle siihen raskaaksi 2016 -ryhmään, siellä on niin hirveesti porukkaa. Täällä on jotenkin helpompi kirjoitella :)

Ei tullut tänäänkään plussaa o-testiin, vaikka kalenteri sitä väitti. Mun mielestä olot alkavat olemaan enemmän ohi kuin tulossa tuntemuksissa. Mut en mä kyllä koskaan ole tuntenut ovista, joten ei muuta kuin oottelemaan miestä takaisin työmatkaltaan... Menisipä seuraavat kaksi viikkoa taas nopeasti! Tulisipa plussa! Tulisipa heinäkuinen vauva :shy:

Mie joudun palaamaan tänne. Plussasin 5.10 ja 31.10 todettiin kkm tai tuulimuna ja siihen sain cytotec tyhjennyksen. Yhet menkat pitää oottaa ja sitte toivottavasti ens kuussa päästään yrittämään uutta.

Takaisin