Toinen haaveissa <3

Tiedä tuota miten tässä käy. :) Meillähän siis tärppäs esikoinen yk5, että aika nopeestihan me se plussa sit saatiin, kun vertaa moniin muihin. Mutta yritän olla stressaamatta liikaa, sillä esikoista yrittäessä mietin koko ajan vain raskautta, onneksi nyt tilanne on vähän eri, kun tuo meidän neiti 1 vee pitää minut aika kiireiseinä päivisin. :)

Samaa toivon myös sinulle Miitu. ❤ Joo nuo vauvauutiset on ihania ja osaan kyllä aidosti olla onnellinen toisten puolesta, mutta samalla tulee kyllä kova kaipuu, sillä haluais itsekin niin kovasti tulla raskaaksi.

Miulla tärppäsi esikoinen heti ekasta kierrosta ja nyt toista ollaan tahkottu 2,5 vuotta..että laidasta laitaan mennään :grin Toki tässä välissä on n. 10 vuotta, avioero ja uusi mies mutta kuitenkin.

En ole ollut hirveän aktiivinen täällä ketjussa kun on eletty odotusvaihetta km jälkeen kun oli vuotoa ja kierron ihmettelyä. Nyt kuitenkin viime viikon lopulla tikutin o-plussan. Perjantaina oli selkeät juilinnat vasemmalla puolella ja olin varma että ovulaatio tapahtui, ja tallettelut sopivat hyvin tuohon. Viikonloppuna vasta alkoi kuitenkin muut ns. kunnon ovisoireet ja nyt on tämän päivää vihlonut oikeanpuoleista munasarjaa..että tiedä nyt sitten :joyful: Tikuttelun lopetin torstaina kun viiva oli plussan jälkeen taas hailura. Että saapi nähdä nyt sitten :)

Mannalle pahoittelut menkoista :( Tuokoon seuraava kierto plussan teille!

Miitulle tsemppiä ja toivotaan että olisi plussa :)

Heeeei kaikille! Jospa minäkin palaisin tänne yrittäjien pariin hiukan venyneen kesäloman jäljiltä :smug: meillä jo liian kauan yritystä takana, lyhyt kierto ja esikoinen kohta kolme. Jospa tämä tästä pian tärppäisi!

Koitan lueskella teidän juttuja niin pääsen taas mukaan jännittämään :grin ketään samoja täällä ei taidakaan olla enää yrittämässä?

Plussatuulia kaikille! :)

Täällä menossa kp 21 ja jotenki alkaa stressaa et mitä jos taas menee se vajaa pari vuotta. Jos niin käy ni on uskottava et jokaisella asialla on tarkoituksensa.

Rive: Joo sitä kun ei pysty kukaan ennustamaan etukäteen kuinka pitkään kenelläkin menee, että se toivottu plussa raskaustestiin tulee, mutta toivotaan että teillä pian odotus palkitaan.:happy: Mä en ainakaan osaa noihin ovisoireisiin sanoa mitään, mutta hyvältä kuulostaa nuo tallettelut. :grin

Vimma:Tervetuloa kesälomalta takaisin ja toivotaan, että teillä pian tärppäisi.:Heartred

pepe: Joo niinhän se on, että yleensä asioilla on oma tarkoituksensa, vaikka ainakin itteeni tuo sanonta vähän ärsyttää. Tai siis ei sitä aina osaa tai jaksa noin ajatella, kun haluais mahdollisimman pian sen plussan. Toivottavasti teille pian suodaan toinen pieni.❤

tuun kanssa kurkkimaan tänne, esikoinen täyttää ensi viikolla vuoden, ehkäisy jätetty ja menkkojen pitäisi alkaa pe-ke, kierrot ollut synnytyksen jälkeen 26-31 päivän väliltä että katsellaan koska menkat tässä kuussa suvaitsee saapua, jolloin sitte alkaisi yk1. jännittävää!

plussatuulia :)

Jos sain eilen ovistestiin +, eilen illalla talleteltu ja sitä edellisenä päivänä ei mies jaksanu, ja sitä edellisinä päivinä n. 3 tai 4 kertaa, riittääkö ne siihen et luultavasti siittiöitä on ollut odottelemassa...:D pitäskö tänään vielä ihan varmuuden vuoksi vaikka ovistestin viiva oli jo hailakka?

b96e718f0b995d4c0044b475e3cfb32c
vähän levinny toi 1.11 tehdyn testin viiva ja tossa jo kuivunut nii hiukan vaaleampi on jo

Ovishan tapahtuu n 24-48h plussan saatua, (korjatkoon joku jos oon väärässä?) joten ehdottomasti peitot heilumaan! :wink

Onko kukaan testaamassa? Jänniä hetkiä monilla, toivottavasti tärppää! :)

Täällä kp 36 dpo 11. Ihmeen myöhään se ovis oli tässä kierrossa! Tilasin testejä yks päivä mutta eivät ole vielä tulleet. Jos tänään tulee niin ehkä huomenna testaan. Eilen illalla oli vähän menkkafiilis, mut muuten aika oireetonta. Välillä jotain nippailuja ja ihan kuin repäsis mahasta vähän, jos nousee jotenkin nopeasti ylös. Mutta nää nyt voi enteillä niitä menkkojakin, joita odotan alkavaksi viikonloppuna.

Heippa taas! Tervehdys uusille ja tärppionnea kaikille :)

Keksinpäs muuta tekemistä ja ajatukset eivät ole kuin vilahdelleet vauvajutuissa. En sitten täälläkään ole tullut käyneeksi ja pelkäsinkin, että lukematta odottaa monen monta sivua. Liian vähän on plussia tänä aikana tullut. Nyt sormet ja varpaat ristiin, että kaikki päästään jo odottajien puolelle kirjoittelemaan...

Mä oon yrittänyt saada ovista kiinni. Vielä ei ole plussaa tullut. Kalenteri sanoo, että mun kierto on tämän vuoden aikana pidentynyt ja palautunut suurin piirtein 28 päiväiseksi (jee!), joten meidän tallettelut ovat saattaneet tapahtua viime kuukausien aikana liian aikaisessa vaiheessa. Huomenna olisi kalenterin mukaan ovis, mutta mies lähti työmatkalle ja palaa vasta lauantaina. Toivottavasti eiliset lempeät hetket riittävät... Ellei sitten ovis tapahdukin vasta viikonloppuna. Eilen sain leuan täyteen finnejä (ihme ajankohta), voisko sellainen liittyä myös ovikseen?

Pilvikirsikka, pidetään peukkuja, että ei ala menkat, vaan että ois tärpänny! ☺

Lady Bug, kiva että oot saanu ajatukset välillä muihin juttuihin, on tää vauvakuumeilu semmosta että mikään muu ei meinaa pyöriä mielessä. Toivotaan tosiaan, että pian päästään päästään kaikki odottajien puolelle juttelemaan!:)

Minä testaan huomenna! Odotan myös testejä saapuviksi :shifty:
Kroppa varmaankin vain kenkkuilee mutta onhan se kiva kiusata itseään, negoista viis! :grin

Pilvikirsikalle peukut, jännät hetket käsillä toivottavasti saat ne kaksi viivaa! :)

Toivottavasti Lady Bug saa oviksen kiinni ja hyödynnettyä. :wink

Pilvikirsikka, Haamulainenhan siellä kurkkii! ♡

Pilvis!!!!!!!!!!!!!! Wuhuu! Oon niiin onnellinen sun puolesta, nyt onnea matkaan ja vahvistumista viivalle! :)

No niin näkyy joku siellä olevan!!! ♡

Heppunen tiedätkö mä meinasin jo laittaa sulle viestillä kuvan, mut onneks poikkesit tänne! :)

Oon mä täällä salaa seurannut sinun taivalta ja odotellut että koska se on sinun vuoro! Ihanaa että se vihdoin tuli! :)

Takaisin