Toinen haaveissa <3

Vihdoin kp 31 vaihtui ykköseksi. Koskaan ei ole menkat ollut näin myöhässä. Ei ihme, etten bongannut ovista. Ens kierrossa ajoitan testit myöhäisemmäksi. Olo ei ole helpottanut, vain kurja. Onneksi ostin ihan vahingossa suklaalevyn, kun oli tullut joulu-uutuus. Tai ehkä kroppa tiesi, että tuota tullaan tarvitsemaan :p

Onnea muiden testailuihin!

Lady Bugille tsempit alkavaan kiertoon! Makeita herkku hetkiä sinne. :wink

Tervetuloa uusille! Ihan kamalia asioita noi kohtukuolemat :( Toivon että plussia tulis pian ja kaikki sais vauvat syliin asti <3

Meilläkin oli ehkä pakkopullaa aiemmin, mut nyt vähän jo osannut päästää irti siitä yrittämisestä :) Vaikka noita ovistikkuja mulla silti on, onhan niihin kiva pissiä jos ei muuta :D

Lady Bug peukut tähän kiertoon! Suklaa kuulostaa hyvältä ;)

Mitähän mun kroppa sekoilee :confused: Kp 15 tuli (kai) ovisplussa, mut nyt kp 25 tuli kunnon limat ja tikkuun kaks vahvaa viivaa :O Et onks tässä nyt ollut kaks ovista jopa vai onko se aiempi ollut yritys vaan.. Molemmat on kyllä nyt hyödynnetty, mut en viitti innostua kun eihän se ovisplussa ole tae, että munasolu irtoaisi. Ihan mielenkiintoista seurata mitä kropassa tapahtuu :) Tosin se plussa varmaan tulis kaikista nopeiten kun ei yrittäisi. Niin se esikostakin tuli, en laskenut päiviä tai tiennyt kierrosta mitään ja yhtenä aamuna olikin yllätys kun huvikseen testasin.

En osaa kuvitellakaan miten pahalta teistä on tuntunut, ketkä olette kokeneet kohtukuoleman. Olen suunnattoman pahoillani ja toivon kovasti teille pikaista plussaa. ❤

Yritän nyt ottaa mahdollisimman rennosti tän pikkukakkosen yrittämisen suhteen, vaikka se on helpommin sanottu kuin tehty. Esikoista yrittäessä stressasin ihan liiankin paljon ja vauva pyöri vain koko ajan mielessä. Ehkä nyt mulla ei oo tosiaan liikaa aikaakaan miettiä raskautta, kun esikoinen pitää melko kiireisenä koko päivän. :) Ja mulla on kierto kyllä ihan sekaisin, kun lopetin 3 viikkoa sitten vasta minipillerit, jolloin mulla tiputteli tosi usein, eikä tullut ollenkaan sellaisia kunnon menkkoja. Joten mielenkiinnolla odotan millaiseksi mun kierto nyt palautuu.

Mäkin tässä nyt pohdin että oisko mahdollista että ovis ois jotenkin tapahtunut tässä kuussa kaksi kertaa! Menkkoja ei vieläkään kuulu, nyt siis kp29. Testailen huomenna jos ei oo vieläkään tulleet ja koitan ajatella että ne on alkamassa niin ei tuu kamalaa pettymystä sitten.
Ihana toi "onhan niihin kiva pissiä", nauroin ääneen täällä :D

Sohwia toivotaan että kierto palautuu nopsaan! :)

Haha Pinjuli :D On kato ainakin joku tikku josta saa bongailla kahta viivaa ;)

Olispa jännää jos sulla(kin) olis ollut ovis kahdesti! Se vois tietää kaksosia ;) Mä pidän peukkuja ettei siellä menkat alakaan! :)

Pinjuli ja pilvikirsikka mää sain kaks kertaa o-plussan kp34 ja kp39. Hyödynnettiin molemmat. Olin sit ihan sekasin että koska menkkojen pitäis alkaa. Tein negatestin pari viikkoa ekasta oviksesta. No sit neljä päivää myöhemmin tulikin haamulainen ja tämä kyseinen haamulainen on nyt vuoden. Käytin sillon cb digiovistestejä. Limojen perusteella kans tajusin testata ovista uudelleen.

Oho Mamma! Eli ei mitenkään tavatonta että ovis tulisi kaksi kertaa :)

Rive: Tuo kyllä kävi mielessä! Oli vaan kunnon ovisoireet niin mietin olisko se ollut vaan ovis.. Ehkä mä haen tänään varulta testin ;)

Eilinen testi näytti negaa mutta tätiä ei kuulu!
Nyt rupeen oikeesti kallistumaan jo tohon kahteen ovikseen tai jotain, nyt ois kuitenkin kp30 ja mulla on ollut ennen tosi tarkka kierto, ei oo ikinä mennyt näin yli :/

Pilvikirsikka, Milloin aiot testata? Lupaavalta Kuulostais! :)

Pinjuli, Niin kauan on toivoa kun täti ei oo vierailulla! :)

Voi miten toivon että pääsisin myös piinailemaan, nyt mun kropassa tapahtuu jotain! Pientä menkkajomoa on oliut, rinnat hitusen arat ja vv paljon. Himot on myös katossa. Pregcheckin ovistesti antoi todella räikyvän viivan. Luulen että jotain yritystä keholla käynnistää kierto ja se yrityskin riittää mulle nyt. :)

Höh Pinjuli! Jospa se plussa sieltä vielä tulisi :)

Miitu kävin tänään hakemassa testit, ehkä mä aamulla testaan. Mut ei saa innostua liikaa! :P

Nyt Miitu peitot heilumaan! ;) Kuulostaa lupaavalta! Jännät pari viikkoa tulee :)

Toivotaan pilvikirsikka, että saisit r-testiin plussan.
Pinjulille höh negasta. Ja toivottavasti nyt jotain tapahtuis, ees ne menkat tulis et pääsisi sit uuteen yritykseen.
Miitulle jes oviksesta.

En tiedä mitä toi mun ovistikkujen sekoilu oikeen oli ja voiko ne ovikset noin lähekkäin tulla vaikka tuliskin jotenkin ihmeen kaupalla kaks. Mulla oli siinäkin kierrossa clomifemit käytössä et oisko niistä johtunut tai jotain.

Mulla on nyt tyhmä vaihe. Alotin metforemit to ja niiden avulla pitäis saada kierto käyntiin ja sitten clomit avuksi kp3-7. Nyt on kp33 eikä oviksesta tai menkoista tietookaan. Gyne sano et limis oli aika ohut et ei ne menkat ihan pian tulekaan (viimeksi kierto oli 43pv.). Viimeksi kun alotin metforemin niin menkat tuli n.1kk päästä niiden alotuksesta.

Nyt pilvikirsikalle peukut pystyyn, että plussa tulisi!

Toivotaan pinjuli myöhäistä ovista, että vielä olis mahiksia ja toisilla vaan hcg nousee hitaasti, että saattaa näkyä plussa myöhemmin.

Nyt miitu ovista hyödyntämään

Mamma84, toivotaan pikaista kierron käynnistymistä.

Itellä tänään kolottanut alavatsaa jatkuvasti. Tänään kp22 / 30 ja oletettavasti dpo 7. Luulin tänää jo menkkojen alkavan, kun kolotti vatsaa ja maha meni sekaisin. Niinku aina, kun menkat alkaa. Ja kylmä ollut koko päivän!
Viikon piinailu edessä. Oli mulla sofin r-testi, enkä malttanu odottaa. Mutta puhdas negahan se. Ei edes haamujen haamua tai viivanpaikkaa.
Jos nyt ei tärppää niin yritys jatkuu vasta joulukuussa

Pilvikirsikka, Oi oi, jännittää niin sun puolesta! :wink

Ja meillä peitot heilunu! :p

Mammalle tsempit jotta kierto sieltä käynnistyisi :)

sanmarie, Sielläpä lupaavan kuuloista oiretta löytyy! Luulen ettei haamu vielä noin aikaisin näkyisikään (joillain poikkeuksellisesti) joten muutaman päivän päästä voi tulos olla jo aivan toinen! :)

Millos olette alkaneet testailla? Mulla nyt oletetusta oviksesta 9 päivää... varmaan kyllä menkat kohta alkaa... eikä mulla ole edes muita kuin ovistestejä jäljellä...

manna, Esikoisesta tein erittäin herkän testin dpo 9 ja haamu tuli! :)

Viivalasit oli näkevinään viivanpaikan mutta eiköhän tuo nega ole. Täytyy tehdä toinen testi joskus myöhemmin vielä varulta. :)

Mamma, sanmarie ja muut: plussatuulia! :)

Takaisin