Toinen haaveissa <3

Voi ei nnanna, kuulostaa tosi ärsyttävältä että tuolla tavoin kierto heittelee :/

Tervetuloa MiuMiu! Plussaonnea! :)

Lady Bug mitäs jos ei menkat alakaan ;) Peukkuja!

Mulla on taas kamalat valeraskausoireet :D Ihan järkky palelu ja ihan semmonen horkka tulee että tärisen vaan. Samoin kamala nälkä koko ajan ja pienetkin asiat itkettää :rolleyes: Testaan vasta loppukuusta jos siltä tuntuu, mut en oikein jaksa enää innostua. Tulee kun tulee :rolleyes:

Mä oon kyllä alkanut taas miettimään että pitäiskö mennä mitauttaan kilppariarvot, oon miettinyt jo kauan ennen esikoista. Kierto epäsäännöllinen ja tää hirveä palelu suurimmaisena syynä. Ei kai voi ihan normaaliakaan olla, että tulee horkkakohtauksia ihan yhtäkkiä ja tuntuu ettei mikään määrä vaatetta auta..? Ilmeisesti kilpparin vajaatoiminta voi vaikeuttaa raskautumistakin.

Hei kaikille! :greet025 Täällä yksi kuumeilija ilmoittautuu.
Alunperin ei itselläni ollut toista haaveissa mutta mies oli sitä mieltä, että toinen tarvitaan. Ja nyt en saa ajatuksiani irti koko asiasta. Ovis pitäisi olla näillä näkymin mutta mitään testejä en ole tehnyt. Joten katsotaan.. Nyt menossa yk2. Esikoista yritettiin puoli vuotta ja sitä ennen kaksi kkm.

Ja tosiaan kannattaa käydä tarkistuttamassa kilppari arvot. Itselläni oli ennen mahdoton väsymys, joka alkoi samoihin aikoihin, kun lapsi täytti vuoden. Lopulta sain vajaatoimintaan lääkityksen. Olin myös ennen kamala vilukissa. Ja huonot arvot vaikuttavat raskautumiseen.

Tervetuloa sanmarie! Toivotaan pikaista plussaa :)

Minäpä taidan tänään jo soitella jos pääsis jonnekin verikokeeseen! Hyvähän ne on tarkistaa.

Hei minäkin löysin viimein tähän keskusteluun mukaan! :) Ollaan toukokuusta asti yritetty toista lapsosta, ja nyt on eka kerran semmoset kutinat että vois tärpätä. Perjantaina pitäisi alkaa kuukautiset taas ja tänään testi vielä niin nega kun voi vaan olla.. Esikoista yritettiin 1v8kk että en oikeen uskalla näihin olemuksiin luottaa, kun kuitenkin ne menkat on aina alkaneet.

Plussatuulia kaikille yrittäville! <3

Josko minäkin uskaltaudun tänne vihdoin ja viimein, vaikka oon mä "salaa" käynyt täälä lukemassa teidän juttuja. :)

Meillä on siis tyttö, joka täyttää tasan kuukauden päästä vuoden. Ja hänelle nyt toiveissa pikkusisko tai pikkuveli. Oon miettinyt tosi pitkään, että milloin ois pikkukakkosen vuoro ja nyt viime viikonloppuna keskusteltiin asiasta miehen kanssa ja päätettiin, että vauva saa tulla, jos on tullakseen. Olenhan mä miettiny, että miten ihmeessä mä pärjäisin kahden alle 2-vuotiaan kanssa, mutta luotan siihen, että pärjään, kun niin moni muukin on pärjännyt. Ja voihan se olla niin, että en tuu heti raskaaksi, mutta nyt on kuitenkin päätös tehty pikkukakkosen suhteen miehen kanssa. :)

Pilvikirsikka, Palelu voi tosiaan olla yksi oire ja kilpirauhaset kannattaa tsekata. Sain myös lähetteen nyt kilpparitesteihin erinäisistä oireista. Toivotaan ettei ois meillä mitään, ainenkaan raskautumista hankaloittamaan! :)

Tervetuloa sanmarie ja Mariann3!

Voi Sohwia, tervetuloa! ♡

Plussatuulia ja pikaista tärppiä kaikille :)

Pilvikirsikka, Palelu voi tosiaan olla yksi oire ja kilpirauhaset kannattaa tsekata. Sain myös lähetteen nyt kilpparitesteihin erinäisistä oireista. Toivotaan ettei ois meillä mitään, ainenkaan raskautumista hankaloittamaan! :)

Tervetuloa sanmarie ja Mariann3!

Voi Sohwia, tervetuloa! ♡

Plussatuulia ja pikaista tärppiä kaikille :)

Kiitos. ❤ Kivaa, että täällä on myös meitä marraskuisia haaveilemassa toisesta lapsesta.:)

Heippa kaikille uusille! Ja plussatuulia jokaiselle :)

Vielä pari päivää piinaa. Tulee mitä tulee, ainakin on syysloma ja muuta miettimistä vaikka pettymys olisi se tämänkin kuukauden tunne. Nämä päivät ovat aina niin... :nailbiting: !

Plussatuulia kaikille toivottelen! :)

Meillä alkais varmaan nyt sit yk1. Ovis pitäis olla ens viikon lopulla, mutta mä luulen että sitä me ei päästä hyödyntämään. Mennään ottamaan influenssarokotteet (esikoinen nyt 8,5kk ja minä ja mies otetaan myös). Terkka oli sitä mieltä, että hän ei halua että mahdollinen hedelmöittyminen ja kiinnittyminen häiriintyisi influenssarokotteen takia. Hän ei ole myöskään halukas rokottamaan alle rv12 raskauksissa. Parisen viikkoa ottaa rokote itelleen aikaa vahvistuakseen, eli luultavasti mennään vielä tämä kierto ehkäsyllä ja alotellaan sitten joulukuulla toden teolla. Menee muuten liian "tiukille" kun ovis on 5 päivää ennen rokotteen ottamista.

Nannanna miten 8,5kk ilänen saa siellä päin nuo flunssarokotteet ku täällä sanottiin, että alle kahden vuoden ikästä ei rokoteta.

Mä niin toiveikkaana (mistä se toivo aina jaksaa nousta?) tein raskaustestin. Nega, ruma ja ilkeä nega. Vaikka kuinka tihrustan ja kääntelen testiä valossa ja varjossa, niin ei edes haamua.

Nyt ei tarvitse kehitellä turhia haaveita, vaan jäädä oottelemaan menkkoja, jotka ovat taas myöhässä! :sad010

Pakko saada ajatukset pois tästä kaikesta. Seuraavaksi yk 16. Nähdään taas myöhemmin!

Onpas ihanan paljon tullut uusia kuumeilijoita :) Tasapuolisesti tervetuloa kaikille ja pikaista plussaa!

Kaikki viestit luin, mutta enhän mä nyt niitä enää muista :sorry:

Mintukka: Meilläpäin annetaan influenssarokotus yli 1v, jos sen haluaa.

Lady Bug: Typerä nega :sorry: Tsemppiä ja jaksamista :Heartred

Täällä on kp 4 ja yk 1 vihdoin ja viimein!!!!! Menkat alko tasan neljän viikkoa vikan pillerin jälkeen :happy: Edellisistä menkoista ehtikin jo kulua 1v 11kk ja 2 päivää. Koska kierron pituudesta ei oo mitään tietoa niin ajattelin vielä odottaa seuraaviin ennen kun alotetaan yrittäminen ihan tosissaan. Ja muutenkin kun kattelin kalenteria niin oon seuraavan kerran kotona vasta 1.11. miehen kanssa, kun käydään sukuloimassa Saksassa tässä välissä. Ovis menis todennäkösesti reissun aikana ja en ajatellut miehen sukulaisten nurkissa ruveta sitä hyödyntämään :grin Nyt on kuitenkin levollinen olo, kun ne menkat tuli ja voi hyvillä mielin aloittaa kuumeilun ja seuraavan kierron odottelun :) Jos tässä vaikka koittais bongailla ovista odotellessa :)

Plussatuulia!

Lady Bug, Pahoittelut negasta, niitä on aina tympeää tuijotella :sad001

salo, Onnittelut menkoista! Jihuuu :joyful: Ja pikaista plussaa!

Oiskohan munkin pitänyt vaan aloittaa jotkuu pillerit (vaikka ei ne sovi) jos ne oiskin saanut sit lopeteltua oman hormoonitoiminnan käyntiin. (Voiskohan ne edes tehä niin? Tulis ees jotain vuotoja haha :hilarious:) Ottaa aivoon tää odottelu!! :inpain:

Hei! Liitynpä minäkin tänne keskusteluun mukaan :) Toiveissa siis toinen lapsukainen, ensimmäinen onkin jo 9-vuotias. Olen kirjoitellut tuolla IVF/ICSI -hoitojen puolella kun meillä on nyt yritystä takana jo 2,5 vuotta. Elokuussa päästiin ekaan ICSIin ja siitä tuloksena plussa. Reilu viikko sitten kuitenkin ultrassa todettiin että pienen sydän oli lakannut lyömästä 9.viikolla. Pahimmasta kun selvittiin niin todettiin miehen kanssa että jatketaan vaan tohinalla eteenpäin, ainakin raskaus saatiin alulle :) Täytyy nyt tarkkailla että milloin seuraava ovulaatio olisi käsillä, nythän vielä kaikki testit näyttää kirkuvaa plussaa kun hormonia on elimistössä jäljellä:hungover:

Takaisin