Toinen haaveissa <3

Niemja, ok, toivottavasti helpottais pian! Mintukka, meillä on ilmeisesti yliherkkyyksiä, ei ole varsinaista allergiaa todettu, mutta ollaan lisätutkimukdissa. Suolisto-oireita, jotka tod.näk. helpottaa kun tulee ikää lisää. Mutta joo on vähän hankalaa tosiaan kun pitää sekä maitoa että viljoja välttää. Mutta nykyisin on onneksi tosi hyvin gluteenittomia tuotteita kuten pastoja ym. Kauramaito käy meillä onneksi ruoanlaitossa niin se hieman helpottaa.

Me ollaan käyty kans lastenlääkärillä mutta se vaan kehui poikaa. :/

Noku meillä ei saa antaa mitään viljoja, edes gluteenittomia ku tää ei oo keliakiaa vaan vilja-allergiaa, jossa pitää välttää kaikkee viljaa myös niitä gluteenittomia. :( Siks tää on toooosi hankalaa.. Toivon, ettei tuossa altistuksessa oo motään vilja-allergiaa ku sit menee elämä hankalaks.

Niemja, tsemppiä. Meillä on nyt välillä kiukkupäiviä ja en kyllä tiiä miten jaksaisin jos se olis koko aikaista!

Pepe aika kovilla täs oma mielenterveys onki taas, varsinki ku tää on jatkunu koko elämän esikoisella. Nyt vaan pahee vaihe taas. Ja kuitenki seuraava on yhtä vittumainen nii pelkään jo sitä valmiiksi. Mutta, toivotaan että menis hyvin..

Mintukka, no toi onkin jo aika ongelmallista keksiä sit syötävää. Banaaniletut, joita olen välillä pojalle tehnyt tulee ainakin mieleen. Eli banaani ja kananmuna sekaisin ja paistetaan.

Piti tulla ihan offtopic huuteleen että oon seonnut varmaan.
Oon aina vannottanut että haluan kaksi lasta, vain kaksi, mutta nyt viime aikoina mun mielessä on pyörinyt lapsiluku kolme! :nailbiting: Miten sitä voikin mieli muuttua? Vai vauvakuumeessako aivot hourailee? Mies ei kyllä lämpene, se on ehdoton no no :meh: Ja kunhan nyt toisenkin saisi ensin, mutta kyllä ihmismieli on outo että sitä voikin alkaa ajatella jotain mitä ei missään nimessä voinut aiemmin ajatella, saatika ääneen sanoa.

Ei mulla muuta. :grin (Paitsi että "ihanat" finnit ovat puhjenneet kukkaan, josko enteilisivät hormooneissa muutoksia ja vaikkapa niitä menkkoja..)

Miitu mulla kans vaihtelee koko ajan mielipide kahden ja kolmen lapsen välillä :D ensi olin että kaks. Sitte tuli että kolme. Sitte taas kaks. Sitte ku toinen selvis pojaksi tuli taas kolme ja nyt on taas kaks :D

Mä voisin haluta neljä lasta ja mieshän on vitsaillut seitsemästä veljeksestä :D Jos nyt se toka edes suostuis tuleen.. En oo edes ovista vielä bongannut, viime kierroissa oli näihin aikoihin.

Tsemppiä niemja ja mintukka! Kuulostaa raskaalta :/

Manna ku en voi antaa tuolle pienelle miehelle kananmunaakaan ku on allerginen sillekki. Maitoallergia ja kananmuna allergia kulkee usein käsikädessä. :( pieniä määriä kyllä kestää kananmunaaki, mutta ei kyllä kun vaan jonkun sormenpään kokoisen verran...

Mä en kestä.. Mulla on ollut kahdet menkat nyt raskauden ja synnytyksen jälkeen. Viimeksi kierto oli 35pvä, nyt ollaan jo päivässä 37 ja mitään kuulu, oon tehnyt eilen aamulla ja tänään aamulla negatestit. Huoh miten ärsyttänyt kun siihen on tullut vain yksi viiva. Ennen raskautta kierto oli tosi tarkasti 28 päivää. Koitappa tässä nyt sitten selvittää ees ovulaation ajankohtaa.

Nnanna ompa kurjaa! Sais jo kierto tasaantua. Imetätkö vielä?

Niemja, en imetä enään. Menkat alkoi sillon heti kun imettäminen väheni.

Niemja, Voi miten kiva kuulla etten ole ainoa, jonka mieli haahuilee! Saisinpa vielä ukon tähän mukaan. Eilen tuli niin terävä "Ei missään nimessä" -kommentti kolmoselle. Miehen mieliksi täytyy toivoa että mieli taas muuttuupi. :smiley-angelic006

Pilvikirsikka, Ihana tuo seitsemän veljestä! :rolleyes:

nnanna, Ehkä kiertosi vain vaatii hieman aikaa tasoittuakseen ja pian palaa uomiinsa, toivotaan näin! :)

Toisen lapsen haave vahvistuu koko ajan
Meillä on tyttö 06/2015 ja kaipaan kovasti kaveria :D
Itse olen jo 36 ja mies 39, joten aika alkaa olemaan meitä vastaan.
Ekassa meni 7 vuotta eli toisen tulosta ei ole mitään takeita...
Mutta yritys on kova ja ensi viikolla pitäisi tädin tulla kylään mutta pieni toivo että ihme olisi tapahtunut

MiuMiu, Toivotaan teille pientä ihmettä! ♡ Ja että täti jättäisi visiitin välistä :wink

Kertokaa kokeneemmat, miten noi ovistestit toimii? Kuinka paljon ennen oletettua ovista kannattaa alkaa testailla? Ja pitääkö viivan olla tosi vahva? Kaveri lähettää mulle itseltään yli jääneitä o-testejä, niin jos niitä vaikka testais tässä kierrossa. Vähän ollut kyllä mieli maassa nyt tädin kyläillessä. [emoji53]

Kannattaa nnanna käydä gynellä jos ei ala tasaantumaan, ei tuo oo kivaa :/

Miitu joo, me ollaan molemmat onneks samalla linjalla nyt tämän asian kans, mutta saa nähä miten jatkos :D

Miumiu tervetuloa ja toivottavasti toinen tulisi helpommin!

Tintaglia mä testailin jonku 3-4pv ennen oletettua ovista enkä kertaakaa saanu sitä kiinni. Testasin aamulla ja päivällä. Kuitenki kahdesti oon todistetusti ovuloinu :D mutta toki mulla oli jotaki kiinahalpistestejä että en tiä miten herkkiä ne oli yms

Tintaglia, Aloin testailla 3-4 päivää ennen oletettua ovista ja mä testailin kaksi kertaa päivässä, eli aamupäivästä sekä alkuillasta.
Ovisplussan sain yleensä alkuillasta klo 18-19 pintaan. Raskauskeijun ovulaatiotestit ovat olleet ainoat jotka antaneet todella räikeän ovisplussan eli testiviiva huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva. Sehän siis riittää jo että olisivat saman vahvuiset ovisplussan merkiksi joillain. Tsemppiä! :)

Hei Miumiu ja toivottavasti tällä kertaa ihmeet tapahtuvat nopeammin!

Voi noita teidän pikkuisten ruoka-herkkyyksiä sun muita :sad001 Varmasti hankaloittavat arkea ja olisihan se mukavaa, kun saisi antaa maistella ihan kaikkea. Meidän esikolla ei ole ollut mitään allergioita, mutta mulla niitä on ollut sitäkin enemmän.

Mä en tajunnut testata ovista aamuin illoin. Mulle tuli tasan kaksi viikkoa sitten aamupäivällä hieman muita päiviä tummempi hailura. Illalla olisi voinut olla plussa. Ensi kerralla tiedän tämänkin...

Alavatsa on tosi turvonnut. Huomenna vien uuden pikkumustan äidille, kun sen piti kaventaa sitä vyötäröltä. Mutta nyt kun sovitin sitä, niin mekossa ei olekaan ylimääräistä :shifty: Perjantaina on juhlat, ja olisi kyllä ollut kiva juttu, kun asu ei roikkuisi päällä. Menkat alkavat ihan pian, ehkä jo huomenna.

Takaisin