Toinen haaveissa <3

Onnea Esikko! :)

Mulla selvisi kovan alaselkäkivun syy; tulin kipeäksi. Enää ei juili selkää. Reilu viikko menkkoihin, ja mietin, et mitä lääkkeitä uskaltaa syödä. Mut onko siinäkään mitään järkeä, että kiduttaa itseään, kun yritystä takana yli vuosi eikä yhtään semmoinen olo, että voisi olla raskaana..?

Esikko, riippuu vähän siitä ootko isommalta tai pienemmältä paikkakunnalta. Moni soittaa heti positiivisen testin jälkeen, osa odottaa jonkun aikaa ennen soittoa. Eka nla on yleensä rv9/10. Itse oon nyt rv6+3 enkä oo vielä soittanut :)

Heips!
Mä täällä kans esikko mietin soittoa neuvolaan, eiköhän se kannattas soitella vaan, ni kirjaavat ainakin raskauden ylös.
Mun pitäs varata neidin 2 v. neuvola ja katoin tietoja netistä ja voi jösses meijän alueel on kaks osa-aika eläkeläistä neukkutäteinä... MUR... :mad:
Kummankaan kanssa ei osu kemiat kohalleen, joten jätin sittenkin soittamatta!

Jos vaan pokkana soittais jollekkin muulle? :yuck:

Päivikki kp 28/29 dpo 14, ovista mutu tuntumalla

Ihan hyvin voit soittaa muualle :) meillä just sano esikon aikana kun muutettiin nii silti sai jatkaa vanhassa, nii että minne vaan voi soittaa kun on valinnanvapaus :)

Lady Bug, en halua turhia toiveita herättää, mutta mulla esikoisen aikaan kävi juuri noin ennen plussausta. Viikko ennen menkkoja särki selkää ja sitten nousikin kuume (kiinnittyminen) ;)

jnnajsmine, niin houkutteleva ajatus :) Voi kunpa vain...

Mulla on ihan terve olo jo. Kurkku vähän karhea, mutta siinä kaikki.

esikko, tää on huono vitsi, mutta mä oon naureskellut sille täällä itsekseni. Vaihdatko nimimerkin nyt tosikoksi? :woot:

Muokattu viimeksi:
Sieltä se täti saapu eka kierto synnytyksen jälkeen oli 36 päivää. :) ei onneks sen pidempi, nyt vaan uus yritys tässä kierrossa.

Pepe, Tsemppiä uuteen kiertoon, olkoon tämä se kierto! :wink

Ens viikolla pitäisi tädin kurvata kylään. Jotenki en usko että tässä kierossa olisi tärpännyt.. nyt yhtäkkiä iski huono olo, ihan ku ois laatta kohta lentämässä. Toki se nostaa haaveita. :rolleyes:

Onko kukaan muuten käyttämyt noita rfsu:n ovistestejä? Ostin kun ei muitakaan kaupassa ollut, mutta hyvin hyvin hailukkaa viivaa...en tosin ole vielä sääntöjen mukaan testannutkaan eli että olisi klo 10-20 ja 4h pissimättä. Nyt kp 9/23-30, luulis et jotain alkais kohta jo näkyä.

Kerran kokeillut kierrossa rfsu enkä saanut niillä mitään näkyviin! Pregcheckillä oviksen bongasi mutta aika hailuna (siis muuten himmeetä ja sitten tummempi viiva) Raskauskeijun ovistesteillä tullut aina kirkuvan punainen ovisplussa, joten liputan niiden puolesta! :wink

Ok, hyvä kuulla et ei välttämättä toimi kovin hyvin...ettei luota liikaa niihin... :)

Täälä ilmottaudun nyt minäkin tänne kuumeilemaan. Esikoinen tässä kuussa 1v 2kk ja ei olla mitään ehkäisyä käytetty moneen vuoteen.

Kuukautisia ollut kahdet nyt ja kolmansien pitäs alkaa tällä viikolla jos ei ole tärpännyt, jännää siis!
Tosin viime menkoissa kesti vuoto miltein kolmeviikkoa ja kierron pituuskin oli 35pvä joten tiedä nyt tästä yhtään mitä on tulossa ja millon. [emoji51]

Meillä raskautumista varjostaa vähän aiemmat ongelmat: oltiin miltein 2vuotta ilman ehkäisyä ennenkö tulin raskaaksi. Mitenkään yrittämällä ei kyllä yritetty, eli ikinä en yhtäkään ovistestiä oo tehnyt tai muutakaan. Multa leikattiin 8/2014 myoomia kohdusta ja sitten raskauduinkin heti seuraavasta kierrosta.

Endometrioosi epäily on vieläkin mutta tutkimuksia eivät suostu jatkamaan ennenkö pakko. Ehdottivat muutama viikko sitten taysissa hormonaalista ehkäisyä hoidoksi mutta kieltäydyin ja mielummin koitetaan tulla raskaaksi vaan ja miettiä sitten mitä tehdään. Ärsyttää tuo että minua hoidetaan pelkkien oireiden perusteella ja mitään diagnoosia ei siis ole tehty. [emoji15]

Ajattelin muutaman kierron ottaa ns. rennosti ja sitten miettiä ovistestejä ym muita. [emoji5]️

Tervetuloa nnanna! Toivotaan pikaista tärppiä :)

Tervetuloa nnanna! :)

Muutama päivä menkkoihin. Hassua miten aika on mennyt nopeasti, kun ei enää odota plussaavansa. Mä oon luovuttanut :sad001 Oon aika allapäin. Yleensä en ole koskaan sairaanakaan, mutta viime keväänä en muuta tehnytkään ja ilmeisesti kierre alkaa taas. Nyt mulla on ekaa kertaa angiina. Ehkä oon helppo uhri pöpöille, jos en oikein jaksa välittää. Millähän sitä itseään piristäisi? Haluaisin, että me alettaisiin rakentaa taloa, ja oonkin suunnitellut sen jo aika pitkälle. Kun oon ehtinyt :shifty: Suunnitelma jäi kesken, kun en tiennyt montako lastenhuonetta kannattaa olla.

Ääh, kunhan puran pahaa oloa!

Täällä varmaan joku osaa neuvoa. Eli varasin tänään ekan neuvola-ajan. Neuvolantäti sanoi että olisi hyvä tuoda pissanäyte mukana ekalle kerralla tai jos ei muista niin sitten jättää näyte neuvolan vessassa ja itse tehdä se testi, mikä se nyt sitte olikaan, ei muista enää :P Eli siis , jos vien näytteen kotoa, onko siinä joku aika kauanko ennen sen voi ottaa ja voiko sen ottaa ihan vaikka puhtaaseen pilttipurkkiin tms? Oon nyt ekaa kertaa tällä paikkakunnalla menossa äitiysneuvolaan, edellisellä paikkakunnalla näyte jätettiin vessaan ja th kävi siitä ottamassa sen testin. Kiitos jos joku jaksaa vastailla ! :)

Takaisin