Toinen haaveissa <3

Hurjan paljon onnea kaikista tuoreista plussista :happy:

Täällä ei oo mitään uutta auringona alla. Sen takia oon ollu hiljasempi täällä foorumillakin. Nyt on 3 viikkoa pillereiden lopetuksesta ja vieläkään ei oo pienintäkään merkkiä tai tuntemusta, että menkat ois alkamassa tai kierto ylipäänsä käynnistymässä. Imetyskin on loppunut nyt, kun poika ei oo viikkoon käynyt tissillä ja sitä ennen kävi useamman viikon muutaman kerran viikossa ja sitä ennen on menty yhdellä imetyksellä päivässä pari kuukautta. Ei voi imetyskään enää vaikuttaa. Missä mun menkat luuhaa :arghh: Oisin jo valmis alottaa kunnolla kuumeilun :sorry: Ajattelin, että odottelen vielä tän kuun ja jos marraskuun alussa ei menkkoja näy niin käyn gynellä tarkistaa tilanteen.

Onks teistä joku seuraillut aamulämpöjä? Oon tän kierron nyt mittaillut enkä oo jaksanut perehtyä näihin. :D

ImageUploadedByVau Foorumi1475998858.853874.jpg

Pystyyks tästä tulkitsee mitään? Tollon ku lämmöt pomppas ekan kerran ylös oltiin pojan kanssa kipeenä.

Sylin täydeltä onnea Esikko! Selkeä plussa :Heartred

Hehe Omppoloinen ja Miitu :grin Jos on salamatkustaja hypännyt jo kyytiin niin on kyllä aikamoinen epeli :grin Meillä on peitto heilunut viime viikkoa ennen joskus elokuun puolivälissä ja muutenkin ehkä noin kerran kuussa. Ois tarttunut kyytiin jo hyvän aikaa sitten ja vielä pillereistä huolimatta :wideyed: Tilasin kyllä nyt Raskauskeijusta muutamat testit varuilta. Mulla on ens viikolla vapaata ke, to ja pe niin on hyvin aikaa pissiä tikulle. Epäilen kyllä suuresti, että plussa tulisi, kun ei oo mitään oireita siihenkän suuntaan, mutta pakko sekin vaihtoehto on pois sulkea ennen, kun meen gynelle itkemään puuttuvia menkkoja :grin Huh, jos sieltä plussa tulis niin ois kyllä kiire ultraan, kun ei oo mitään käsitystä miten pitkällä homma jo ois :wideyed:

PepeXXL: En oo mittaillu lämpöjä, mutta onpa mielenkiintoinen kaavio. Onko toi joku sovellus, johon voi tallettaa tulokset? Tekis kyllä mieli kokeilla, kun tässä vaan pääsis kuumeilemaan kunnolla :)

salo, Jos en olisi ollut himotestaaja ja ihan milteinpä huvin vuoksi pissinyt tikkuun tuon tuosta en olisi varmasti esikoisesta plussannut ties koska.. Ei ollut mitään mistä olisin osannut epäillä olevani raskaana, paitsi myöhemmin tietysti ultrassa näkyi pikkuinen ja kasvava vatsa alkoi puolessa välissä muistutella asiasta. :wink Niin ja kerrasta tärppäs että sitä välttis tarvii heilutellakkaan usein jos ajoitus osuukin vaikka nyt sitten ihan vahingossakin nappiin! :grin Oliko sulla myös niin ettei oma kierto oo vielä käynnistynyt synnytyksen jälkeen vai muistanko väärin?

Mannikka okei, emmä kyllä varma oo olinko "kipee" ku yhtenä aamuna oli 37, tollon oli kyl limojen puolesta saattanu ovis ollaa. Poika oli kovassa kuumeessa. Mulle jäi vaan kestonuha siitä..

Salo tää mun käyttämä sovellus on Ladytimer. :)

Pepexxl, niin ja tosiaan ovispäivää seuraavat 3 päivää pitäs olla lämpö ainakin koholla et ovis on varmasti tapahtunu, eli tuo kalenteri näyttää vähän väärin. Käppyrästä tulkkaisin tosiaan oviksen olleen 2.10. Itse käytin fertility friendiä :) niin ja täällä kuumeiluosiossa on jossain BBT -ketju, joissa noita lämpökäppyröitä on tulkittu ;)

Paljon onnea plussanneille! :)

Välillä vetää mielen matalaksi kun ei omalle kohdalle plussaa tule, mut eiköhän se taas tästä. Sain kaverilta ison kasan ovistikkuja, pääsee edes niitä viivoja katselemaan :D Muita kikkoja en taida ottaa käyttöön (paitsi mammavitsku), eiköhän tuo ilmankin onnistu jos on onnistuakseen.

Oho Miitu! Onneks olit tosiaan himotestaaja :grin Esikosta plussasin kans ilman oireita, mutta menkoista oli helppo laskea testipäivä. Nyt tosiaan ei oo menkkoja tullu synnytyksen jälkeen. Kuukautta vajaa kaksi vuotta on nyt edellisistä menkoista. Mulla oli pientä tiputteluvuotoa touko-kesäkuun vaihteessa ja mietin, että josko se kierto ois siitä käynnistynyt, kun se oli noin kuukausi yöimetysten päättymisen jälkeen. Ei kuitenkaan oo tullut mitään sen jälkeen o_O Mulla oli ihan julmettu maha esikoisesta ja jouduin siirtyä kokopäiväisesti mammahousuihin jo rv 13. Kääk! Vähänkö alko nyt kuumottaa, että ei kai multa oo oikeesti voinu jäädä huomaamatta, jos salamatkustaja ois kyydissä :nailbiting:

PepeXXL: Pitääkin tsekata toi Ladytimer :)

Noista lämmöistä mä oon tän kierron niitä tarkkaillu ja selkeä nousu tuli oviksen jälkeen :) en ihan alusta asti kirjoittanut ylös vaikka mittasinkin mutta meni ihan samoissa alkukierron:)

Takaisin