Toinen haaveissa <3

Ovisplussa ei välttämättä ole -1 vaan se voi olla myös 0 eli on mahdollista että ovis tapahtuu saman vuorokauden aikana kun on saanu ovisplussan. Mulle kävi tässä kierrossa niin. Sain siis aamulla ovisplussan ja ovis tapahtui saman päivän iltana tai yönä.

Miitu, nuo on mun ekoja testejä ylipäätään niin en osaa sanoa. En oo ite missään vaiheessa oo saanu ees kunnon viivoja.

Täällä lämpöily jatkuu, juuri mittasin ja 37,3. Nyt siis toissapäivänä alkoi tämä. Mitään muuta oiretta en oikeen keksi, ehkä iho on huonommassa kunnossa ollut koko tän kierron ajan kun yleensä ja vähän väsyttää..
Viittisköhän sitä jo tehä su testin, sillon ois kp29/30 ja dpo 10..
Tänään siis kp 25/30 ja dpo 6 :)

Plussatuulia kaikille!

Mashnulle sympatiaa!

Onko täällä muita lämpöilijöitä?

Muokattu viimeksi:
Lämpöjä en ole mittaillut.. Houkuttaisi tehdä testi huomenna. Tänään kp26/28, mutta en tiedä viitsiikö tuhlata, kun menkkaoireet nostaa päätään.

Omppoloinen, jos vaan maltat odottaa testaamista niin kannattaa :)
itsellä ei oikein ole kuria ja varmaan testaan jo vloppuna vaikka menkkojen oletettu alkamis päivä on maanantaina. Mulla on yks sellainen herkkä testi niin ajattelin sillä kokeilla :rolleyes:
Mulla on koko ajan kauhee väsy ja nälkä mutta uskon sen johtuvan näistä säistä kun on ollut niin kurjia :hilarious: ja varmaan tullut syötyä isoja annoksia niin että mahalaukku venynyt. Yölläkin oli tosi vaikea pitää itsensä kurissa etten lähtenyt jääkaapille, kun ihan mahaan sattu kun oli niin nälkä :woot: ja eikä se nälkyys varmaan oo edes alkuraskauden oire? Tai ajattelis että enneminkin puoli välin :rolleyes:

Jatkuvan nälän takia mä tein testin ennen kun oli menkat myöhässä ja paksuna ollaan. Ainanen nälkä alkanu helpottaa, pahimmillaan oli sitä että söin ihan lämmintä ruokaakin sen 4 kertaa päivässä ja silti valitin nälkää. Sama oli viimeks alkuraskaudessa, nälkä ja väsymys koko ajan.

Oho, ajattelin että mistä se nälkä tulisi kun vauvan alku niin pieni eikä varmaan paljoa lisää kulutusta, mutta kaippa sitä elimistö hoksaa tankata itseensä ravintoa että riittää sitten varmasti :wideyed: mulla tänään Kp22/28, dpo ehkä8? Että olen ehkä vähän turhan varahaisessa vaiheessa oireitten pongaukseen, ja vieläkin on tunne ettei ole tärpännyt, mutta silti sitä hiipii mieleen että "mitäs jos sittenkin.. :angelic:

niemja musta kuulostaa tosi kummalliselta tuo vakkarisopimuksen jatkon tarkastelu 2 kk pätkissä. Eihän se silloin ole vakituinen? Kysäisisin liiton mielipidettä asiaan.

Marsupilamin testiä odotellaan! Jatkuva nälkä kuulostaa hyvältä :)

Muillekin plussatuulia kovasti ja pahoittelut alkaneista menkoista! Täällä ollaan vaan taustailtu, olen kyllä teidän juttuja lukenut. Mulla pitäisi kalenterin mukaan olla tänään ovulaatio, mutta ei ole minkäänlaisia oloja siihen suuntaan, yleensä kyllä jomottelee selkeästi jo monta päivää ennen. Sunnuntaina kyllä oli aika mojovatkin jomotukset ja päivä pari sitä ennen hirveät himot, olisikohan munasolu irronnut jo reilusti etuajassa. Jos niin kävi, niin tärppimahdollisuus saattaa olla, kun lauantaina oli actionia makkarissa. Sen jälkeen ei olekaan ehtinyt eikä jaksanut, eikä ole kyllä tehnyt mielikään. Katsellaan mitä tapahtuu. Ei kerkiä piinailla, kun työt ja perhe pitää kiireisenä :)

Marsupilami kyllä mieki mieltäsin nälän raskausoireeksi. Itekki kärsin esikoisen kohalla siitä ja oli rasittavaa.

Mie oon ollu pari kolme päivää älyttömän pahalla tuulella ja ilman mitään syytä. Kiehahtaa nollasta sataan alle neljässä sekunnissa ja ihan turhista asioista (tiedostan jopa ite). Sit yleensä tulee kiukun jälkeen itku. :( Oiskoha rajummat menkat tulossa etuajassa? Toki näitä menkkaoireita on ollu 2 vuotta sitten vaan pillereiden aikana.

Marsupilami kyllä mutta sen pahoinvoinnin keskellä tuli aina suoraa nii kova nälkä että mahaan sattui :D että voi olla oire! ;)

Hannanna ei oo mun sopimus niin en oo siihen sen kummemmin perehtyny, ittellä on määräaikanen vuoden loppuun :)

Ökkis jospa olisko muita oireita? ;)

niemja Mulla oli sama ongelma esikoisen raskauden kanssa. Tottakai heti ois ollut ulkomaan komennusta ja toisella paikkakunnalla kaksi paikkaa auki (sama firma missä olin muutenkin silloin). Ja piruuttani hainkin paikkoja, vaikka olin juuri jäämässä äitiyslomalle. Vielä soitettiin paikasta perään, että oisit ollut just täydellinen hakija -.-
Luultavasti nyt käy sitten taas sama juttu, että kun vanhempainvapaa loppuu, mua aletaan pyytään töihin ja sit voin taas olla vaan pari-kolme kk töissä.
Sit taas kun töitä myöhemmin ettii, ei oo vapaita paikkoja missään :D

Ökkis mää muutuin ainakin itkuherkäksi taas heti plussan aikoihin ;)

Jotenki tuntuu epätodelliselta ajatukselta että oisin paksuna. Tai sitten on ovis ollu heti menkkojen jälkeen. O.o Mä kyllä eilen tein päivä pissasta negan raskaustestin. Tiedän ihan liian aikasin kun seuraavien menkkojen ois tarkotus alakaa 27. pv.
Niemja no varmasti löytyy oireita kun ehtii. Mm. Pissittää usein. Välillä tuntuu ettei ehi lähtee vessasta pois ku taas ois hätä. Väsymystä on ilmassa. Mutta etomista ei oo, jota oli esikoisen odotusaikana. Alko heti plussan jälkeen. On nyt niin hämmentyny olo etten tiiä mitä pitäis tehä ja ajatella.

Mä olin esikon aikana miehelle ihan kauhia ja sama jatkuu nytki, miesparka :D onneks se ymmärtää.

Ja työ työasia on kyllä justii sellanen että sillon olis saatavilla ku ei pysty tehdä mutta ku olis vapaa nii ei varmasti oo mitää!

Heippa taas. Oon ollu nyt hiljaa jonkun aikaa edellisen negan jäljiltä. Tämä kuu vielä ilman ehkäisyä, menkkoja odotellessa siis että voi laastarin ottaa käyttöön.

Kuitenkin tänään rupesin ajattelemaan että olisiko tässä kierrossa saattanut tärpätä. (Kuvittelen varmasti taas :D ) tänään dpo 8, kp 22. Tänään tuli pyyhkiessä todella todella vähän hieman veren väristä tuhrua. Kiinnittymis "vuotoako"?? :) En uskalla testailla vielä. Katson ensi viikkoon asti ennen kuin ostan testin.

Kp1, yk5! Viides kerta toden sanoo? ;) aiemmissa kahdessa raskaudessa se on ollut kolmas kierto, mutta tämäpä antaa nyt odotuttaa itseään..

Kyfi, mä en saa tota sun kuvailua pois mielestä. Ja koko ajan tulloo vahvempi olo kiinnittymisvuodosta. :) Jospa pikkusella ois kunnolliset tarrasukat matkassa. :)

Omanapa: Pitäsköhän huolestua, kun isäntä sanoo että hällä on samanlainen olo nyt kuin sillon ku mä ootin meijän esikoista. Sillonkaan hän ei oo juurikaan uskaltanu kysyä multa mitään ku oon ollu niin pahalla päällä. On kuulema nyt samanlaisia vinkeitä mulla mitä sillon esikoisen odotusaikana.

Ökkis tosi lupaavaa. Meillä kans mies tokaasi ku sanoin että haluaako käydä lukemas testin tuloksen että hän tiesi jo ennen testiäki että oon raskaana.

Takaisin