Toinen haaveissa <3

pepe ai kauhia :o tuntuu järjettömältä riskiltä, esim. mitä jos sulla ois ollu se 15min synnärille, liekkö ois tullu vauva eteisen lattialle tai autoon :D

Hui ku teidän synnytyskokemukset kuulostaa hurjilta. O.o

Oma napailua: Voikohan mulla olla ovis menny jo? Eilen sain testit vastat ja tämän päivän testi on huomattavasti haaleempi ku eilen. :( Tällä hetkellä on menossa kp12/30?. Ärsyttää ku viimeksi ollaan puuhailtu viime torstaina. Meniköhän tämäki kierto harakoille. :(

Minkä merkkiset testit Ökkis90? Mulla ovisplussa kp16. Menkat pitäis alkaa näin ollen kp30/31. Sulla voi olla ovis vielä tulossa..

ClearVi merkkisiä on. Onko kokemusta? Jospa ois vasta tulossa. Rupes vaan huolettaa ku viiva haaleni eilisestä.

Jospa Katruska33 sulla ei tulis menkkoja ollenkaan. ;)

Mulla ei oo noista kokemusta :( mulla ovistesteissä haaleampaa ja tummempaa viivaa. Ei siis merkkaa mitään. Tiedätkö kuinka monta päivää sun luteaalivaihe on?!

PepeXXL mulla ei kans piirtyny supistukset juurikaa käyrille mut myöskään pojan sydänäänet ei piirtyny. Olin 4 senttiä auki kun mentiin sairaalaan ja melkeen heti päästiin saliin. Tarkotus oli epiduraalin laiton jälkeen laittaa se vauvan sydänääniä mittaava anturi vauvan päähän mut siinä vaiheessa ku epi oli laitettu ni kätilö totes että ei tässä enää ehi mitään laittamaan. Vähän meinas alkuun jännittää kun sairaalaan mennessä kätilö kokeili mahan päältä ja sano että tuntuu ihan sille kun vauva olis poikkitilassa. Onneks oli sit ultralla katottuna ihan oikeinpäin :)

Ökkis, Mulla on käynyt joskus niin että ovistesti on tummunut miltei plussaksi asti, haalistunut taas ja lopulta on pärähtänyt se ovisplussa, joten älä vielä menetä toivoasi. :)

Tänään aamupisusta pregcheck nega (tosin olin käynyt vessassa yöllä) Ovistesti kuitenkin näyttää jo toista päivää plussaa! Jäämme jännäilemään :) Olisko sitten ovis kumminkin tai edes yritystä ja vihdoin saisin ne odottamani menkat parin viikon päästä. (Kelpais se plussakin kyllä, ei siinä mitään :p)

Mulla kävi viime kierrossa niin että ensin näytti semivahvaa viivaa ovistesti, sitte haalistu ja sitte vasta pärähti plussa.

Onpa hyvä kuulla teijän kikemuksia niin jatkan sinnikkäästi testaamista ☺ Onkohan muuten ihan tyhjän kanssa testata aamulla klo 7 aikaan (ohjeessa oli että testit tehtävä klo 10-20 välissä)?

Noh nih, aamupäänsärystä jo arvasin. Tuhru alkoi ja menkkajomot eli padot aukeaa parin päivän sisällä. Kyllä tämän kuitenkin arvasin siitä oireettomuudesta ja yllättävän tyynesti otin asian :rolleyes: Yk2 siis lähtee. Mulla on kyllä vähän sellanen pyhä yritys että pitäisin täältä taukoa ja yrittäisin miettiä muita juttu :hilarious:

NuttyKitty, minäkin oon monesti yrittänyt että pitäisin täältä taukoa ja miettisin muita juttuja.. aina kuitenkin löydän täältä itseni :)

Nuttykitty pahoittelut tuhrusta! Joskos se yk2 sitte olis teidän ;)

Mulla ei kans tauot paljo onnistunu :D varsinki ku on tylsää nii täälä vaan kyttää että mikä meininki :D tuo helmikuisten LA ryhmä on toooosi hiljanen. En ymmärrä miks vai onko mulla vaan aikaa liikaa :D mutta tänään neuvola ja rv13+2 :)

Mä käyn lueskelemassa näitäki ku kuiteki päivittäin käyn tuolla helmimammat2015 lukemassa ja päivittämässä tuon meidän taaperon kuulumisia.

Ökkis, Omalla kohdalla oon huomannut että aamupissasta antaa vaan haaleaa viivaa ovistesti..Testaan yleensä ekan kerran joskus puolen päivän aikaa ja toisen suurin piirtein klo 17-19.

Nuttykitty, Seuraava kierto sitten tärppi kierto! :wink Se ei välttämättä ole huono idea, että keskittyisi hetken muuhun. Moni sanoo että näin onkin yht äkkiä pamahtanut paksuksi, kun sitä ei ole sen enempää miettinyt.

Tuntuu että itsekin notkun täällä tuon tuosta, voisi tehdä pieni tauko hyvää tännekkin.. Tää on niin koukuttavaa! :grin

Täällä eilen aamusta lähes ovisplussa, tai ainakin selkeä toinen viiva kun tähän asti ei mitään hailakoitakaan viivoja ole ollut. Sitten innolla illalla uusi testi ja ei haamuakaan:woot: ovislimat alkoi eilen ja on mulla yleensä kestäneet sen 2vrk.. Nyt aamulla en ehtinyt testata mutta illalla teen vikan ovistestin ( sitten loppuvat) . Jos ei viivaa ala näkyä niin sit on varmaan ollut tosi nopea "'muutaman tunnin" ovishuippu eilen. Onneksi toissapäivänä pupuiltu ja tänään vielä uudestaan.
Kunnon oviskipua ei oo viel tullut vaikka jotain menkkamaisia jomotuksia on.. o_O

Kp 18/30, yk2

Mashnu mä en oo marras2015 ryhmäs jutellu synnytyksen jälkeen mutta hiljasta siäki oli ku kävin pari kk sitte kattoos ku vielä oli oikeudet salaseen ryhmään.. Saa nähä miten tän ryhmän käy.

Angii toivotaan että oli nopea huippu ja talletukset riittää! ;)

toi on tosi harmillista jos oma la ryhmä hiljenee :cool: meidänki ryhmässä hiljaisempia kausia mutta kyllä se siitä taas aktivoituu , tosi kiva seurata saman ikäisten lasten kehitystä ja touhuja, samoin kun äitien fiiliksiä :)

Näin unta että olin raskaana, aika pitkällä jo (30+) eikä painoa ollu kertyny juuri yhtään!:woot: Pakko tsempata syömisen kans jos joskus paksuksi vielä tuun , tässä pudottelen vielä viimesiä ~3 kiloa yli vuoden jälkeen synnytyksestä :rolleyes: 32 kiloa siis oli tullu 39+6 mennessä jolloin oli vika neuvola - eikä todellakaan oo lähteny "siinä sivussa" nää kilot, töitä on saanu tehdä ihan huolella:grumpy::grin

Takaisin