sunset90
Oman äänensä löytänyt
Onnea kaikille plussanneille!:)
mitenhän pian kuukautisten jälkeen ovulaatio voi aikasintaan tapahtua? Mulla ollu ovisoireita tänään ja menkat loppu vasta lauantaina, voiko se olla mahdollista? Ja viime kierto oli pari päivää pidempi kun yleensä
tosin tuli mieleen, että esikoista yritettiin yli puolivuotta ja sitten kun touhuttiin muutama päivä ennen näitä oletettuja hedelmällisiä päiviä, niin tärppi kävi... Outo tää naisen kroppa (ja mieli) niin kun täällä on aiemminkin todettu 
mitenhän pian kuukautisten jälkeen ovulaatio voi aikasintaan tapahtua? Mulla ollu ovisoireita tänään ja menkat loppu vasta lauantaina, voiko se olla mahdollista? Ja viime kierto oli pari päivää pidempi kun yleensä

! Eilen aamupäivällä alkoi sattua ja repiä alavatsaa niin kamalasti, että oli kyllä verrattavissa ihan supistuslsiin/jälkisupistuksiin... Oli pakko ottaa särkylääkettä että sain esikoista hoidettua. Samalla alkoi sit vuotaa aika reilusti.. Mutta iltaan menneasä oli jo kokonaan ohi. Mitähän ihmettä tää oli? Kiinnittyminen? Ovulaation tunnistin jo limoista muistaakseni kp11. Tällasta ei oo koskaa aiemmin tuntunu. Alaselkää kans jomottaa ja on kyllä
.. Oon vähän hämmentynyt.
sanoki viel et en ois uskonu että pääset ylös