Toinen haaveissa <3

Tein sitten Pregcheckin raskaustestin, jonka väri levisi testialueelle, ota tuosta nyt sitten selvää. Oon liputtanut aina PCn testien puolesta, mutta ehkä en enää. :shifty:

Meilläkään ei ole paikkaa oikein esikoiselle jos äkkilähtö tulis synnärille. Noo, sukulaisilla n tunnin matka kerkiisivät kyllä. Toivottavasti. Meni esikoisen synnytys niin nopeasti että varmaan toinen olis sitten vieläkin nopeempi.

Niemja, Ymmärrettävää että sua rassaa kun sääntöjä uhmataan. Se nyt vaan on niin että vanhemmat päättää miten lapsen kanssa toimitaan ja olisi suotavaa että muut tätä kunnioittaa. Meillä on toinen mummi vaan sellainen että pyörittelee silmiään kaikelle mitä sanon, mutta pyöritelkööt niin kauan kun ei astu varpaille.

Mintukka, Ihana pierasu -tekniikka! :grin

Liitteet

• 20160808_174931.jpg
    20160808_174931.jpg
    355.2 KB · Katsottu: 191
Liliina onnea plussasta!

Miitu, jopa minä nään tossa jotain värillistä viivaa! Mun mielestä sun kannattaa tehä huomenna uutta testiä.

Miitu mäki nään tuos jotain! Uutta testiä vaan ;)

Joo, äitee vaan aina tokasee että "mummilas on omat säännöt" :mad: mutta ehkä se tästä. Hormonihuuruis ottaa kaiken turhan vakavasti :D

Ja mä toivon tosiaan että tämä synnytys menis hienosti nätisti. Pojan kans jouduin sairaalaan to-pe yönä ja perjantaina pääsin kotia pojan kans, poika synty tiistaina.. Joskos nyt pääsis vaan synnyttään ja hetipian kotia. Mutta toivotaan ensi että pääsis edes synnyttään alakautta!

Miitu, kyllä tuo näyttää siltä, että kannattaa uudelleen kokeilla. Eikös noista PCstä väitetä, ettei niihin turhaan väriä ilmesty.

Ikävä kyllä kaikki ei aina mene silleen ku on suunnitellu mut saahan sitä haaveilla :)

Tänään kp 34/29. Kaapissa olis vielä yks testi ja mietin että pitäskö käyttää se pois ja testata huomisaamuna vielä yks nega ni jos kroppa tajuais että ei tässä olla raskaana

Onnea Liliina! Paljonko teillä tulee sisaruksille ikäeroa? :) En muista ootko jo sanonut.. :)

Mäkin näen Miitun testissä väriä ja hailuran! Onpas jännää! :)

Mullekin kelpais käydä vaan synnyttämässä ja sit lähteä kotiin. Tosin vähän pelottaa haluaako seuraavakaan syntyä alakautta. Toivottavasti, koska kahden sektion jälkeen se on sit aina sektio.. :/

pilvikirsikka, näillä näkymin aika tarkkaan 1,5v. Mulle ei ole ihan vielä selvinnyt, miten me aiotaan selvitä kahden vaippaikäisen kanssa, mutta ehkä se siitä sitten alkaa kirkastua... Thänkgaad mies on luvannut jäädä vanhempainvapaalle seuraavalla kerralla. Saa sitten ihan itse ratkaista, missä välissä syö/nukkuu, kun näitä on kaksi pientä tässä pyörimässä.

Niemja mie ymmärrän aun tunteet. Mä en voi ite sietää kun mun varpaille hypitään lastenhoidon suhteen.

Kyllä se Liliina hyvin sujuu! Muutkin siitä on selvinnyt niin mikset sinäkin :)

Meillä sama tilanne. Lapsille tulee ikäeroa vuosi ja kaksi kuukautta. :)

Meillä tulee vuos ja kolme kuukautta. Itteeniki hiukan hirvittää, mut äiti on aikoinaan kolmen vaippaikäsen kanssa selvinny, niin kyllä sitä itekki kahden kanssa pärjää.

Mä ovuloin? Eilen nipisteli toiselta puolen alavatsaa ja tänään koko vatsaa. Kp14 ja kauheee kuume ja räkätauti päällä :dead: aivan on voimat loppu... Yhtään ei jaksa mitään ja mielialaankin vaikuttaa negatiiviseti. Ärsyttää kun ukosta oo mitään apua pojan kans vaikka ollaan kaikki ilman kummempia menoja. Tai ainakin tuntuu siltä. On se tänään välipalan syöttänyt ja leikkinyt ja pitänyt pojalle seuraa että sain kokata, mutta toivoisin niin koko päiväistä vapaata :p varsinkin kun on tälläinen tauti päällänsä...

Miitu kyllä tuossa väriä näkyy!!! :)

Meillekin ois tulossa vuosi ja vajaa kaksi kk ikäeroa. Toivon, että synnytys menee hyvin, mutta ei mua kyllä haittaa, vaikka joutuisin pari-kolme päivää osastolla oleen :D Jokseenkin ehkä mukavampi olla rauhassa kaksin ensin vauvan kanssa siellä ja sitten vasta tulla kotiin, varsinkin kun esikoinenkin on silloin niin pieni :) Oon ehkä outo :D

Meille tulee n. Vuosi ja 4kk.

Jnnajsmine ymmärrän kyllä sun pointin! Mä taas en itte pystyny laitoksella keskittymään vauvaan ja nauttimaan siitä että kotona vasta, mutta toki jouduin päivittäin vaihtaa huonettaki sairaalas synnytyksen jälkeen että seki varmaan vaikutti. Ja oli tympiät vieruskaverit kummaski huonees.

Marsupilami, Nyt vaan hyödyntämään ovis! :wink

Mulla ovistesti näyttää vahvaa plussaa edelleen. Ehkä jotain yritystä on? Mene ja tiedä. :p En kyllä itse usko yhtään että olisin raskaana, esikoisesta oli heti tunne että olen.

Minuakin hieman jännittää jos saataisiin lapset toivotulla pienellä ikäerolla, samalla mietin että ollaanko sitä nyt ihan hulluja, kuka tähän ryhtyy.. Mutta niin sitä muutkin pärjää niin miksei sitten mekin? Kiva kuulla että täällä muutkin painivat samojen ajatusten kanssa. :)

Takaisin