Toinen haaveissa <3

Miitu raskaustestiä kehiin :wink

Kylläpäs täällä ehtikin taas kaksi viikkoa kuumeilla. Reilukerhosta päivää, täällä plussattiin tänään. Perjantaina oli vielä tyylipuhdas nega, josta ei erottanut edes viivanpaikkaa, mutta aamuyöllä hampaita tekevän beben ongelmat hoidettuani testasin, ja värillinen viiva ilmestyi melkein heti. Huhtivauva siis meille.

Kai sitä voisi testata :wink Vaikken raskauden mahdollisuuteen oikein uskokaan tällä kertaa, ikävä kyllä.

Liliina, Onnittelut! ♡ Aivan upea juttu, nopeastipa tärppäsi :)

Onnea liliina :)

Mä tuun hulluks tän kroppani kanssa. Voisko ne menkat nyt vaan alkaa kunnolla jos meinaa... Eilinen tuhrua, yöllä ja tähän mennessä tänään sekin on vaan vähentynyt. Tosi ärsyttävää tällänen

Liliina sähän vedit sitte niinku parhaalla mahdollisella tavalla tän homman! :P onnea ja ihanaa odotusaikaa! :)

Miks naisen mieli on niin kummallinen, tuli liliinan plussauutisista sellanen "oih ihanaa hän saa olla raskaana ! <3" itehän siis vihasin suurimman osan raskausaikaa olla raskaana :D nyt ois muka niin kiva olla raskaana?? :D

Onnea Liliina!

On:
Täällä omituinen vuoto kesti täällä kolme päivää.. Tänään alko samanlainen menkkajomo kun esikoisen aikaan plussatessa... Alavatsa ihan tulessa.. Dpo10&12 negaa :/

Onnittelut liliina! :dummy::dummy1:

Ja SeEnsimmäinen, jaan fiilikset. Kateus nostaa päätä kun itsellä on tänään sellanen fiilis että ei ole tärpännyt. Avauduin jo blogissakin.

DPO 9 eikä mitään tuntemuksia. Noh, välillä alavatsatuntemuksia mutta niin on aina joka kierrossa. :depressed:

Liliina onnea :)

M@u meinaatko vielä testata? Ärsyttävää tuollanen :(

Nuttykitty toivotaan että oireettomuus olis oire ♡

SeEnsimmäinen mulla oli samat fiilikset sillon että halusin taas raskaaksi vaikka en yhtää tykänny olla raskaana :D nytki odotan että maha kasvaa vaikka en tykkää yhtää siitä isosta mahasta :D syytän hormoneja.

Mä hermostuin eilen taas äiteelle. Se oli kertonu pikkusisaruksille raskaudesta (joo, voihan ne ny tietää mutta kuitenki ne puhuu siitä enkä sitä halua) ja ihan varmana se on kertonu taas kaikille että oon raskaana vaikka kielsin. Haluan itte kertoa ku huvittaa. Ja sitte se ottaa pojan hoitoon vklp, nii ilmotti että hakee sen torstaina. Sanoin että et hae, perjantaina vasta, justiin olin siitä eros pari päivää.. Ja sen piti alunperin tulla ensi meille pariksi päiväksi ja sitte ajella pojan kans niille ku me lähdetään mutta nyt se ei oo ollenkaa meille tulos muutaku hakemaan pojan niille. Raivostuttavaa. Ja se rupes jo puhumaan että otti lasketun ajan tienoille viikon loman että voivat hakea pojan sinne sitte. Suutuin ihan tyystin, sinne on viä puoli vuotta aikaa ja poika ei lähde kotoa synnytyksen hetkellä mihinkää ja on sillä toinenki isovanhempi joka varmasti haluaa kans auttaa ettei se voi omia nuon. Luojan kiitos asutaan 200km pääs.

Ensinnäkin onnittelut liliinalle plussasta. :smiley-bounce012 Pahoittelut niille joilla ei oo vielä tärpänny, kyllä meidänkin aika vielä tulee :Heartred

Sitten vaan töykeesti omaanapaa: meillä on nyt virallisesti sitten pillerit jätetty poies! Tai siis niitä ei enään ole eikä tule ;) I'm so happy! Parin viikon päästä tässä ois tarkotus rouviutua ja on lupa pikkukakkosella nyt tulla sitten kun hällä siltä tuntuu. Tjottaillen tässä on nyt alku tarkoitus mennä, samalla kaavalla ku esikoisestakin :grin

Niemja mä kai olisin vaan onnellinen että jommatkummat isovanhemmista ois noin oma-alotteisia, varsinki tuo viikon loma sun l.an tienoilla - wau! :) ite nyt jo tuskailen aina jos mietin että tulis seuraava synnytys ni et saankohan esikkoa hoitoon :inpain: kiva ku käyn kaikki pohtimiset ja suunnittelut läpi ennen ku edes raskautta saa yrittää luvan kans - jääkö mitään fiilisteltäväksi sit jos raskaus joskus toteutuu??!:wideyed: oon päättäny jo äippäpakkauksestaki et ei oteta , oli vuosi mikä hyvänsä:hilarious:

Nuttykittylle tsemiä! Ehkä tosiaan oireettomus ON oire :wink muistan esikon alkuraskausajasta sen (yllätysplussa ku kktiset vkon myöhässä) että välillä katoin itteä peilistä tai makasin sängyllä ja tuijotin littanaa vatsaa ja pohdiskelin että miksei tää raskaus tunnu miltään vaikka mahassa kasvaa ihmisen alku :grin

SeEnsimmäinen, mä oon kans jo kerinny miettiä että mihin sitten laitetaan esikoinen hoitoon kun seuraavaa lähdetään synnyttämään. Ensin varmaan vaan pitäs olla raskaana :D Oon jo tullu siihen tulokseen että on vaan pakattava lapsi sitten autoon ja miehen vietävä mut sairaalaan ja lähettävä takasin kotiin. Esikoinen synty vähän ennen laskettua aikaa eikä oikeen voi olettaa että kukaan ottaa montaa viikkoa lomaa ja tulee meille päivystämään että millon tulee lähtö :D

Joo onhan se kiva että hoitavat mutta mä tykkäsin että itte saan päättää koska lapseni annan hoitoon ja kuka hoitaa yms, ja ku porukat ei tottele mun ohjeita hoitaa poikaa, kesällä olin sanonu että yöllä ei enää maitoa missää nimessä nii kappas törmäsin äitiin yöllä ku se lämmitti pojalle maitoa...

Niemja no toi on kyl ikävää ettei noudateta ohjeita! Meil oli kans vähä yömaidosta luopumisen jälkeen tyttö yötä anoppilassa ja kielsin antamasta maitoa ni kyl tunnusti sit antaneensa. Miks pitää uhmata? En ymmärrä :D

Daamos täällä taas toi eka ei ois tullu ite ulos MILLÄÄN! meni vedet ja käynnisteltiin ja ei hitto , 40+6 leikattiin pihalle. Luotan että seuraavakaan ei sieltä omin nokkineen aio ulostautua - vaikka mitä se hyövää tossa lapsenlikka asiassa ku joutuuhan siinäki päivystämään..:rolleyes: sit se sairaalassa oleminen, mä olin la aamusta pe iltaan, tyttö synty sillon ma et hänki oli sen 5pv .. toisen kans ois hienoa ku menis synnärille, synnyttäs vrkden sisällä ja MAX 2vrk siellä synnytyksen jälkeen:grin aina saa toivoa!:grin

NuttyKitty: mikä blogi, osoite!? :)

Niemja: no arvaa vaan maltanko olla testaamatta... :'D
Vai pitäskö vaan ootella niitä oikeita menkkoja... ? Viikko enää.

Daamos niin mullaki olis moinen haave vaan valitettavasti se ei aina onnistu. Ajattelin, että esikoisen käyn tyyliin pierasee ja sit heti kotiin ja ihana vauva-arki alkaa, vaan jäätiimpä sairaala tielle kolmeks kuukaudeks ja sittenkin kun päästiin kotiin niin mentiin bumerangina takas koko ajan teholle.. Että valitettavasti kaikki ei mene aina niinkuin suunnittelee/haaveilee. Ihanaahan se olis jos tän kohalla nyt pääsis tuolla pierasu taktiikalla, mut epäilen. :)

NuttyKitty: mikä blogi, osoite!? :)

Niemja: no arvaa vaan maltanko olla testaamatta... :'D
Vai pitäskö vaan ootella niitä oikeita menkkoja... ? Viikko enää.

M&u tässä linkki

Mä en tiiä mikä päähänpisto mullakin nyt tuli mut oli pakko tehä äsken nega laihasta tunnin pissasta! :p Nyt se nega on tavallaan jo tehty valmiiksi, defenssimekanismi :grin

Löysin lisäksi tällasen taulukon raskaushormonin määrästä pissassa eli ei mitään järkeä tossa mun testaamisessa :joyful:

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko / 3 viikkoa / 0-5
2 viikkoa / 4 viikkoa / 3-426
3 viikkoa / 5 viikkoa / 18-7340
4 viikkoa / 6 viikkoa / 1080-56500
5-6 viikkoa / 7-8 viikkoa /7650-229000
6-9 viikkoa / 8-11 viikkoa / 25700-288000
8-11 viikkoa / 10-13 viikkoa / 13000-253000
17-24 viikkoa / 2. kolmannes / 4060-65400
>25 viikkoa / 3. kolmannes / 3640-117000

Muokattu viimeksi:
Takaisin