Toinen haaveissa <3

Toivottavasti muuttuisi plussaksi marsupilamin testi :)
Pahoittelut negoista :(

Marsupilami saitko testit? Taisit tilata jo päivää ennen mua :eek:

Sit tyhmä kysymys: minkälaista kuppia käytätte testipissan keräämiseen :grin en viittis juomalasia ottaa, muovikipot taas ei oo niin hygieenisiä (esim. yhden pakasterasian voisin uhrata mutta..) ni voiko ne vääristää tulosta tms :grin ja annatteko pissan jäähtyä, ohjeissa luki että pissan pitäis olla 18-30 asteista..?:wideyed:

Ei oo tyhmä kysymys, mutta tosiaan hormoonipitoisuuksiahan siinä mitataan että hygianialla eikä muulla ole vaikutusta testi tulokseen (vrt. virtsatietulehustestit) :)

Marsupilami kiitos ohjeista! Koitan laittaa huomenna kuvan sitten tulemaan! :) Laita sinäkin sitten kun teet, jään jännityksellä oottaan tulosta! :) minusta siinä on viiva mutta katsotaan mihin muuttuu. :p Mulla esikosta tuli menkkojen alkupäivänäkin vielä tosi haalee viiva, mutta viiva kun oli niin se pysy.

Rillellä on jo hyvä lista oireita! :) Mulla itsellä ei vieläkään hirveesti mitään oo, paitsi nyt vkl on vähän turvottanut ja maha on mennyt sekaisin. Hyvä ettei tarvi oksentaa, mutta ihan yhtä lujaa joudun juokseen vessaan, kun vatsa tyhjenee toisesta päästä :D Sitten oon jonkin verran itkuherkempi ja ehkä vähän väsyneempi välillä.

Kyfi, eikös se ennen synnytystä ainakin pitäisi olla alhaalla, pehmeä ja auki (näin mulle ainakin yliaikaiskontrollissa sanottiin)? :D Joten luulisi, että raskaana sit päinvastoin. Ja en kyllä tiiä mitä se normaalisti on :DD En oo itse koskaan itseasiassa kokeillut.

No onhan noita, ja itelläkin maha välillä sekaisin! :) Jospa nää meidän oireettomuudetkin ois oire. :D

Kyfi minä oon miettiny ihan samaa, ja aattelin tänään testata mikä on tilanne! :) en tiiä miten raskautumiseen nähen tilanne alakerrassa muuttuu normaalitilaan, ainut että ovulaation aikaanhan kohdunkaula lyhenee ja kohdunsuu hieman aukenee raskautumisen helpottamiseksi. o_O Raskauden edetessä etenkin ensimmäisen lapsen jälkeen se saattaa hyvin varhasessa vaiheessakin aueta ja tulla alas se kohdunsuu!

Kummalinen toi mun mies kun eka sanoi ettei se mitään viivaa siinä testissä nähnyt, mutta sitten kun kerroin että laitoin tänne kuvan ja jotkut näki siinä kans viivan niin heti muuttu miehen sanomiset että "kyllä mäkin siinä jonkun haalean viivan näin" :wideyed: otappa tosta nyt sitten selvää:hilarious:
Kaupasta kävin hakees rfsun testejä, sellaisella mä esikoisesta plussasin :rolleyes:

Laitoin viestiä sinne raskauskeijulle ja huomenna pitäisi testit tulla postissa :) mun tekis mieli nyt jo testata tuollaisella rfsun testillä kun en oo vessaskaan käynyt hetkeen, mutta ehkä on parempi odottaa aamuun :nailbiting: tuskin siihen nyt tulis sen vahvempaa viivaa kuin aamuiseen testiin :rolleyes:

Mäkin näin kyllä viivan marsupilami! Ite en oo koskaan saanu mitään haamuja ilman raskautta. Toivotaan että vahvistuu huomenna!!! :)

Oli pakko testata 3h pidätyksellä, eikä tullut sitäkään vähää toista viivaa. Voi että kun ei ole kärsivällisyyttä :hilarious: jos sitä huomenna nukkuis pojan kans päikkärit ja sitten testaisi (vähän sama kuin aamupissa? :P)raskauskeijun herkällä testillä jos olisi tullut plaatikkoon :)ellei sitten menkat ala. Ei ainakaan ole vielä näkynyt ja iltakahvi sai mut voimaan pahoin :wtf: tai sitten johtuu tästä kuumuudesta tälläinen huonovointisuus :dead:

Oijoi, mullakin huvittas testata jo taas illalla vaikka ei mitään järkeä! :D Kyllä mä nyt tyydyn että max 1 per päivä kun ei ole vielä menkkojenkaan pitänyt alkaa. Tänään tuli jostain syystä vahva usko raskauteen, ihan vaan kun ei kuivaa kautta ole kuulunut! Normaalisti tuntuu että oon niin kuiva aina ettei ovistakaan taho tunnistaa. :nailbiting:

Hirveesti tullut tekstiä tänne sitten viime käynnin!

Minäkin näin väriä Marsupilamin testissä mutta roskishaamuista ei ole kokemusta, joten aina on hyvä elätellä toivoa :wink

Täällä eletään edelleen hieman toiveikkaana, sillä hiivan nujerruksen jälkeenkin on tullut erilaista vvuotoa. Tänään tuntui jotain erilaista alavatsalla ja nyt huomasin että toinen rinta on hieman kipeytynyt. MUTTA ei viluta vaan enemmänkin hikoiluttaa yölläkin mutta voi johtua tästä helteestäkin ja esikon aikaankin vilu ja uupumus tuli plussan jälkeen vasta. Turvottaa vatsaa mutta olen kyllä vetänyt ihan liikaa herkkuja lomalla. Joten testiä kehiin aikaisintaan perjantaina jos ei menkat ala ennen sitä.

Neita kp 27/29?

2016-07-25_21.28.31.jpg

Apua enhän minä malttanukkaan aamuun taas oottaa! Ihan hirveä kuvahan tämä on ja epäselvä, mutta laitoin nyt jos joku sattuu näkemään tooodella haalean viivan minkä itse epäilen näkeväni :) Hiivin saunaan ottaan kuvaa kun ollaan kylässä :D

Mulla ihan sydän hakkaa järettömänä, käyköhän niin että uneton yö edessä :) Kyllä nyt toivonkipinä roihahti, vaikka ei vieläkään tieten kannata nuolaista ettei tipaha liian korkeelta :hungry:

Toivotaan kovasti että tuosta vielä selvenis :) testaatko aamulla uudestaan? :wink
Pakko mun on jo onnitella, ONNEA RILLE, vaikkakin varovasti :shy:

Taidan liittyä joukkoon. Olen yhden lapsen vielä suht tuore äiti, mutta toinen on jo haaveissa. Mukavaa olisi saada toinen ja palata kouluun vasta sen jälkeen.

Olen 32 ja puolisoni 36. Minulla taustalla useamman vuoden lapsettomuushoidot edellisestä suhteesta ja viisi keskenmenoa. Nykyisen kumppanin kanssa tärppäsi kolmannesta yrityksestä. Meillä on viisikuinen pieni ihana mies. :happy:

Kyllä minäkin näen hailurat marsupilamin ja Rillen testeissä! :) Jänskää!

Onpas nyt monella piinapäivät! Tasapuolisesti peukkuja naiset :) Täällä jännään taustalla kun ei ihan ennätä jokaiseen vastaamaan, kun on vieraita. Mut hengessä mukana ;)

Taidan liittyä joukkoon. Olen yhden lapsen vielä suht tuore äiti, mutta toinen on jo haaveissa. Mukavaa olisi saada toinen ja palata kouluun vasta sen jälkeen.

Olen 32 ja puolisoni 36. Minulla taustalla useamman vuoden lapsettomuushoidot edellisestä suhteesta ja viisi keskenmenoa. Nykyisen kumppanin kanssa tärppäsi kolmannesta yrityksestä. Meillä on viisikuinen pieni ihana mies. :happy:
Tervetuloa mukaan Aeli! :happy: itselläkin suunnnitelmissa palata kouluun vasta myöhemmin, eka lapset :shy: saavat sitten yhdessä mennä toisiinsa tuketuen hoitoon kun jatkan :p

Rille aamulla uutta testiä ja kuvaa kehiin meille tutkittavaksi !! :grin tuo kuva on nyt niin epäselvä ja ku aika amatööri noiden testien kans oon ni jätän omat arviot päähäni - odotan huomista kuvaa :wink

Takaisin