Toivottavasti muuttuisi plussaksi marsupilamin testi :)
Pahoittelut negoista
Pahoittelut negoista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Marsupilami saitko testit? Taisit tilata jo päivää ennen mua
Sit tyhmä kysymys: minkälaista kuppia käytätte testipissan keräämiseenen viittis juomalasia ottaa, muovikipot taas ei oo niin hygieenisiä (esim. yhden pakasterasian voisin uhrata mutta..) ni voiko ne vääristää tulosta tms
ja annatteko pissan jäähtyä, ohjeissa luki että pissan pitäis olla 18-30 asteista..?
![]()
Rillellä on jo hyvä lista oireita! :) Mulla itsellä ei vieläkään hirveesti mitään oo, paitsi nyt vkl on vähän turvottanut ja maha on mennyt sekaisin. Hyvä ettei tarvi oksentaa, mutta ihan yhtä lujaa joudun juokseen vessaan, kun vatsa tyhjenee toisesta päästä :D Sitten oon jonkin verran itkuherkempi ja ehkä vähän väsyneempi välillä.
Kyfi, eikös se ennen synnytystä ainakin pitäisi olla alhaalla, pehmeä ja auki (näin mulle ainakin yliaikaiskontrollissa sanottiin)? :D Joten luulisi, että raskaana sit päinvastoin. Ja en kyllä tiiä mitä se normaalisti on :DD En oo itse koskaan itseasiassa kokeillut.
otappa tosta nyt sitten selvää
tuskin siihen nyt tulis sen vahvempaa viivaa kuin aamuiseen testiin
jos sitä huomenna nukkuis pojan kans päikkärit ja sitten testaisi (vähän sama kuin aamupissa? :P)raskauskeijun herkällä testillä jos olisi tullut plaatikkoon :)ellei sitten menkat ala. Ei ainakaan ole vielä näkynyt ja iltakahvi sai mut voimaan pahoin
tai sitten johtuu tästä kuumuudesta tälläinen huonovointisuus 

Tervetuloa mukaan Aeli!Taidan liittyä joukkoon. Olen yhden lapsen vielä suht tuore äiti, mutta toinen on jo haaveissa. Mukavaa olisi saada toinen ja palata kouluun vasta sen jälkeen.
Olen 32 ja puolisoni 36. Minulla taustalla useamman vuoden lapsettomuushoidot edellisestä suhteesta ja viisi keskenmenoa. Nykyisen kumppanin kanssa tärppäsi kolmannesta yrityksestä. Meillä on viisikuinen pieni ihana mies.![]()
itselläkin suunnnitelmissa palata kouluun vasta myöhemmin, eka lapset
saavat sitten yhdessä mennä toisiinsa tuketuen hoitoon kun jatkan