Toinen haaveissa <3

nuttykitty, tervetuloa! :)

marsupilami tänään tein jonkun halppis-testin joka oli epäselvä nega, olin näkeväni jotain haaleeta, mutta heti sitten useamman viivan vierekkäin. :woot: jännittää mahtaako muuttua. Nyt oottelen huomisaamua taas että pääsen testaan.:smiley-ashamed005 Koitan huomenna oottaa kuvan ja osata lisätä sen tänne, en aiemmin oikeen hoksannu miten sen saa tänne ladattua? Nyt reissussa hankala muutenkaan kuvailla kun kännykällä täytyy koittaa salaa ikuistaa. :hilarious:

Marsupilami pahoittelut negasta mutta jännitetään vielä jospa se muuttuisikin plussaksi?
angii, äippä, pahoittelut negoista :oops:
Hirveesti tsemppiä kaikille seuraavaan kiertoon!

Niemja tuo on kyllä niin rasittavaa! Ja sitten kun pitää kuiten muistaa että ei se ole lapsen vika jos vanhemmat ei osaa kasvattaa, kova koulu lapsella elämässä edessä ellei opi pienenä rajoja! :confused: Meillä on vähän samaa hommaa sukulaispoikien kanssa, vaikka poikien äiti onkin kasvatusalalla itsekkin! Ei vaan päde säännöt omiin lapsiin hohhoi :sad001

Mulla tänään kp 23 eikä oikeestaan mitään oireita, tai ainakaan mitään sellaisia mille en keksis jotain muuta selitystä. Ainut mitä oon ihmetelly tässä jo melkeen viikon ajan on jatkuva kananmuna-lima. :eek: Tai no onhan mulla turvotusta, varsinkin mahassa, imetyskipuja, mielialanvaihteluita, maha-oireita ja väsymystä, mutta kaipa mieli koittaa suojella uudelta pettymykseltä enkä osaa antaa itelleni nyt lupaa ajatella että ne vois olla mitään oikeita merkkejä :grin :hilarious:

Niin ja väsymys varmaan johtuu siitä että esikko tosiaan pukkaa hampaita! Muutama on jo tullu, jospa tämä pian loppuis ja puhkeis vaikka rytinällä loputkin :rolleyes:

Pahoittelut negoista :(♡ Ja toivotaan että marsupilamin viiva vielä vahvistuu! :)

Meillä on noi miehen lapset vähän mitä sattuu, kiitos heidän äitinsä.. Hiukan taas mennyt hermot muutamaan kertaan ja ovat täällä vielä ensviikon keskiviikkoon asti :/ Kilttejä lapsia ovat tavallaan, mutta kun mitään sääntöjä ei toisessa kodissa ole, niin niitä on äärimmäisen vaikea noudattaa täälläkään.. Ja siis oon tietysti niiden ja vauva kanssa yksin kotona kun mies töissä.

Rillellä on jo hyvä lista oireita! :) Mulla itsellä ei vieläkään hirveesti mitään oo, paitsi nyt vkl on vähän turvottanut ja maha on mennyt sekaisin. Hyvä ettei tarvi oksentaa, mutta ihan yhtä lujaa joudun juokseen vessaan, kun vatsa tyhjenee toisesta päästä :D Sitten oon jonkin verran itkuherkempi ja ehkä vähän väsyneempi välillä.

Kyfi, eikös se ennen synnytystä ainakin pitäisi olla alhaalla, pehmeä ja auki (näin mulle ainakin yliaikaiskontrollissa sanottiin)? :D Joten luulisi, että raskaana sit päinvastoin. Ja en kyllä tiiä mitä se normaalisti on :DD En oo itse koskaan itseasiassa kokeillut.

Rille, mä kun lisään kännykällä kuvan niin tuossa "lähetä vastaus"- paininkeen vieressä on "lataa tiedosto" painke. Sieltä vaan sitten asikirjat ja galleria :)

Jos ne mun testit tulee niin luulis että niillä vois näkyä jo vaikka tänään jos jaksais muutaman tunnin pidätellä, kun oli niitä kaikista herkimpiä?

Tänne tuli testit (ovis) :) aika jännää ! Nyt sitten testailemaan että missä kohdin tulee ovisplussa suhteessa oviskipuihin :woot: kuinka epätoivoselta vaikutankaan kun ei mies sitä vihreetä valoa näytä pikkukakkoselle:wideyed: noh, itsetutkiskeluahan tämä oviksen bongaaminen on :grin

Jnnajsmine, niin mäkin ajattelin et raskauden lopulla pitäis olla alhaalla, auki ja pehmeä. Ja sit raskauden alussa voisi siis olla kova, kiinni ja ylhäällä :D

Aijuu ja tuli pari raskaustestiä kaupan päälle , niissä eräpäivä 2018 et josko siihen mennessä sais ne käyttää?? :smiley-ashamed005

Ei tullut testejä postissa :mad: turhaan olin 4h pissimättä kun odotin postia että vois sitten pian tehdä testin :hilarious:

Marsupilami saitko testit? Taisit tilata jo päivää ennen mua :o

Sit tyhmä kysymys: minkälaista kuppia käytätte testipissan keräämiseen :grin en viittis juomalasia ottaa, muovikipot taas ei oo niin hygieenisiä (esim. yhden pakasterasian voisin uhrata mutta..) ni voiko ne vääristää tulosta tms :grin ja annatteko pissan jäähtyä, ohjeissa luki että pissan pitäis olla 18-30 asteista..?:wideyed:

Mulle on yleensä tullut testit päivässä parissa. Oudon kauan kestäny :O

SeEnsimmäinen, oon käyttäny ihan kertakäyttömukia mihin oon pissiny.

Mulle on yleensä tullut testit päivässä parissa. Oudon kauan kestäny :O

SeEnsimmäinen, oon käyttäny ihan kertakäyttömukia mihin oon pissiny.

Oonpa tyhmä ku en tajunnu! :D kiitos vinkistä! :)

Mullekkin testit saapuivat tänään :)

SeEnsimmäinen, Nyt on pakko myöntää että välillä on tullut pissittyä ties mihin, kerta käyttökipon puuttuessa. Täytyy olla luova! :grin

jnnajsminelle jaksuja lapsi katraan kanssa! :)Tuo on kyllä haastava tilanne, että teillä on säännöt ja sitten toisaalla niitä ei ookkaan.

Rillelle tsemppejä ja jäämme nähtävästi jännäilemään mitä testi näyttää. :wink

Vähän huonokuva, mutta näkyykö mitään? :grin

Mä oon varmaan ainoa jonka mielestä tuo on kyllä nega :sorry: Tai niin mä itse ajattelisin jos tuollainen olisi tullut ja niillä päivillä kun menkkojen pitäs jo alkaa? Mutta toki siis toivotaan ettei ole! Uutta testiä vaan huomenna. :)

Miitu mulla alko heti mielikuvitus laukkaamaan että mihin kaikkialle voi pissata että saa dippailla testiä:laughing021

Mun oli pakko testata yks ovistesti että mitä se näyttää tällain että ovis ei oo lähellä, haamulainen. Onpa jännää odotella viivaa, harmi ku ei ollu r-testi:grin

Mä oon varmaan ainoa jonka mielestä tuo on kyllä nega :sorry: Tai niin mä itse ajattelisin jos tuollainen olisi tullut ja niillä päivillä kun menkkojen pitäs jo alkaa? Mutta toki siis toivotaan ettei ole! Uutta testiä vaan huomenna. :)
Onhan tuo niin halurainen että varmaan itsekkin kallistun enemän negan puolelle :/ varsinkin kun on sellainen olo nyt että menkat alkaa.....

Mulle tuli kans tänään testit. Nythän mulla ei oo niille mitään tarvetta mutta seuraavaa kiertoa odotellessa. Ja tuli myös kaksi raskaustestiä kaupanpäälisenä. Mulla on ihan järkyttävä flunssa ja työpäivä vei kyllä kaikki voimat. Kohta pitäs mennä hakemaan poika hoidosta vaikka haluisin vaan maata sohvalla :D

Laita marsupilami sähköpostia sinne raskauskeijulle. Jos siellä on vaikka sattunut joku sekaannus eikä ole huomannut että sun tilaus ei ole vielä lähtenyt.

Mäkin käytän kerta käyttö mukeja testaamiseen, mutta nyt ne on loppu.. Pitäis hakee lisää :hilarious:

Nyt mä jo luin keskusteluja siitä kuinka rtestit ja monilla juurikin apteekin ovat näyttäneet plussan vasta kun kuukautiset on ollut myöhässsä pari päivää. Hyvä elätellä toiveita niin kauan kun menkkoja ei näy :p

Takaisin