Toinen haaveissa <3

Rille, en mäkään malttanut olla aiemmin testaamatta :D alotin varmaan viikko oviksen jälkeen jo testaamaan ja negaa vaan tuli :D ihanaa ois jos tiistaina plussa pärähtäis!!

Nyt kun on jo kerta sunnuntai niin mietin että pitäiskö vaan huomisen odottaa menkkoja? Vähän on kyllä sellaisia tuntemuksia että ne alkaa. Odottaisinko vaan suosiolla ja testaan tiistaina jos ei menkat ala? Ehkä niin on paras. En tahtois tehdä negatiivista testiä..

marsupilami onhan se sitten aina kerralla selvenpää jos positiivinen pitäisi jo näkyä! Minä testasin äsken epäselvän negan, jossa jotain olin näkevinäni kuitenkin, liekö viivanpaikka vaan kun en tiiä oliko siinä väriä :) no, parin päivän päästä uudelleen kokeiluun!
kyfi oispa!

kp 22, yk2

Houkuttelisi kyllä kovasti testata jo huomenna, mutta kun kerta on niin menkkainen ja märkä olo että en tiedä pitäiskö jo side laittaa varuuksi :sad001
Rille, laita sitten kuvaa testistä jos oot vielä epävarma niin saadaan yhdessä pähkäillä :p

Heippa kaikille! Täytyy liittyä kaksplussan lisäksi myös tänne kuumeilemaan :grin

Meillä kohta 4v poika ja nyt alkaa toisen yritys. Yk1 alkaa, nyt kp 8/28 eli ovis pitäisi olla ensi viikon loppuna. Koko ensi viikko tulee siis olemaan tiukkaa toimintaa!:p

Apuna käytössä Femibion 1, berocca, vahva D-vitamiini ja greippimehu :joyful:

Tervetuloa NuttyKitty, toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi :)

Mulla pitäisi alkaa menkat huomenna tai viimeistään tiistaina, mutta ei ole yhtään menkkaolo! Kemiallinen raskaus tosiaan tuli tässä kierrossa todettua, joten testailukuumetta ei tarvitse enää tässä vaiheessa potea, mutta näinköhän tulee menkat ajallaan... Nooh, odotellaan ja katsotaan. Saisivat kyllä tulla, niin pääsisi vihdoin uuteen kiertoon.

Tänään on monta kertaa pistänyt ikävästi keskeltä alavatsaa, mutta kun en muista onko näin tapahtunut ennenkin kun on menkat alkamassa :eek: pitäis pitää kirjaa näistä jutuista. No jos ne menkat alkaa niin tiedän ens kierrossa yhdistää niihin mutta jos oonkin raskaana niin pitää kolmannella kerralla muistaa että liityy siihen :grin ehkäpä pitää oikeasti laittaa muistiin :p

Heippa kaikille! Täytyy liittyä kaksplussan lisäksi myös tänne kuumeilemaan :grin

Meillä kohta 4v poika ja nyt alkaa toisen yritys. Yk1 alkaa, nyt kp 8/28 eli ovis pitäisi olla ensi viikon loppuna. Koko ensi viikko tulee siis olemaan tiukkaa toimintaa!:p

Apuna käytössä Femibion 1, berocca, vahva D-vitamiini ja greippimehu :joyful:

Tervetuloa mukaan! :)

Noniin, täällä tänään kp 1. Yk 2 alkaa. Tullut vaan vaaleanpunertavaa vuotoa mutta niin oli viimeksikin ja tokana päivänä sit reilummin.
Ihmettelen vaan edelleen näitä jäätäviä oireita mitkä on samoja kun esikoisestakin. Ja toi meiän koira käyttäytyy edelleen ihan kahjosti mun lähellä :wideyed: mikä lie sillä. Ehkä sillä on itellä valeraskaus.
Nii kuin mullakin sit oli :grin

No, nyt ollaan lomalla ja aijon nauttia ihanasta pikku murusesta ja miehen seurasta ja sitten kohta alkaa ekaa kertaa oviksen bongailut tikutellen. Minä päivänä muuten alatte tikuttaa ovista? Mulla kierto nyt näköjään muuttunu 30pvään 28 pvän sijaan.

Plussatuulia kaikille!

Mä alan testailemaan ovista tossa kp8-10. En muista oliko kotitesti.fin vai raskauskeijun paketissa kerran mukana semmonen taulukko missä oli listattu että minä päivänä kannattaa aloittaa testaus, riippuen kierron pituudesta. Mulla oli sillo aloittaessa kierto 27 pvää niin suositus oli aloittaa ovistestailu muistaakseni kp8...

Täällä on menkat selätetty ja lähetään uuteen nousuun. Jospa tää kierto olis meidän vuoro. Osuis La sitte huhtikuun lopulle. Isimies on vappuna syntyny ni olishan se ihan kiva lahja.... :rolleyes: Toiveilua ja haaveilua, Yk5.

Ukko mua kovasti yllyttää testaan aamulla :hilarious:saa mun ajatukset entistä sekaisemmaksi :woot:

Agille pahoittelut alkaneista kuukautisista :sad001 toivotaan kaikille kuumeilijoille pikaisia tärppejä :wink

Mä oottelen innoissani marsupilamin testiä ;)

Pahoittelut angii! Uutta matoa koukkuun vaan.

Tervetuloa NuttyKitty! Toivotaan pikaista plussaa :)

Huomenna viimenen päivä Tanskas ja mennähän legolandiaan käymään ja tiistaina takasi Suomeen :) ihanaa! On tämä reissailu raskasta. Ja ku ei aiva mee lastenkasvatusjutut yks yhteen serkun kans ja menee siis hermot sen kakaraan (1v10kk tyttö) joka on nii lellitty ja ilman sääntöjä elävä ku olla ja voi. Ja ilkeä, kiusaa meidän poikaa minkä kerkiää. Ugh.

Marsupilami kuvaa sit heti meille! :grin
Joo lapset jotka saa tehdä mitä lystävät on kyllä aivan sanonko mistä.. :shifty:

Niemja mulla samanlainen kokemus ystäväni lapsesta, se on todella ärsyttävää :(
Marsupilamin testiä täälläkin jännätään, tsemppiä aamuun! :)

Täälläkin kp1

Tähän elämän tilanteeseen helpotus mut silti iso pettymys (iso riita miehen kanssa joka vieläki ratkasematta).

Takaisin