Toinen haaveissa <3

Näin muuten viime yönä sellaista unta, että tein ovulaatiotestin ja siihen pärähti tosi räikeä punainen plussa! Ihmettelin, että miten tässä vaiheessa kiertoa, mutta olin vaan iloinen ja hihkuin miehelle, että nyt heti hommiin :D

Niin niin. Menkat alkoi. Alkaa tuntua siltä että ihan turha edes yrittää vauvaa ja popsia mitään foolihappoja yms.

Daamos, kun saa ovistikkuun plussan niin seuraavana päivänä ois niiku ovis. :) näin minä olen ymmärtänyt ja ajatellut aina. :)

Mä näin aamulla unen että plussasin niin pakkohan se oli tehä testi heti herättyä. Ja nega :mad: nut kyllä ootan siihen perjantaihin.. On tää hupaisaa. Esikoisedta jakdoin hyvin oottaa siihen päuvään kuin menkat ous pitäny alkaa.. :bored:

Pahoittelut Mashnu. :(

Marsupilamin oireet kyllä paranee ;) ja mamma-14 kans!

Kurjaa päivikki että se kierto nuon ny kettuilee :/ ehkäpä se viimekierto ny sekotti pakkaa.

Täälä taas kkmpelko nostaa päätään ylös. Sain siis toissayönä ihan jäätävän mahakipukohtauksen, se piti hereillä jonku aikaa ja maha meni sekasi. Sen jälkeen pelko heräs että mitä jos sattuiki jotaki, ja tänäaamuna oli vielä vähä sukkapuikkokipuja.. Ollaan viä täälä Tanskas eikä oo doppleria tai mitää mukana eli ilman vuotoja pitää elää epätietoisuudes sinne 29.7 asti :( no, pitää toivoa parasta ja yrittää olla ressaamatta ja nauttia lomasta.
Puhpallero 10+0.

Niemja, toivotaan että kaikki on hyvin! Hyvä merkki ettei ole vuotoa kummiskaan tullut, uskot vaan että kaikki on hyvin ja nautit lomasta! :)

Raskauskeijusta mäki oon tilannu. Jotenki tosi helppoa vaan tilata ja sit parin päivän päästä hakee postilaatikosta. Täytyy tänään kun pääsee kotiin laittaa tilaukseen

Mä oon tilannu perhoset oyltä. Sieltä testit kilahtaa seuraavana päivänä jo postilaatikkoon ja lähettää viikonloppunakin ja vaikka tekis iltamyöhään tilauksen. Halpoja ovat myös, halvempia kun monessa muussa paikassa. Voi valita montako testiä tilaat ja sast halvemmalla.

Niemja, Toivottavasti kaikki hyvin! ♡ Pelko vaikka nostaisi päätään niin yritä nyt nauttia lomasta. Stressi ei ainenkaan tee hyvää. Helpommin kuin sanottu, tiedän, mutta etukäteen ei kannata murheelle ja huolelle antaa valtaa kun raskaana tulee yhtä sun toista vaikka kaikki kunnossa olisikin.

Mintukka, Itse plussailin esikoisesta juurikin perhoset testeillä, olikohan ihan herkimmistä herkin ja tosiaan todella pikainen toimitus! :)

Mutta naputtelinpa minäkin nyt ostoskoriin raskauskeijulta, ihan vastaisuuden varalle ovis- että raskaustestejä! :grin Tää kuumeilu kyllä tarttuu.

Hui, kuinka jännittää miten Marsupilamilla ja Angiilla testit näyttää. :nailbiting: Ajattelin itsekin testata sunnuntaina kun on sellainen pienen pieni kutina takaraivossa että mitä JOS.. Mutta meidän tilanteessa tietysti häviävän pieni mahdollisuus eikä yrityskään vielä virallisesti ole startannut joten no worries!

Mashnu pahoittelut :(
Niemja toivottavasti kaikki olisi hyvin ja huoli olisi turha <3

Mä katoin äsken noita perhoset testejä mut raskauskeijulla oli ale niin tilasin sieltä ovistestejä. Niin optimistinen en sentää ollu että olisin tilannu raskaustestejä

daamos, Eikös raskauskeijulla ollut nyt kamppis että ovistestien ostajalle 2 raskaustestiä kaupan päälle? Ovat optimistisia puolestasi :wink Ainenkin itse juurikin tilasin sieltä ja luki noin, saa nähdä kun toimitus saapuu.​

Enpä huomannu mut saatto olla :D Katotaan parin päivän päästä kun testit kolahtaa laatikkoon. Toivottavasti tulee yhtä nopeasti kun yleensä koska mulla on enää huomiselle testi. Pakko tikuttaa ovikseen asti että näkee jääkö väli taas seitsemään päivään

Oijoi kun viime kerrasta onkin aikaa kun oon kerenny istahtaa koneelle teidän ääreenne ja ihanaan vauvapilvilinnaani sukeltamaan! :Heartred Taas luin kaikki viestit läpi ja kaikkea sitä onkin tapahtunut! Onnittelut plussanneille kaikille, kyllä näistä ihan liikuttuu ku on niin kiva kuulla hyviä uutisia! :Heartred Ja pahoittelut kaikille jotka ovat pettymyksen joutuneet kokemaan, tsemppiä uuteen kiertoon!

Kultamarja kyseli jossain vaiheessa onko täällä muita tjottailijoita, täällä ilmottautuu! :) Vaikka kuume kyllä onkin sitä luokkaa että tahtosin yrittämällä yrittää, mutta en tosiaan halua tästä stressiä eikä tähän elämäntilanteeseen nyt yksinkertaisesti mahdu uutta stressin aihetta ottamaan. :D Tulee kun tulee, mutta toivottavasti pian! :love7 Esmes tämän kierron oon menny aivan sekaisin nyt kp:stä enkä tosiaan tiedä onko tärppipäivinä onnistuttu millekkään. :D en saanu tikuilla pongattua ovista, mutta vähän ehkä osasin nyt jo limasta päätellä? Ehkä? Tähän ihanan hehkeään aiheeseen liittyen: Oliko yksi raskausoire vetinen valkovuoto, muistelen jostain lukeneeni että jos hedelmöitys on käynyt niin uutta "kuivaa" jaksoa ei tule ennen menkkoja, tai että se olisi lyhyt? Tämä kierto on nyt menty ihan kummemmin oireita miettimättä ja tässä nyt aloin epäillä mahdollista onnistumista kun hoksasin että ovisliman kaltaista on tullut useamman päivän... laughing7 Jipii!

PepeXXL kysyi kuin nopeasti synnytyksestä on menkat palannu, ja mulla meni n. 7 kk :) ekat menkat oli ihan pliisut, ei juuri vuotoa, mutta kova mahakipu ennen niitä, ei muita oireita. Toka menkat olikin jo sitten normaalimmat.

Niemja ihan hervoton paita! Tahon itekki tehä tuollasen. :hilarious:'

Ja nyt en enää muista mutta oli kysymystä sukupuolista ja lapsimäärätoiveista, meillä ei sukupuolen kanssa ole ollut mitään kummempaa ajatusta (tietenkin kiva itselle jos on tyttö ja poika) mutta kolmea ollaan molemmat aina haluttu. :) Tullaan isoista perheistä, joten se tuntuu ihan omakohtasesta kokemuksesta kivalta ratkasulta, ehkä enempää ei ainakaan hakemalla haeta, vaikka tieten tervetulleena toivotetaan mukaan jos sattuupi että lapsiluku kasvaakin. :rolleyes:

Niin joo ja sen verran vielä että piinapäivät taitaa olla, vaikka ei tässä nyt jouda oikeen piinaileen. :D Tein huvikseni testin aamulla, negaa näytti, mutta en tosiaan edes tiedä kiertopäivää! :D

Rille, mä oon ihmetellyt myös miksi mulla on oviksesta lähtien tullut valkovuotoa kun yleensä on kuiva kausi oviksen ja menkkojen välillä. Lisäksi ihmettelen tän päiväistä alavatsakipua. Ihan kuin olisi menkkakipua ja tänään dpo8. Onkohan kroppa mennyt sekaisin keskenmenon jälkeen tai jotain.

Katruska oisko uusi tärppi mahdollinen? ;) Mulla ei oo itellä kyllä mitään muita oireita ollut, paitsi ehkä turvotus, mutta sen laitan kyllä ihan näiden helteiden ja suolasen ruuan piikkiin.... :D

Katruska mulla ei tullu kuivaa kautta oviksen jälkeen ja mulla oli myös dpo 6-8 kipuja ja raskaana ollaan

Takaisin