Toinen haaveissa <3

Mulla on ollut muutaman päivän ajan omituinen olo. Tänään on tissit ja maha jotenkin kipeät. Kaivoin sitten aamulla esikoisen yritysajoilta ovistestit esiin. Se oli hyvin lähellä plussaa! :P Toivottavasti se plussakin nyt tulis. Vihdoin mun kierto taitaa käynnistyä synnytyksen jäljiltä! Jeeeeeeee alkoi ihan jännittämään :D

Nonii mahtavaa heppunen, nyt vaan talletteleen nii ei kerkiä menkkoja tulemaan ollenkaa ;)

Marsupilami hauska uni! :D

Mammalle myös tärppionnea! :)

Mä näin aika villin ja randomin unen... Siinä hevonen paskansi suoraan pyllystään mun suuhun. Hyi se maistu unessa iiiihan kauheelle ja aina ku sylkäsin se ulos, niin se tynti sitä lisää mun suuhun :D En tiiä mistä toi tuli uneen, varmaan siitä ku eilen ajeltiin ja näky paljon hevosia laitumilla, sit illasta siivosin fretin kakkoja hiekkalaatikosta pois. :D Nauroin aamulla ääneen ja heräsin siihen käkätykseen. Mies parka taas jälleen kerran ihmetteli mun olotilaa.. Sit eilen hekotin itekseni ku ajeltiin, niin mun omille pieruilleni. Mies ei arvostanu ku ne hais vielä aivan kauheelle. Mut sanoin miehelle minkä naurultani pystyin, että onneks ei pieru menny hukkaan ku siinä oli äänet ja vielä hajuki. :D Sit aina vitsailen, että kerran mentiin naimisiin, niin haistellaan yhessä :D Anteeks oon vähän omituinen, mut rakastan pieruhuumoria :D

En nyt tänään soittanut tk:hin, kun kihelmöinti loppunut. Jännästi vaan oli tänään alaselkä ja -vatsa kipeänä ja vessas olles tuli paksua limaa ja valkovuotoa. Ei mitenkään pahan hajuista eikä sen jälkeen oo vuotanutkaan. Eli en viitti turhaa mennä lääkärille, kun aika epätodenäköistä että olis mitään tulehdusta? o_O

Mintukka, Kiitoksia päivän nauruista! :grin

Pari viikkoa sitten olin tuntevinani oviksen ja bongaavani myös ovislimoja (kananmuna limat :p) Nyt sitten on tisut arat mutta eipä näy vielä niitä menkkoja.. Enpä ajatellut koskaan kaipaavani menkkoja näin paljon (Odotan siis ensimmäistä kiertoa alkavaksi synnytyksen jälkeen)

Mintukka voi mikä uni :'D

Miitu testiä vaan ;)

Täälä mä voisin vaan nukkua. Ja krapula jatkuu. Ja ihan jäätävät turvotukset! Mutta joskos se vaan kertois että kaikki on hyvin ♡

Täällä alkanu tänään selkä ja masusärkyjen lisäks röyhtäyttää ja etoa :woot:
En tajuu kun tosiaan vasta dpo 4, max 5 .
Muistan et alkoi esikoisestakin oureilla tosi nopsaan noil selkäsäryillä mutta pahoinvointi alkoi sillon 5+ viikolla ja jatkuikin sit 18 viikolle asti..

Ja mulla ei siis oo normi kierroissa koskaan mitään oireita/kipuja paitsi ovispäivänä vaan.
Menkatkin alkaa ihan huomaamatta ilman kipuja.

Angii, on kyllä jännä. Tuskin vielä johtuis raskaudesta, mutta kyllä sitä on niin kummallisia juttuja kuullut, kuinka jotkut tietää heti seuraavana päivänä puputtelun jälkeen että "nyt tärppäs" :wideyed: ja eihän sitä ihmis kehosta tiedä vaikka olisit ovuloinut tosi aikaisin.

Se on kyllä totta että en tikuttanut ovista eli ois voinut olla aiemminkin. Toisaalta viime ke niin selvät ovislimat että oon aika varma et oli sillon..
Ota tästä nyt selvää :grin

Onkos muita piinaviikkoilijoita?

Muokattu viimeksi:
Täällä piinaillaan :) En tosin jaksa paljoa edes piinailla, kun jäi laiskuuden vuoksi talletukset yhteen kertaan (la) eikä ole yhtään sellainen fiilis, että voisi ekalla yrityskiertolla tärpätä, esikoistakin tehtiin 8 kk. En tikuttanut, mutta sunnuntaina selkeästi oli ovulaatiopäivä, sen jälkeen loppui munasarjojen vihlomiset ja tissit kipeytyi. Tänään siis dpo2, kp 23/35.

Täälläkin piinapäivät alkamassa, dpo0/1 tänään. Tosin sama juttu kuin hannannalla, en oikein usko tärppimahdollisuuteen pidentyneen kierron takia.

Takaisin