Toinen haaveissa <3

Mulla alko menkat 5vkoa synnytyksestä. Ei enteillyt, alko yhtäkkiä vuotaa ja kesti viikon, meni 31pvä tuli sama. Kuukautiset muuttu siis kivuttomiksi ja alkaa sillasina ku saavista kaatais verta

Mima, normaalissa kierrossa menkat alkaa n.2 viikon päästä oviksesta eli dpo14. Tiedätkö milloin ovis oli? Jos et tiedä, niin voihan olla, että on pidemmän puoleinen kierto menossa, ja vielä ei olisi kuulunutkaan menkkojen alkaa eikä välttämättä näy testissäkään. Varmemmin se näkyy vasta joskus dpo14-15, vaikkakin joillakin näkyy jo aiemmin. Riippuu testistäkin. Tsemppiä odotteluun!

Mashnulle tsemppiä! Hienoa, että sait oviksen bongattua :)

Muokattu viimeksi:
Mulla menkat alkoi aika tarkalleen vuosi synnytyksestä. Imetin sitä ennen pari kuukautta enää kerran päivässä ja ihmettelinkin jo, kun ei vuotoa kuulu... Pari kk oli sensuuntaisia alavatsatuntemuksiakin.

Tervehdys! Liityn uutena mukaan ketjuun :) Esikoinen syntynyt syyskuussa 2014 ja nyt ollaan tämä kevät yritetty saada toista alulle, tähän mennessä ei vielä oo tärpännyt. Esikoinen sai alkunsa kertalaakista, joten pientä stressiä havaittavissa, vaikkei tässä vielä taida olla ku 4. tai 5. yrityskierto menossa. Oviksen tunnistan aika hyvin ja kierto melko säännöllinen 28 vrk, tosin viime kierto venähti sit 33 päivään. Nyt otettiin ovistikut käyttöön ja ihan kivasti tuli plussaa kahtena päivänä oletetun oviksen aikoihin. Peitot on heiluneet nyt useampana iltana, eilinen tosin meni jo vähän väkisin :D Ei oo ihan ihanneyhtälö taapero, työt ja vauvapuuhat :D Mut nyt sit odotellaan rauhaksiin, miten käy. Olin kyl positiivisesti yllättynyt noista ovistesteistä, jatkossakin varmaan niitä voi käyttää, jos yrityskiertoja tulee enemmänkin. Plussatuulia kaikille! :)

Niemja harmi että oot joutunut nyt vasten tahtoisi vähentämään raskauden myötä, mutta hei, 8kk imetys on ihan tositosi hyvin!! Saat olla ylpeä siitä :)

Omppoloinen jos oli ovis (epäilen suuresti ettei ollut) niin se on hyödynnetty :D Tärppionnea sulle tähän kiertoon!

pepeXXL mulla ei oo alkanut menkat vieläkään. :/ Esikoinen reilu 10kk ja imetän enää 2x/vrk. Yöimetykset lopetettu reilu kk sitten.

Pilvis mua jännittää myös tuo että miten käy imetyksen jos tärppää, olisin halunnut imettää vielä ainakin jonkun aikaa. Tosin jos näin jatkuu miten tällä hetkellä, niin meillä loppuu imetys muutenkin hyvin pian. :( Mutta asiat menee niinkuin menee ja niiden kanssa pitää sitten vaan opetella elämään. :) Mä oon nyt useamman päivän yrittänyt tarjota korviketta mutta ei kelpaa. Että toivottavasti ei ennen 1v ikää lopeta kokonaan tissittelyä. Joko siellä on ovis tuloillaan? Tärppionnea! ;)

Tervetuloa Hentiira, toivotaan että visiittisi jää lyhyeksi! :)

Mä täällä lueskelen teidän juttuja, vaikkakaan en itse mitään ole kirjoitellut :)
Itsellä alkoi menkat 4kk? synnytyksestä, vaikka oon imettänyt kovasti poikaa kohta vuoden.

Mulla 6vk synnytyksestä eka vuoto, sitte kunnon menkat 5kk synnytyksestä. :) ja oli alamahatuntemuksia koko ajan ja yllättäen oli yön aikana menkat alkanu.

Mima tee taas vaikka parin päivän päästä testiä jos ei menkkoja kuulu :) mä sain dpo12 plussan, jotku saa jo dpo9, jotku dpo16.

Hentiira tervetuloa!

Heppunen joo, hyvin sain silti imetettyä :) ja onneks poika huolii tosi hyvin pullon ja viimeviikolla loppu omat maidot pakkasesta nii nyt on korviketta saanu ja se onneks kelpaa :) jos seuraavan kans sitte pääsis sinne 10kk/1v asti!
Toivottavasti sielä olis ovis ollu ;)

Huuh. Täälä olot on aikamoiset. Mutta esikon aikana vaan pelkäsin nii nyt yritän nauttia oloista huolimatta jos tämä jääki mun viimeseksi raskaudeksi ♡ tänään pitäis askarrella pojalle isovelipaita, hain painoarkin ja teen siihen kuvan missä kerron että tulee isoveli. Ja varmaan tänään lähetetään kuvat sitte vanhemmille. Katotaan hoksaavakko vai eivät :D pistän kuvaa jahka saan paidan tehtyä!

Puhpallero rv8+1 ♡

Hentiira ja marsupilami, tervetuloa!

Marsupilami Täällä myös tjottaillen edetään, vaikkakin seuraan tarkasti mitä tapahtuu..

Hentiira ovistestit on kyllä ihan hyviä :) Jos käyttää useemman kierroksen putkeen, niin siinä samalla saa vähän kuvaa siitä, milloin ovis yleensä tulee ja mitä oireita siihen liittyy ja siitä pystyy myös laskemaan, milloin seuraavien menkkojen pitäis alkaa.

niemja tsemppiä raskausvaivoihin. Sullahan alkaa olla ihan mukavasti jo viikkoja noin alkuun, kyllä se siitä :)

Meillä loppui imetys 4kk, ja se onkin ollut yksi syy miksi toivoisin vielä toista vauvaa..jos vaikka onnistuisi imettämään pidempään (ja jos se olisi yhtään helpompaa). Aloitin siinä joskus minipillerit, mutta lopetin ne vajaa 6kk synnytyksestä (halusin hormoneista eroon) ja siitä kuukauden päästä alkoi menkat, eli vajaat 7kk synnytyksestä. Mietin jo silloin toista vauvaa, mutta ekan kanssa oli niin hankalaa, että parin vuoden ajan se oli kyllä maailman isoin kysymysmerkki, että onko se mahdollista ikinä. Kuparikierukka oli tuon pari vuotta sitten.

Miula alko synnytyksen jälkeen menkat noin 5 viikon päästä, tosin minulla estettiin lääkkeillä maidon tulo heti synnytyksen jälkeen.

Vielä omaa napaa sen verta, että tänään ollut aika normaali olo, aamulla aavistus menkkamaisia tuntemuksia kyllä. Mutta totesin että oon juonut puer-teetä parina edellisenä päivänä ja ti aika paljonkin (on ollut tarkoituksena kokeilla sitä painonhallintaan, kun sen pitäisi lisätä aineenvaihduntaa). Joten ihan mahdollista, että eiliset mahanmyllerrykset johtui siitäkin. Päätin pitää tänään välipäivän puerista ja juoda ihan normaalia teetä. :D Tänään dpo11. Ohjelmaakin on tänään enemmän, että ehkä tässä ei mitään kovin erikoisia oireita kerkiä kehittää :) Eiköhän ne menkat sieltä sunnuntaina saavu.

Mashnu hyvä kun ovis hyödynnetty, toivotaan plussaa kahden viikon päähän! :)
Hentiira ja marsupilami tervetuloa! :)

Ärsyttävä toi sovellus! Äsken kirjoitin pitkät pätkät ja sitten se ei kuitenkaan julkaise sitä... Nyt tulin koneelle yrittämään uudestaan!

Tervetuloa Hentiira ja marsupilami! Meidänkin piti aluks tjottailla, mutta niin se kuume taas vei voiton :D En oo kyllä ovista tikuttanut ja muutenkin mennään vähän fiiliksen mukaan, mutta latasin puhelimeen fertility friendin että pääsen kuitenkin vähän seuraamaan mitä tapahtuu ;)

Heppunen, niinhän se kyllä on, että ei niille tilanteille aina mahda mitään ja se on mentävä sen mukaisesti. Harmi ettei siellä oo korvikekaan maistunut! Onneks on se 1v kuitenkin jo aika lähellä, eiköhän poika sinne asti ainakin jatka tissillä :) Ei oo täällä vielä ovista näkynyt. Tiistaina nippaili vasemmalta puolelta, mutta ei ole sen jälkeen tuntunut yhtään mitään. Peukkuja sinnekin ;)

Niemja, kuvaa odotellessa! :D Mä kans suunnittelin sitten joskus tekeväni samanlaisen paidan esikoiselle, jos se kakkonen jossain vaiheessa olis siis tulossa. Mua jännittää jo nyt mitä sukulaiset (ja mun vanhemmat!) mahtaa tuumata, jos oliskin pian pulla taas uunissa :D

Mäkään en ollut Janniliini huomannut kun käytän tätä vaan kännykällä. Osanotto suurimpaan suruun :Heartbigred

Kiva on ollut lukea miten ja milloin teillä on menkat alkaneet synnytyksen jälkeen! :)

Poika 8kk eivätkä menkat ole alkaneet, mutta tuntemuksia on ollut kehossa havaittavissa viime kuusta alkaen jolloin meidän yöimetykset aikalailla jäi.

Reilu viikko sitten olin tuntevinani oviskipua ja anteeksi ällöjutut - mutta kananmunalimat myös havaittu vessareissulla. Nyt sitten alamasutuntemuksia ollut pari päivää ja toinen rinta arkana. (Minulla oli aina ennen menkkoja sekä alkuraskaudessa) En tiedä liittyykö rinnan arkuus tiehyttukokseen joka minulla oli vasta tai tiehyttukos kenties mastopaattisiin rintoihin jotka reagoivat aina kiertoon. Jännäilen siis että alkaisiko jo vai eikö.. Vai mitä oikein kehossa tapahtuu. :)

Takaisin