Toinen haaveissa <3

Hieno plussa bättismami :) Paljon onnea!

daamos, toivotaan teille myös sitä plussaa <3 Hyvä että on jotain muutakin ajateltavaa kuitenkin.. tsemppiä!

Rille, mua ainakin välistä hirvittänyt, että miten pärjättäisiin kahden lapsen kanssa. Toivon niin, että mahdollinen toinen olisi tosi helppo vauva, kun esikoinen on ollut tosi haasteellinen. En kuitenkaan halua sen takia estää toista tulemasta, kun mitään muita syitä siihen ei oo.. Päivä kerrallaan sitä pärjätään :)

Mintukalle onnellista tätä päivää :)

Heh, minun profiilikuva johtaa harhaan ;) Se liittyy tuohon nimimerkkiin. Olen kyllä luonnonläheinen, mutta mulla on ruskea tukka, ja kiloja on tullut raskauden jälkeen vähän turhan monta, että en ihan noin hoikka oo. Ne lähti kyllä suurin osa ensin pois synnytyksen jälkeen, mutta sitten pikkuhiljaa hiipivät takaisin. Näinkin on ihan ok, mutta en kyllä tahdo että seuraavan raskauden jälkeen tulee taas 10kg lisää. :D

Mintukalle ihanaa hääpäivää!

Bättismamille onnea plussasta. Nyt on teidän vuoro :)

Mulla edelleen rinnat hieman arat (jo viikon ajan) ja ihanaa päänsärkyä melkein joka päivä (yleensä ei ikinä) vaikka juon paljon vettä. Töissä monesti huimannu, mikä kyl voi johtuu kuumuudesta, vanhusten kanssa palvelutalossa kun työskentelen. Musta tuntuu et kaikkiin muihin oireisiin löytyy selitys paitsi rintojen arkuuteen. Tänä aamuna kp 41 nega. No jos sitä testaus taas viikon päästä uudestaan...

Hei voiko kesän kuumuus nostaa kehon lämpötilaa kun nyt iltaisin lämmöt on mulla jotai 36.6-36.8 ja aamulla saattaa olla 36.4? Aiemmin väli ollut 35.8-36.2. Ja töissä ihmiset sanoo et on lämmin mut mä hikoilen ku pieni sika ja tuntuu välillä et taju lähtee. Ääh. Mun kroppa sekoilee vissiin ja pahasti...

Onpas kummallista tää tuntemattomien tuttujen myötäeläminen!
Sylintäydeltä onnea bättismami, kyllä on teidän vuoro! :Heartpink
Kyyneleet silmissä liikutuksesta! :sad010

Voih teitä mukana eläjiä. On se hienoa kun on tää ryhmä!! :)
Papupata.. onko sulla kierto millanen? Tai ootko ovista bongannu? En muista. Sama pää kesät talvet :D

En oo bongannu ovista. Kierto yleensä sen 30-33 päivää. Joskus aiemminki on käyny niin et venyi 40 päivään mut sillon ei oo kyllä ollu tällästä kuuta: 2-3 viikkoo sitten oli päiviä millon vatsaa alkoi turvottaa ja tuli menkkakipuja selkäsärkyy jne. Kipuja tuli vielä muutama päivä sitten, turvottaa vatsaa edelleen ja rinnat edelleen kipeet ja turvonneet, tää päänsärky aaaaah, väsyttää (voi johtuu työstä) ja pissattaa (juon paljon vettä). Silti tulee nega. Mä en oikeesti ymmärrä en. :(

Ainiin ja sit vielä tuo et haistan jotai outoja hajuja. Vessa haisee kauheen pahalle vaikkei mies mitää oo haistanu ja keittiössä vähän väliä jossai haisee eikä taaskaan mies haista mitään. Oonku joku ihmeen koira joka nuuskii ympäriinsä... O.o

Voi papupata.. inhottava tilanne. Ootko gynellä käyny selvittelee jos sulla ennenki ollut näitä pitkittyneitä kiertoja?

Ompa papupadalla ny kurja tilanne. Mäki suosittelisin käymään gynellä tutkimuksissa.

Ihanaa päivää Mintukka! :)

Bättismamille onnea! :)

Tsemppii naiset! Kyllä me vielä plussataan! :)

Kirjottelin vahingossa toiseen ketjuun kuulumiset, mutta sieltäpä ne löytyy.

Vielä sen verran ennen kuin siirryn taustailemaan ja koitan unohtaa koko homman hetkeksi... onko kukaan syönyt Omega 7 tyrniöljykapseleita? Vahvistaa limakalvoja. Ja mies vetää täällä hurjia määriä särkylääkettä kun oli pikku operaatio. Toivottavasti toipuu ennen ovista. Lisäksi pitäisi nyt päättää reissusuunnitelmat lomalla oviksen mukaan, lähteäkö ennen ovista ja tulla kotiin ennen ovista vai lähteäkö oviksen jälkeen. Miehellä siis ei ole lomaa. Tylsää.

Onnea plussanneille :Heartbigred

kp 4 yk 7

Hiphei kp1 alkoi juuri :wacky: eipäs siinä muutakun sit uuteen kiertoon. eli mun kierto oli 40 päivää. :sour: viikon päästä mies suunnittelee lähtevänsä tytön kans kahdeks viikoks reissuun. Saanpahan ladattuu akut täyteen, ehkä elimistökin rentoutuu sit kun saa nukuttua kunnolla. Aion myös nyt alkaa urakalla urheilee ja pudottaa painoo jos kerran en raskaana ole :happy: oviskin saattaa tulla just sen reissun aikoihin (tiedäppä sitä) joten en oleta et raskautuisin tästäkään kierrosta. seurailen kuitenki tätä palstaa. c u guys! :greet025

Takaisin